Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام اسماعیل مرادخانی روز دوشنبه در جمع خبرنگاران افزود: در فراخوان این طرح ۴۹ نفر داور ثبت نام کردند که در ارزیابی اولیه ۱۵ نفر از این داوران شامل هفت نفر از خواهران و هشت نفر از برادران به مرحله بعدی ارزیابی راه پیدا کرده اند.
وی با بیان اینکه مرحله عملی(مهارت سنجی) آزمون سنجش و ارزیابی داوران قرآن کریم روز پنجشنبه ۱۹ فروردین ماه جاری در زنجان برگزار می شود، ادامه داد: در این مرحله روند داوری در رشته های صوت و لحن و تجوید از طریق مجازی(ویدیو کنفرانس) انجام شده و نتایج جهت ارزیابی نهایی به تهران ارسال خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مرداخانی افزود: از اهداف این آزمون شناسایی و هدایت استعدادهای جدید به سمت داوری مسابقات قرآن کریم، ایجاد شرایط یکسان برای بهره مندی تمامی علاقه مندان به داوری مسابقات و در نهایت افزایش اطمینان و اعتماد در بین شرکت کنندگان و دستگاههای برگزار کننده مسابقات از طریق شناسایی داوران  واجد صلاحیت های لازم در حوزه دانشی و مهارتی و  ارتقای سطح داوری مسابقات قرآن کریم و همچنین استفاده از ظرفیت همه داوران است.  

مسئول امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان گفت: این آزمون در چهار سطح شهرستانی، استانی، کشوری و سطح سراسری با ارسال فایل صوتی تلاوت و از طریق آزمون نظری(کتبی) سنجش اولیه شده و در صورت کسب حد نصاب لازم آزمون عملی(مهارت سنجی داوری) و در مرحله آخر مصاحبه علمی و تحلیلی (شفاهی) برگزار می شود. 

وی اظهار داشت: شرکت کنندگان در صورت کسب حد نصاب های لازم برگزیده می شوند و مدرک داوری مسابقات قرآن از مرکزامور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه دریافت می کنند.

مرداخانی خاطرنشان کرد: از این پس در مسابقات شهرستانی، استانی و کشوری سازمان اوقاف و امور خیریه فقط از داورانی استفاده خواهد شد که مدرک این آزمون را کسب کرده باشند.

برچسب‌ها سازمان اوقاف و امور خیریه قرآن کریم زنجان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان اوقاف و امور خیریه قرآن کریم زنجان سازمان اوقاف و امور خیریه قرآن کریم زنجان اخبار کنکور اوقاف و امور خیریه داوری مسابقات قرآن کریم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۸۲۹۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت قرآنی ۶۰۰ دانش آموز استان مرکزی

مدیرکل آموزش و پرورش استان مرکزی گفت: این مسابقات در سه روز و در شکل اردوی تفریحی و رقابتی برای دانش آموزان پسر و دختر به صورت مجزا در حال برگزاری است.

مولوی افزود: حدود ۳۰۰ دانش آموز پسر و ۳۰۰ محصل دختر در این دوره به رقابت می‌پردازند.

او با اشاره به اینکه این مسابقات در قسمت‌های و رشته‌های تحقیقی و آوایی برگزار می‌شود، ادامه داد: رشته‌های آوایی شامل حفظ قرآن کریم، ترتیل، قرائت تحقیق، قرائت تقلیدی قرآن، اذان و مداحی مخصوص پسران در حال برگزاری است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان مرکزی گفت: رشته‌های پژوهشی نیز شامل تفسیر یا فهم قرآن کریم، نهج البلاغه، صحیفه سجادیه، احکام و انشاء نماز است.

مولوی ادامه داد: این دوره از مسابقات به دلیل حضور دانش آموزان در اردوگاه شامل فوق برنامه‌های فرهنگی، ورزشی و تفریحی متنوع است.

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

دیگر خبرها

  • اعلام حوزه‌های آزمون مرحله اول اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن
  • رقابت قرآنی ۶۰۰ دانش آموز استان مرکزی
  • رقابت ۶۰۰ محصل استان در مسابقات قرآن
  • آزمون ارزیابی اعطای مدرک تخصصی قرآن کریم در خراسان شمالی برگزار می‌شود
  • آزمون سراسری ارزیابی اعطای مدرک تخصصی قرآن کریم در خراسان شمالی برگزار می شود
  • کارشناسان داوری علیه تصمیم جنجالی در انزلی
  • برگزاری آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن در ۸۵ حوزه امتحانی
  • مرحله مصاحبه داوطلبان مجاز آزمون دکتری ۱۴۰۳ حضوری برگزار می‌شود
  • اعلام حوزه‌های آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن
  • آزمون نهایی طرح ملی «زندگی با آیه ها» در آستارا برگزار شد