Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-05-05@21:42:37 GMT

برنامه پرواز فوق العاده از تهران به لندن

تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۸۵۳۸۱

برنامه پرواز فوق العاده از تهران به لندن

مدیرکل روابط عمومی شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (هما) از انجام یک پرواز فوق العاده به مقصد لندن در ۲۲ فروردین ماه خبر داد.

به گزارش ایسنا، طی ماه‌های گذشته و با شیوع ویروس جهش یافته کرونا موسوم به کرونای انگلیسی، پروازهای ایران به و از انگلیس و برخی دیگر از کشورها به حالت تعلیق درآمد و محدودیت‌های جدیدی برای رفت و آمد مسافران خارجی تعریف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته این پروتکل تنها مختص ایران نبود و در بسیاری از کشورها نیز همین رویه انجام شد. حالا پس از گذشت بیش از سه ماه از ممنوعیت و تعلیق پرواز به و از انگلستان، پروازی فوق‌العاده در حال انجام است که در هفته آینده انجام خواهد شد.

حسین جهانی -مدیرکل روابط عمومی شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (هما) - در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: طبق مجوز اخذ شده از ستاد ملی مبارزه با کرونا و سازمان هواپیمایی کشوری یکشنبه هفته آینده ۲۲ فروردین ماه پرواز فوق العاده این ایرلاین به مقصد لندن انجام می شود.

وی افزود: پرواز رفت با شماره ۷۱۱ در ساعت ۹:۲۰ روز یکشنبه ۲۲ فروردین ماه فرودگاه امام خمینی (ره) را به مقصد لندن ترک کرده و در ساعت ۱۲:۱۰ به وقت محلی در فرودگاه هیتروی لندن به زمین می‌نشیند.

مدیرکل روابط عمومی شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران هما ادامه داد: پرواز بازگشت نیز ساعت ۱۴:۱۰ از فرودگاه لندن به مقصد فرودگاه امام خمینی (ره) پرواز و در ساعت ۲۳:۴۰ وارد این فرودگاه می‌شود.

جهانی درباره پروتکل‌های در نظر گرفته شده برای مسافران این پرواز، گفت: همه مسافران با سن بالای هشت سال باید قبل از سوار شدن به هواپیما تست PCR با پاسخ منفی داشته باشند و در ایران هم از آن‌ها تست گرفته می‌شود.

لینک کوتاه: asriran.com/003GLe

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: فوق العاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۸۵۳۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت عمره گزاران یزدی به استان

دهقان منشادی مدیرکل فرودگاه‌های استان یزد گفت: عملیات بازگشت زائران حج عمره در ساعت ۱۳:۱۰ دقیقه فردا ۱۷ اردیبهشت ماه با ۲۵۸ عمره گزار در فرودگاه بین‌المللی یزد انجام خواهد شد.
 
وی افزود: عمره گزاران پس از بازگشت از حج عمره و غربال گری سلامتشان توسط پرسنل مرکز بهداشت، انجام امور گمرکی و گذرنامه و تحویل بار می‌توانند فرودگاه راه ترک کنند.
 
دهقان منشادی ادامه داد: تمامی امکانات و تجهیزات و خدمات لازم زیرساختی، امنیتی و مراقبتی، پذیرایی و ... برای خدمات‌دهی بهتر به عمره‌گزاران و مستقبلین در نظر گرفته شده است.
 
وی با بیان اینکه بعد از ۹ سال وقفه در پرواز‌های حج عمره، جمعه هفتم اردیبهشت ماه اولین پرواز حج عمره به سرزمین وحی انجام شد ادامه داد: پرواز‌های حج تمتع نیز از نیمه خردادماه آغاز می‌شود و ۲۳ کاروان با ۱۳ پرواز به سرزمین وحی اعزام خواهند شد.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • بازگشت ۱۵۰۰ حاجی از خانه خدا
  • بازگشت 1500 حاجی از خانه خدا
  • ۱۵۰۰ عمره‌گزار ایرانی از فرودگاه جده بازگشتند
  • بازگشت عمره گزاران یزدی به استان
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه بین المللی ارومیه در ۱۶ اردیبهشت
  • اولین خلبان بازرگانی ایرانی؛ کاپیتان داریوش تیمسار
  • بازگشت پرواز تهران - خرم آباد
  • شرایط جوی پرواز تهران - خرم آباد را مجبور به بازگشت کرد
  • بازگشت پرواز تهران ـ خرم‌آباد ‌به مبدأ در پی شرایط بد جوی
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه بین المللی ارومیه در ۱۴ اردیبهشت