Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@23:46:52 GMT

انجام پرواز فوق العاده به لندن +جزئیات

تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۸۴۹۰۷

انجام پرواز فوق العاده به لندن +جزئیات

مدیرکل روابط عمومی شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (هما) از انجام یک پرواز فوق العاده به مقصد لندن در ۲۲ فروردین ماه خبر داد.

به گزارش ایسنا، طی ماه‌های گذشته و با شیوع ویروس جهش یافته کرونا موسوم به کرونای انگلیسی، پروازهای ایران به و از انگلیس و برخی دیگر از کشورها به حالت تعلیق درآمد و محدودیت‌های جدیدی برای رفت و آمد مسافران خارجی تعریف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته این پروتکل تنها مختص ایران نبود و در بسیاری از کشورها نیز همین رویه انجام شد. حالا پس از گذشت بیش از سه ماه از ممنوعیت و تعلیق پرواز به و از انگلستان، پروازی فوق‌العاده در حال انجام است که در هفته آینده انجام خواهد شد.

حسین جهانی -مدیرکل روابط عمومی شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (هما) - در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: طبق مجوز اخذ شده از ستاد ملی مبارزه با کرونا و سازمان هواپیمایی کشوری یکشنبه هفته آینده ۲۲ فروردین ماه پرواز فوق العاده این ایرلاین به مقصد لندن انجام می شود.

وی افزود: پرواز رفت با شماره ۷۱۱ در ساعت ۹:۲۰ روز یکشنبه ۲۲ فروردین ماه فرودگاه امام خمینی (ره) را به مقصد لندن ترک کرده و در ساعت ۱۲:۱۰ به وقت محلی در فرودگاه هیتروی لندن به زمین می‌نشیند.

مدیرکل روابط عمومی شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران هما ادامه داد: پرواز بازگشت نیز ساعت ۱۴:۱۰ از فرودگاه لندن به مقصد فرودگاه امام خمینی (ره) پرواز و در ساعت ۲۳:۴۰ وارد این فرودگاه می‌شود.

جهانی درباره پروتکل‌های در نظر گرفته شده برای مسافران این پرواز، گفت: همه مسافران با سن بالای هشت سال باید قبل از سوار شدن به هواپیما تست  PCR با پاسخ منفی داشته باشند و در ایران هم از آن‌ها تست گرفته می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: ایران ایر فوق العاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۸۴۹۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لغو پرواز مشهد تهران / علت چه بود؟

تین نیوز

مدیر روابط عمومی شرکت فرودگاه های خراسان رضوی گفت: پرواز هواپیمای شرکت آتا از مشهد به تهران، دقایقی پس از پرواز به دلیل نقص فنی به فرودگاه مشهد بازگشت.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، حسن جعفری افزود: پرواز شماره ۵۶۲۰ شرکت هواپیمایی آتا به تهران، ساعت ٢٣ و ۴٠ دقیقه فرودگاه مشهد را به مقصد تهران ترک کرده بود.

وی اضافه کرد: این پرواز به علت نقص فنی با تصمیم خلبان و با رعایت مسائل ایمنی و استاندارد پرواز، به مشهد بازگشت و به سلامت بر زمین نشست.

جعفری افزود: این پرواز با ۲۷۴ دقیقه تاخیر در ساعت سه و ٣۴ دقیقه بامداد امروز انجام شد.

فرودگاه بین المللی شهید هاشمی نژاد مشهد با گستره ۵۴۰ هکتاری پس از فرودگاه مهرآباد تهران، دومین فرودگاه پرترافیک کشور است که به طور میانگین روزانه ۱۸۰ پرواز ورودی و خروجی در آن انجام می شود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • انجام ۲۷ هزار پرواز نوروزی توسط شرکت‌ های هوایی
  • انجام ۲۷ هزار پرواز نوروزی توسط شرکت‌های هوایی
  • انجام تنها ۲۷ هزار پرواز نوروزی توسط یک شرکت هوایی
  • انجام تنها ۱۷ هزار پرواز نوروزی توسط یک شرکت هوایی
  • لغو پرواز مشهد تهران / علت چه بود؟
  • فرودگاه کرمانشاه تعطیل نیست
  • پرواز مشهد به تهران به فرودگاه هاشمی نژاد بازگشت
  • نقص فنی، پرواز مشهد - تهران را از آسمان به مبدا بازگرداند
  • نحوه خرید بلیط چارتر به مقصد دبی
  • همه کارهایی که باید قبل از پرواز انجام داد