Web Analytics Made Easy - Statcounter

با وجود هجمه‌ ای که علیه مهدی طارمی مهاجم ایرانی تیم فوتبال پورتو در بازی با سانتاکلارا ایجاد شده بود، دو کارشناس داوری پنالتی روی این مهاجم را تایید کردند.

تیم پورتو در هفته بیست و پنجم لیگ پرتغال به مصاف سانتاکلارا رفت و با نتیجه 2-1 به پیروزی رسید.

به گزارش طرفداری، مهدی طارمی مهاجم ایرانی پورتو که از ابتدا در ترکیب این تیم قرار داشت، در دقیقه 47 موفق شد یک پنالتی بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 طارمی در حالی که دروازه بان سانتاکلارا را دریبل کرده بود، با خطا در محوطه جریمه این تیم سرنگون شد و داور اعلام پنالتی کرد.

بعد از این مسابقه هجمه سنگینی علیه طارمی در فضای مجازی از سوی هواداران سایر تیم‌ها از جمله اسپورتینگ و بنفیکا ایجاد و مطالب زیادی مبنی بر تلاش طارمی برای فریب داور منتشر شد. این انتقادات از طارمی بی سابقه نیست و هربار که داوران روی این مهاجم اعلام خطا و پنالتی می‌کنند، کاربران فضای مجازی که دل خوشی از هنر پنالتی گرفتن طارمی ندارند، علیه او تصاویر و مطالب مختلفی منتشر می‌کنند.

با وجود هجمه اخیر اما دو کارشناس داوری تایید کردند که خطای رخ داده روی مهدی طارمی پنالتی و تصمیم داور برای اعلام پنالتی و نشان دادن کارت زرد به دروازه بان حریف درست بوده است.

«ژورژه فائوستینو» در این خصوص به روزنامه «رکورد» گفت:

VAR نشان داد که طارمی پنج سانتی‌متر عقبتر از ژآئو آفونسو (دفاع سانتاکلارا) بود و در نهایت با لمس پای چپش توسط دست راست مارکو پریه‌را (دروازه بان سانتاکلارا) روی زمین افتاد. تصمیم (اعلام پنالتی) خوب بود.

همچنین «مارکو فریه‌را» دیگر کارشناس داوری فوتبال در پرتغال گفت:

بدن دروازه بان با پای مهدی طارمی در محوطه جریمه برخورد کرد. اعلام پنالتی و کارت زرد برای دروازه بان به درستی اعلام شد.

اخبار داغ 

سند بدهی 888 هزار درهمی استقلال در آستانه لیگ قهرمانان آسیا + تصویر چک و قرارداد رادوشوویچ در آسیا دروازه بان شماره یک پرسپولیس شد آزادی 6 مدلینگ زن و مرد از زندان، با عفو رهبری / یک خانم بازیگر هم بود + اسامی و عکس ها ۲ بازیگری که در حق علی انصاریان نامردی کردند / سام درخشانی گفت فوتبال را فنی ببینیم؛ ژائو کانسلو، فراتر از یک فول بک داور سرشناس آلمانی، قاضی بازی رئال مادرید - لیورپول شد

منبع: طرفداری

کلیدواژه: اعلام پنالتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۸۲۸۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقال و مدت قرارداد طارمی با اینتر نهایی شد

کارشناس فعال در حوزه نقل‌وانتقالات فوتبال باشگاهی اروپا نوشت که همه کارهای انتقال مهاجم تیم ملی کشورمان به اینتر در پایان فصل ۲۵-۲۰۲۴ تکمیل شده است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، فابریتزیو رومانو خبرنگار و کارشناس سرشناس حوزه نقل‌وانتقالاتی فوتبال اروپا در صفحه خود در شبکه اجتماعی ایکس (توئیتر سابق) از نهایی شدن انتقال مهدی طارمی به اینتر خبر داد.

رومانو در این باره نوشت: «قرارداد طارمی با اینتر تا ژوئن ۲۰۲۶ (به مدت دو سال) اعتبار داشته و بندی برای تمدید یک ساله قرارداد (تا پایان ژوئن ۲۰۲۷) دارد. همه کار‌ها تکمیل شده و باشگاه پورتو از این مسئله اطلاع یافته است.»

مهاجم تیم ملی که در تابستان سال ۲۰۲۰ با باشگاه پورتو قرارداد بست، در ۱۷۷ بازی با پیراهن تیم فوتبال این باشگاه ۸۸ بار موفق به گلزنی شد و ۵۴ گل برای هم‌تیمی‌های خودش ساخت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جانشین طارمی در پورتو مشخص شد/ مهاجم بازل جایگزین بازیکن ایرانی
  • قرارداد طارمی با اینتر نهایی شد
  • انتقال و مدت قرارداد طارمی با اینتر نهایی شد
  • جزئیات قرارداد مهدی طارمی با اینترمیلان فاش شد
  • شکایت ۱۵ میلیاردی علیه پورتو به خاطر طارمی
  • غرامت ۲۳۰ هزار یورویی طارمی روی دست پورتو!
  • شکایت شرکت نقل‌وانتقالاتی از پورتو برای پول انتقال طارمی
  • شکایت از پورتو به‌خاطر مهدی طارمی!
  • شکایت جدید از باشگاه پورتو؛ پای مهدی طارمی در میان است!
  • شکایت از پورتو به خاطر مهدی طارمی!‏