Web Analytics Made Easy - Statcounter

هدایت صفری گفت: ۲۴ میلیارد و ۸۱۸ میلیون تومان برای ارائه سه هزار و ۶۴۰ قلم خدمت مسکن به خانواده های تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان در سال گذشته هزینه شده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، مدیرکل کمیته امداد استان زنجان در جمع خبرنگاران با اشاره به  نامگذاری سال از سوی مقام معظم رهبری(مدظله العالی) به«تولید، پشتیبانی ها، مانع زدایی ها»، گفت: تحقق اهداف نامگذاری سال جدید در حوزه واگذار شده به این نهاد، نیازمند درک صحیح شرایط ، حرکت بر محور شعار سال که به عنوان نقشه راه می باشد  و همت همگانی و ایفای نقش موثر کارگزاران محرومیت زدایی در کمیته امداد در حوزه توانمندسازی و ایجاد درآمد باثبات برای خانواده های عزیز تحت حمایت باید باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

هدایت صفری با اشاره به اینکه ارائه خدمات فکری ، فرهنگی و مشاوره ای به منظور ایجاد فرهنگ کار و تلاش، تأمین مسکن مناسب و اشتغالزایی برای خانواده های عزیز تحت حمایت سه رکن مهم در توانمندسازی جامعه هدف است، افزود: ارائه خدمات ماندگار و اثربخش در حوزه توانمندسازی با هدف زمینه سازی برای خوداتکایی خانواده های عزیز تحت حمایت و تسهیل گری در این بخش با نگاه و رویکرد نوآورانه و خلاقانه و بهره گیری مناسب از فعالان کسب و کار و کارآفرینان حرفه ای به منظور بهره گیری مناسب از ظرفیت های موجود در حوزه اشتغال باید به عنوان مسیر حرکت و فعالیت بخش های مختلف کاری این نهاد در سال جدید باشد.

 

صفری در ادامه با اشاره به تحقق بیش از برنامه هدف گذاری شده در بخش مسکن در سال گذشته به عنوان یکی از ارکان مهم در توانمندسازی خانواده های عزیز تحت حمایت، تصریح کرد: بر اساس آمارهای موجود ۲۴ میلیارد و ۸۱۸ میلیون تومان برای ارائه بیش از 3 هزار و ۶۴۰ قلم خدمت مسکن در قالب تعمیر، تکمیل، احداث، خرید، بهسازی و مقاوم سازی مسکن  ولوله کشی گاز به خانواده های عزیز تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان در سال گذشته هزینه شده است.

 

وی همچنین ادامه داد: خدمات مسکن به عنوان یکی از برنامه های مهم مورد نظر این نهاد در سال جدید نیز بوده و هم افزایی در ارائه خدمات مسکن از طریق استفاده مناسب از ظرفیت خیران، مراکز نیکوکاری، موسسات خیریه فعال در امر مسکن نیازمندان و تفاهم نامه های منعقده با سایر دستگاهها با هدف ارائه خدمات اثربخش در حوزه تأمین مسکن خانواده های عزیز تحت حمایت به منظور تسهیل گری و سرعت بخشی به فرآیند توانمندسازی جامعه هدف باید به عنوان یک اولویت مهم در سال جدید در این بخش مورد توجه باشد.

پایان پیام/73

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسکن محرومان حمایت از محرومان کمیته امداد استان زنجان ارائه خدمات کمیته امداد سال جدید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۸۵۳۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجلس ، بودجه سازمان بهزیستی را افزایش دهد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، رییس سازمان بهزیستی کشوردر شیراز گفت: با توجه به اینکه هر ساله به تعداد مددجویان بهزیستی به خاطر تصادفات اضافه می شود لازم است مجلس شورای اسلامی در افزایش بودجه این سازمان برای خدمات رسانی بهتر به مددجویان همتی مضاعف داشته باشد.
قادری افزود: در حال حاضر در کشور ۱۴۸ هزار نفر در نوبت دریافت حق پرستاری معلولان تحت پوشش بهزیستی هستند که لازم است مجلس برای رفع این مشکل هم مساعدت داشته باشد.
در این جلسه نمایندگان فعلی و منتخبان مجلس دوازدهم مشکلاتی چون کم بودن خدمات به مددجویان از جمله مبلغ حق مددکاری ، حق پرستاری ، خدمات درمانی و پزشکی را مطرح کردند و خواهان برگزاری جلسات ویژه برای ارایه طرح های مورد نیاز برای کمک به بهزیستی شدند.

دیگر خبرها

  • کارفرمایان زنجانی در ازای به کارگیری معلولان تا ۴۰ میلیارد ریال تسهیلات دریافت می کنند
  • اعتبارات دور دوم سفر در رفع کمبودهای استان سمنان هزینه می‌شود
  • مجلس ، بودجه سازمان بهزیستی را افزایش دهد
  • توانمندسازی مددجویان هدف اصلی کمیته امداد است
  • ارائه خدمات حقوقی به بیش از ۱۰۰۰ مددجوی زنجانی
  • ارائه خدمات حقوقی به ۱۰۱۶ مددجوی زنجانی‌
  • ارائه خدمات حقوقی به بیش از هزار مددجوی زنجانی
  • ‍ بازدید مدیر کل از نحوه فعالیت مراکز نیکوکاری درخدمت رسانی به نیازمندان خراسان شمالی
  • فرهنگ داوطلبی را به مردم آموزش دهیم/ ارائه خدمات باید منجر به توانمندسازی نیازمندان شود
  • مردم عزیز ما در معیشت و مسکن با مشکلات زیادی مواجه هستند که باید برای حل آن تدبیر فوری کرد