Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-04@23:42:57 GMT

قتل مرد رمال در کرج / زن و شوهر با قمه وارد خانه شدند

تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۸۳۷۰۹

قتل مرد رمال در کرج / زن و شوهر با قمه وارد خانه شدند

مرد رمال به خاطر اخلافاتی که در زندگی یک زوج انداخته بود توسط آنها به قتل رسید.

 نخستین جنایت سال ۱۴۰۰ در استان البرز با قتل مرد رمال از سوی زوج افغان رقم خورد.

 ظهر دهمین روز فروردین امسال زنی هراسان با پلیس ۱۱۰ البرز تماس گرفت و از ورود زن و مردی به خانه‌شان و حمله مرگبار آنها به همسرش خبر داد.

پس از این تماس تیمی از ماموران همراه بازپرس جنایی در محل قتل حاضر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قتل مرد رمال در خانه اش / او با قمه کشته شد

در جریان بررسی‌های اولیه مشخص شد مقتول مردی افغان و رمال بوده که به خاطر اصابت ضربه قمه به سینه‌اش، به قتل رسیده بود. همسر مقتول که شاهد این جنایت بود، گفت: «شوهرم در یک کارواش کار می‌کرد و امروز به دلیل این‌که مهمان داشتیم، زودتر به خانه آمده بود. حدود ساعت ۱۲ و ۳۰ دقیقه صدای زنگ در بلند شد.

همسرم در را باز کرد و زن و مردی که از هموطنان‌مان بودند، وارد خانه شدند.

زن جوان به شوهرم اشاره کرد و گفت همین مرد زندگی‌ام را نابود کرد. بعد هم قمه ای از زیر مانتو بیرون آورد و به شوهرش داد. شوهر خشمگین او هم با قمه ضربه‌ای به همسرم زد و بعد فرار کردند.»

سرهنگ نادربیگی، رئیس‌پلیس آگاهی استان البرز در این‌باره گفت: «در جریان تحقیقات مشخص شد مقتول علاوه‌بر کار در کارواش، رمال هم می‌کرده و به احتمال زیاد این زن از مشتریان او بوده است. تحقیقات برای دستگیری زوج فراری، از سوی کارآگاهان پلیس آگاهی ادامه دارد. آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا قتل جنایت قمه رمال اخبار حوادث قمه مرگبار زوج رمال سهام عدالت قیمت خودرو کرونا عکس بازیگر سینما و تلویزیون فیلم مرگ قتل خودکشی ایران قیمت ماه تهران مرد رمال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۸۳۷۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر آموزش و پرورش وارد خوزستان شد

به گزارش خبرنگار مهر، رضامراد صحرایی عصر امروز پنجشنبه با هدف شرکت در برنامه‌های تکریم مقام استاد و معلم و حضور در آئین بزرگداشت سنگری وارد استان خوزستان شد.

محمدرضا سنگری از چهره‌های شاخص استان و از مفاخر علمی کشور است.

سنگری، مؤلف چندین مقاله و کتاب است که در میان تالیفات او کتب درسی سطوح مختلف ابتدایی و دبیرستان و همچنین دو منبع درسی دانشگاهی وجود دارد.

کد خبر 6095320

دیگر خبرها

  • وارد آمدن خسارت به زیر ساخت ها در استان کهگیلویه و بویراحمد
  • سامانه بارشی جدید با طوفان و رعد و برق شدید وارد شیراز شد
  • توزیع وارفارین در داروخانه‌های منتخب
  • (ویدئو) جوزف کالینگر، قاتل زنجیره‌ای؛ مردی که می‌خواست خدا شود!
  • (ویدئو) جوزف کالینگر، قاتل زنجیره‌ای؛ مردی که پسرش را هم کشت!
  • زن و شوهر مفقود شده در کوه توسط پلیس کوهبنان نجات یافتند
  • جلوی وارد شدن خسارت به خانه‌های روستای مختاران گرفته شد
  • علیرضا بیرانوند رسما وارد صنعت مدلینگ شد + فیلم
  • وزیر آموزش و پرورش وارد خوزستان شد
  • مردی که قصد حمله به نتانیاهو را داشت بازداشت شد