Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس گفت: با هماهنگی‌های به عمل آمده ۱۰۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای احداث محور خلخال - کلور - درام اختصاص می‌یابد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل،  سید غنی نظری‌خانقاه پیش از ظهر امروز در بازدید از طرح‌های گردشگری خلخال اظهار داشت: با هماهنگی‌های به عمل آمده 1000 میلیارد ریال اعتبار برای  احداث محور خلخال - کلور - درام اختصاص می‌یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: طرح‌های گردشگری خلخال با هدف توسعه منطقه اجرا می‌شوند که در این زمینه پروژه‌های گردشگری و زیرساختی گردشگری به عنوان یک اولویت اساسی در مجلس مطرح است که به همین منظور سازمان برنامه و بودجه تمهیدات اساسی در این باره اندیشیده است.

نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی گفت: از طرفی دیگر 120 میلیارد ریال برای اجرای پروژه محور خلخال - کلور - درام تزریق می‌شود که از بالاترین سطح اعتبار برای امسال برخوردار است که در سال‌های آینده آماده بهره‌برداری است.

احداث باند دوم بشرویه - سه راهی شهید زارع ردیف اعتباری گرفتپیگیری‌ها و مطالبه‌گری تسنیم از مسئولان نتیجه داد؛ خلیج گرگان در بودجه 1400 دارای ردیف اعتباری شدبخش عمده اعتبار پروژه‌های عمرانی شهرداری مشهد به حاشیه شهر اختصاص یافت

نظری‌خانقاه بیان کرد: 41 دستگاه ماشین‌آلات سنگین در این محور فعالیت می‌کنند و احداث روند این پروژه یک اولویت اساسی است که در این زمینه نیز اقدامات لازم به عمل آمده است که امیدواریم توسعه شهرستانی همانند خلخال مبنای کار قرار گیرد.

وی اظهار کرد: راه‌اندازی تأسیسات زیربنایی در این منطقه انجام شده که در این زمینه درصدد هستیم تا طرح‌های گردشگری را به اتمام برسانیم که تلاش‌ها و هماهنگی‌های لازم با دستگاه‌های اجرایی محقق شده و اقدامات لازم در این زمینه انجام یافته است.

انتهای پیام/143/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: میلیارد ریال محور خلخال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۸۳۸۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۱۰ میلیارد ریال برای احداث مرکز جامع سلامت مهاباد اختصاص یافت

حسن عباسی فرماندار ویژه مهاباد گفت: در راستای اجرای مصوبات سفر استاندار آذربایجان‌غربی به مهاباد و بازدید از محلات محروم احداث مرکز جامع سلامت در منطقه پشت‌تب در دستور کار قرار گرفت و اعتبار اولیه اختصاص یافته است.

وی با بیان اینکه ۱۱۰ میلیارد ریال برای احداث مرکز جامع سلامت مهاباد اختصاص یافت، افزود: هم اکنون احداث این مرکز به شبکه بهداشت و درمان واگذار شده و تحویل پیمانکار برای شروع عملیات اجرایی شده است.

فرماندار ویژه مهاباد اضافه کرد: همچنین امسال احداث ۴ خانه بهداشت در روستا‌های تابعه شهرستان با هدف ارتقای بهداشت و سلامت مناطق روستایی در دست اقدام است.

عباسی ضمن قدردانی از همت خیّران سلامت در این شهرستان ادامه داد: ۳۰ میلیارد از طرف خیّران سلامت برای تکمیل طرح بخش دیالیز بیمارستان کمک شده است.

وی از راه اندازی خدمات شیمی‌درمانی هلال‌احمر مهاباد خبرداد و گفت: ۸۵ درصد هزینه درمان بیماران سرطانی توسط بیمه، ۱۵ درصد توسط بیمار و ۵ درصد هم از طرف هلال‌احمر تامین خواهد شد.

عباسی در پایان تکمیل مراحل ساخت ۲ بیمارستان تامین‌اجتماعی و ۳۵۰ تختخوابی مهاباد را جز اولویت‌های مدیریت شهرستان دانست و اظهار کرد: با تکمیل این طرح‌ها سرانه تخت بیمارستان شهرستان از میانگین کشوری نیز بالاتر خواهد رفت.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • ۱۱۰ میلیارد ریال برای احداث مرکز جامع سلامت مهاباد اختصاص یافت
  • تکمیل جاده سربند- مشگین‌شهر نیازمند یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار
  • تخصیص بیش از ۱۱ هزار میلیارد ریال اعتبار برای پروژه‌های راه آذربایجان شرقی
  • اختصاص یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال برای تکمیل کمربندی ایلخچی
  • پیگیری و اجرای پروژه‌های شهرستان خلخال در اولویت مدیران باشد
  • اختصاص ۳۰۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای تامین برق پایدار در شهرک‌های صنعتی یزد
  • اختصاص ۸۰ هزار میلیارد ریال اعتبار به حوزه راه و مسکن آذربایجان غربی
  • پیگیری و اجرای پروژه‌ها بر اساس زمان‌بندی در اولویت مدیران باشد
  • اختصاص یک هزار و ۷۸۰ میلیارد ریال اعتبار به طرح‌های عمرانی نیر
  • اختصاص زمین برای احداث ۱۰۰۰ مگاوات نیروگاه خورشیدی در تهران