Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-30@22:44:36 GMT

پنجم، بهترین رتبه المپیکی تکواندوکاران

تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۸۳۶۶۵

فدراسیون جهانی تکواندو رتبه بندی جدید المپیکی تکواندوکاران در ماه آوریل را اعلام کرد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، به نقل از فدراسیون تکواندو، فدراسیون جهانی تکواندو در رتبه بندی جدید المپیکی با توجه به لغو بسیاری از رویدادها، امتیازات تکواندوکاران ثابت بوده و امتیازات گذشته کسر نشده است.
تیم ملی تکواندو بعد از حضور در فینال گرندپری(جایزه بزرگ) در رویدادی شرکت نکرده بودند و پس از ۱۴ ماه وقفه در مسابقات بین المللی صوفیه حاضر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین تیم ملی تکواندو بانوان بعد از یک سال دوری از مسابقات، در مسابقات بین المللی ترکیه شرکت کرد که با احتساب امتیازات این ۲ مسابقه، مدال آوران توانستند جایگاه خود را در رده بندی المپیکی ارتقاء دهند.
در این رده‌بندی، آرمین هادی‌پور نماینده وزن منهای ۵۸ کیلوگرم کشورمان با ۳۳۱/۸۴ امتیاز در رده پنجم قرار دارد، در وزن منهای ۶۸ کیلوگرم میرهاشم حسینی با ۲۹۶/۶۶ امتیاز در رده هفتم است، سروش احمدی با ۲۳۳/۴۲ امتیاز جایگاه سیزدهم را به خود اختصاص داد و امیرمحمد بخشی نیز که نشان طلای مسابقات بین المللی صوفیه را بدست آورده، با چهار پله صعود و ۱۵۵/۸۲ امتیاز رده هجدهم را به نام خود ثبت کرد.
سجاد مردانی تکواندوکار وزن به اضافه ۸۰ کیلوگرم با ۲ پله صعود و ۲۵۹/۱۰ امتیاز جایگاه ششم را به خود اختصاص داده است. سعید رجبی دیگر نماینده این وزن با ۱۳۷/۶۵ امتیاز رده ۳۰ را در اختیار دارد.
همچنین در گروه بانوان رتبه ۵۱، بهترین رده‌ای است که تکواندوکاران ایرانی با کیمیا همتی در وزن منهای ۶۷ کیلوگرم با ۷۷ امتیاز و زهرا پوراسماعیل در وزن به اضافه ۶۷ کیلوگرم با ۷۴/۸۳ امتیاز در اختیار دارند. برچسب ها: رده بندی ، تکواندوکاران ، فدراسیون جهانی ، جایگاه ، رتبه بندی

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: رده بندی تکواندوکاران فدراسیون جهانی جایگاه رتبه بندی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۸۳۶۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رتبه‌بندی داروخانه‌ها بر چه اساسی است؟

رئیس اداره داروخانه های سازمان غذا و دارو از رتبه بندی داروخانه ها براساس شاخص شفافیت و برخورد مطابق قانون با آنها خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان غذا و دارو، مینا آژوغ اظهار کرد: رتبه‌بندی داروخانه‌ها از سال گذشته در اداره کل دارو کلید خورد و در مرحله اول فهرست داروخانه‌های خاطی که تحویل داروهای دارای برنامه توزیع به آنان ممنوع بود، احصا شد.

وی از رتبه بندی داروخانه ها براساس شاخص شفافیت و برخورد مطابق قانون با آنها خبر داد و افزود: این پروژه با پایش در مورد داروی انسولین آغاز شد و فهرست داروخانه‌های خاطی که تحویل داروهای دارای برنامه توزیع به آنان ممنوع بود، احصا شد، همچنین در ادامه برای سایر داروهای دارای برنامه توزیع نیز اجرایی خواهد شد.

کد خبر 749342

دیگر خبرها

  • یونس فضلی مسئول کوکیوان فدراسیون تکواندو کانادا شد
  • هفته بیست و پنجم لیگ برتر| پیکان دقیقه 90 چپ شد/شمس آذر با برد باخت به استقلال را فراموش کرد
  • اوزونیدیس: رتبه پنجم و هفتم تفاوت ندارد، مهم ساختن تیم است
  • بازگشت پاراتکواندو به فدراسیون تکواندو با شروع تمرینات
  • یک مربی زن، رییس یک رشته پر مدال المپیکی شد!
  • رتبه‌بندی داروخانه‌ها بر چه اساسی است؟
  • مطالبات رتبه بندی فرهنگیان گلستان تا خرداد ماه تسویه می شود
  • اقدامات آموزشی و رتبه بندی معلمان
  • رئیسی: هدف رتبه بندی معلمان افزایش شان و منزلت معلم است (فیلم)
  • تمرین تیم ملی والیبال و یک تماشاگر ویژه: آقای رئیس!