Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید علی حاج سیدعلیخانی گفت: میزان تردد وسایل نقلیه در محورهای مواصلاتی استان کرمان از تاریخ ۲۰ اسفند ماه ۹۹ تا پایان روز ۱۳ فروردین ۱۴۰۰ حدود ۱۰ میلیون و ۱۰۷ هزار دستگاه بوده که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۶۸ درصد افزایش داشته است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سید علی حاج سید علیخانی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمان در گفتگو با خبرنگار راه آرمان در رابطه با میزان ترددهای نوروزی به استان کرمان اظهار کرد: طی این مدت محورهای شهربابک- رفسنجان، شهربابک -سیرجان و جوپار-کرمان به ترتیب با ۹۶۰، ۳۶۵ و ۲۵۰ درصد افزایش دارای بیشترین میزان افزایش تردد را به خود اختصاص داده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به سهم شهرستان ها در تردد وسایل نقلیه در محورهای مواصلاتی شهرستانهای استان کرمان گفت: شهرستان کرمان با ۴۲ درصد در رتبه اول، شهرستان سیرجان با ۱۴ درصد رتبه دوم و شهرستان شهربابک و شهـرستان انـار با ۷ درصد در رتبه سوم قرار دارند.

مدیر کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان کرمان خاطر نشان کرد: در ایام طرح نوروز ۱۴۰۰به طور متوسط روزانه بیش از ۹۹ هزار تردد وسیله نقلیه در مبادی ورودی و خروجی استان توسط دستگاه های تردد شمار جاده ای ثبت شد.

حاج سید علیخانی با اشاره به بیشترین میزان تردد روزانه وسایل نقلیه در مبادی ورودی و خروجی استان، عنوان کرد: در تاریخ ۲۰ اسفند ۹۹ حدود ۹۹هزار و ۵۵۰ تردد و در تاریخ ۸ فروردین حدود ۹۷ هزار تردد وسیله نقلیه سبک و سنگین به ثبت رسیده است.

وی تصریح کرد: تعداد تردد ثبت شده در محورهای مواصلاتی استان در روزهای ۱۲ فروردین و ۱۳ فروردین، حدود ۷۹۴ هزار وسیله نقلیه اعلام شد که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۳۹/۲ درصد افزایش داشته است.

مدیر کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان کرمان افزود: محورهای ماهان – کرمان (هفت باغ علوی) ، محور باغین – کرمان و محور بردسیر – سیرجان دارای بیشترین میزان تردد در روزهای ۱۲ و ۱۳ فروردین ماه سال نو بوده اند.

حاج سید علیخانی در پایان تصریح کرد: در این ایام، محور مهریز – انار با ۲۳/۳۰ درصد افزایش ، محور کرمان – کوهپایه با ۹۲/۱۷ درصد افزایش و محور جوپار – کرمان با ۰۶/۱۶ درصد افزایش، بیشترین افزایش تردد را به خود اختصاص داده اند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: محورهای مواصلاتی استان کرمان درصد افزایش میزان تردد حاج سید جاده ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۸۳۴۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین وضعیت جاده‌ها؛ تردد روان در محورهای چالوس و هزار

به گزارش خبرنگار مهر، ترافیک در محور فیروزکوه مسیر (جنوب به شمال) محدوده گیلاوند سنگین گزارش شده است.

همچنین تردد در محورهای چالوس، هراز، آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین - رشت (رفت و برگشت) روان و محورهای شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی است.

آخرین وضعیت جوی ترافیکی سایر محورها، ترافیک در آزادراه کرج - قزوین حدفاصل پایانه شهید کلانتری تا حصارک، آزادراه قزوین - کرج حدفاصل مهر ویلا تا ساسانی و محور تهران - پاکدشت محدوده خاور شهر سنگین است.

همچنین براساس آخرین اطلاعات از وضعیت جوی، برخی از محورهای استان‌های فارس، خراسان شمالی، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، کرمان و یزد دارای بارش باران است.

کد خبر 6088447 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • ثبت بیش از ۶۴ میلیون تردد در جاده های مازندران
  • تردد بیش از ۱۹ میلیون خودرو از محورهای مواصلاتی استان البرز
  • آخرین وضعیت جاده‌ها؛ تردد روان در محورهای چالوس و هزار
  • تردد بیش از ۱۹ میلیون خودرو از محورهای مواصلاتی البرز
  • افزایش ۱۳ درصدی تردد خودروها در جاده‌های لرستان
  • افزایش ۱۰ درصدی تردد در محور‌های مواصلاتی استان اردبیل
  • تردد بیش از ۳ میلیون وسیله نقلیه در محور‌های استان سمنان
  • بارش باران در محور‌های البرز/جاده چالوس باز است
  • ۲۵ اسفند ۱۴۰۲ تا ۱۵ فروردین ۱۴۰۳ هزار و ۶۵ نفر بر اثر تصادفات رانندگی، جان باختند
  • کاهش ۸ درصدی تصادفات منجر به جرح در استان کرمانشاه