Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین، حسنعلی اصغری مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین در خصوص ادامه روند آموزشی در سطح استان در مناطق نارنجی و قرمز گفت: در وضعیت و رنگ‌بندی زرد، نارنجی و قرمز کرونایی تمامی کلاس‌های آموزشی در فضای مجازی و از طریق شبکه شاد پیگیری می‌شوند.

اصغری افزود: تا زمانی که شرایط رو به بهبود رفته و سلامتی دانش آموزان تضمین شده باشد با روند آموزش مجازی کلاس‌های درس را ادامه خواهیم داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با اشاره به اینکه در حال حاضر شهرستان تاکستان تنها شهرستان قزوین با وضعیت قرمز کرونایی است، عنوان کرد: در این شهرستان هیچ مدرسه‌ای مجاز نیست که کلاس به صورت حضوری در هیچ پایه‌ای برگزار نماید و اگر والدینی با این موضوع رو به رو شدند می‌توانند رویداد را به اداره آموزش و پرورش اطلاع دهند.

اصغری اضافه کرد: مدارس به عنوان یک واحد اداری مانند سایر اداره‌های دولتی باز هستند و مدیر و عوامل اجرایی مدارس مانند در دفتر محل خدمت خود حاضرند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین در ادامه گفت: هم اکنون دانش آموزان دوران امتحانات میان ترم را سپری می‌کنند و دانش آموزان پایه نهم و دوازدهم در این ایام در اپلیکیشن شاد و به صورت غیر حضوری آزمون‌های شبیه ساز آزمون‌های نهایی را تجربه می‌کنند و در فصل امتحانات با مهیا کردن شرایط امتحانات این پایه‌ها به صورت حضوری برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ح

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آموزش و پرورش شبکه شاد کلاس حضوری ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۸۳۳۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحویل ۱۰ هزار کلاس درس در سال ۱۴۰۳ در صورت تزریق بودجه

رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور گفت: ۸۳۶۸ طرح مدرسه‌سازی فعال در کشور وجود دارد که با تزریق بودجه پیش‌بینی شده سال ۱۴۰۳ امید می‌رود درشش ماهه اول ۲ هزار طرح که حدود ۱۰ هزار کلاس است به دانش‌آموزان تقدیم شود.

به گزارش خبرگذاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور، حمیدرضا خان محمدی در سفر به استان بوشهر اظهار کرد: اولین ناو آمریکایی که از اینجا عبور کرد این جوانان بوشهری بودند که مقابل آمریکایی‌ها ایستادند، باید بدانیم اقتدار سرزمینی از دل مدارس بیرون می‌آید، دشمنان از طریق مرزها نمی‌توانند به ما نفوذ کنند و به همین دلیل از طریق فضای مجازی و مغزها سعی در نفوذ دارند و معلمان در اینجا حافظان مغزها هستند.

وی افزود: هشت مدرسه به ظرفیت ۵۴ کلاس امروز کلنگ‌زنی شد و این مدرسه ۱۲ کلاسه نیز امروز در اختیار دانش‌آموزان قرار گرفت، ۸۳۶۸ طرح مدرسه‌سازی فعال در کشور وجود دارد که با تزریق بودجه پیش‌بینی شده سال ۱۴۰۳ امید می‌رود در شش ماهه اول ۲ هزار طرح که حدود ۱۰ هزار کلاس است به دانش‌آموزان تقدیم شود.

رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور با تشکر از خیران مدرسه‌ساز که در تجهیز مدارس همکاری داشته‌اند، گفت: خیران از ما جلوتر حرکت می‌کنند به‌طوری که عمده مدارس نوساز توسط خیران آغاز شده و توسط ما تکمیل شده است.

خان محمدی با بیان اینکه خلیج فارس متعلق به دانش‌آموزان است، باید قدر نعمت خلیج همیشه فارس را بدانید، اذعان کرد: خلیج فارس، خلیج صلح و دوستی است، تمام سوخت منطقه از این خلیج بیرون می‌آید و این امر را مدیون شهدا هستیم، شهدا جانشان را فداکردند تا ما در رفاه باشیم، دانش‌آموزان می توانند دین خون شهدا را با خوب درس خواندن ادا کنند، مدیون شهدایی مانند شهید مهدوی هستیم، ایرانی‌ها همیشه از زمان رئیسعلی دلواری شجاع بوده‌اند.

وی با بیان اینکه برای رسیدن به هر هدفی تلاش زیاد نیاز است و هیچ موفقیتی به‌راحتی به دست نمی‌آید، هرکسی با تلاشش می‌تواند به اهدافش برسد، تصریح کرد: در روز معلم باید سپاسگزار معلمان خود باشیم، هر آنچه داریم از معلمان است، همه مسیر زندگی و تلاش‌هایمان از نگاه و بیان معلم است، پس برای معلمان خود سنگ‌تمام بگذارید، هر معلمی موفقیت دانش‌آموزانش را می‌خواهد.

کد خبر 749347

دیگر خبرها

  • البرز به ۱۱ هزار کلاس درس جدید نیاز دارد
  • برگزاری جشنواره خوشنویسی «کاتبان وحی» ویژه دانش‌آموزان مقطع ابتدایی
  • تحویل ۱۰ هزار کلاس درس در سال ۱۴۰۳ در صورت تزریق بودجه
  • ۶۰۰ کلاس درس جدید در هرمزگان ساخته می‌شود
  • ۱۱ اردیبهشت؛ برگزاری مرحله دوم آزمون پایش عملکرد یادگیری دبیرستانی‌ها
  • ثبت‌نام کلاس اولی‌ها از ۱۹ اردیبهشت آغاز می‌شود
  • آغاز ثبت‌نام کلاس اولی‌ها از ۱۹ اردیبهشت
  • کلاس‌های مدارس ابتدایی استان بوشهر تا ۱۹ اردیبهشت‌ماه دایر است
  • فعالیت مدارس استان بوشهر تا ۱۹ اردیبهشت ادامه خواهد داشت
  • استخدام بیش از هزار و ۵۰۰ معلم در چهارمحال و بختیاری