Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-26@22:29:58 GMT

جریان حذف «دیس لایک»های رئیس جمهور آمریکا چه بود؟

تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۸۵۶۰۰

جریان حذف «دیس لایک»های رئیس جمهور آمریکا چه بود؟

 

به گزارش جماران به نقل از نیویورک پست، چند روز پیش مشخص شد که شبکه «یوتیوب»، «دیس لایک»های (نپسندیدن های) زیر ویدئوی «جو بایدن» رئیس جمهور آمریکا را حذف کرده است.

طبق تحلیل انجام شده، از زمان حضور جو بایدن در کاخ سفید، نزدیک به 2.5 میلیون «دیس لایک» از فیلم ‌های بایدن در کانال رسمی کاخ سفید در یوتیوب، حذف شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این پلتفرم، «دیس لایک» های جو بایدن و «جن پساکی» سخنگوی وزارت خارجه را حذف می کند.

یوتیوب در توضیحی اعلام کرد این تصمیم برای حفظ «سلامت» عملکرد این سایت و مقابله با «کارزارهای هدفمند دیس لایک» اتخاذ شده است.

حال سخنگوی این پلتفرم می‎ گوید «ما سیاست‌ ها و سیستم ‌هایی برای اطمینان از معتبر بودن تعامل در یوتیوب و حذف هرگونه معیار‌های جعلی در نظر گرفته ایم.» اما او جزئیاتی در مورد معیار‌های مورد استفاده برای نتیجه گیری «لایک» یا «دیس لایک» جعلی ارائه نکرد.

با توجه به داده‌ های منتشر شده، تقریبا 2.5 میلیون مورد از 3.7 میلیون «دیس لایک» از 300 ویدئوی ارسال شده این کانال حذف شده است. براساس این داده ها، هیچ موردی از «لایک» ها حذف نشده است.

بسیاری این اقدام یوتیوب را به عنوان صدمه ای به بینندگان و تلاشی اساسی برای کمک به یک «ایجادکننده قلدر مآب» می دانند.

یکی از کاربران توییتر با تمسخر گفت: «... بچه ها ما با ساختن آن می خواهیم «قلدری» را حل کنیم تا فقط قربانی بتواند بگوید که مورد آزار و اذیت قرار گرفته است! خیلی کار هوشمندانه ای است.»

یک منتقد گفت: «این کار مفید نیست. شما [بازخورد خالق را برطرف نمی کنید ، قضاوت کاربر را محدود می کنید. من به عنوان یک کاربر باید بتوانم ببینم که ارزش یک ویدئو چقدر است، بنابراین می توانم ببینم ارزش گذاشتن وقت را دارد یا باید به ویدئوی دیگری بروم.»

از زمان روی کار آمدن بایدن، بلافاصله پس از انتشار ویدئو‌های کاخ سفید هزاران مورد «دیس لایک» ثبت شده است.

 

منبع: جماران

کلیدواژه: سهام عدالت انتخابات 1400 ویروس کرونا لایحه بودجه 1400 لیگ برتر 99 رئیس جمهور آمریکا کاخ سفید نیویورک یوتیوب یوتیوب بایدن سهام عدالت انتخابات 1400 ویروس کرونا لایحه بودجه 1400 لیگ برتر 99

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۸۵۶۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترامپ: پلیس باید دانشجویانی که مخالف (نسل‌کشی) اسرائیل در غزه هستند را به شدت سرکوب کند

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق آمریکا در حالیکه در راهروی دادگاه نیویورک به اتهام آزار و اذیت جنسی یک بازیگر فیلم‌های غیراخلاقی حضور داشت در واکنش به اعتراضات دانشجویان به نسل‌کشی رژیم صهیونیستی در غزه اظهار کرد: اتفاقاتی که در دانشگاه‌ها مثل دانشگاه کلمبیا، نیویورک و بقیه درحال رخ دادن می‌باشد، واقعاً مایه شرمساری هست.

وی با کنایه به بایدن رئیس جمهور فعلی آمریکا گفت: در واقع این وضع مربوط به بایدن است. او (بایدن) در حال دریافت سیگنال اشتباهی از افراد است، او (بایدن) یک صدای اشتباه دریافت می‌کند. بایدن نمی‌داند که چه افرادی پشت این اعتراضات هستند و این یک وضع آشفته هست. تکرار می‌کنم چیزی که در دانشگاه‌ها رخ میدهد، مایه شرمساری است.

رئیس جمهور پیشین آمریکا بیان کرد: افرادی که بیرون دادگاه هستند می‌خواهند به دادگاه اعتراض کنند ولی ما شاهد وضع پلیسی هستیم که تا حالا دیده نشده است!

ترامپ در پایان افزود: هنوز هیچ کسی به دانشگاه‌ها فرستاده نشده در حالی که آنها خیلی افراد رادیکالی هستند که در حال نابودکردن دانشگاه‌ها هستند.

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

 

انتهای پیام/

محمدامین متین فر

دیگر خبرها

  • نگرانی آمریکایی ها: بایدن در دوره دوم ریاست جمهوری می میرد
  • بایدن لایحهٔ ممنوعیت تیک‌تاک را امضا کرد
  • جو بایدن به زودی می‌میرد | دلیل پیروزی احتمالی ترامپ مشخص شد
  • نگرانی آمریکایی‌ها: بایدن در دوره دوم ریاست‌جمهوری می‌میرد
  • تصاویر تلاش مجدد بایدن برای دست دادن با موجود خیالی + ویدئو
  • ترامپ: پلیس باید دانشجویان مخالف اسرائیل را به شدت سرکوب کند
  • ترامپ: پلیس باید دانشجویانی که مخالف (نسل‌کشی) اسرائیل در غزه هستند را به شدت سرکوب کند
  • بایدن حین کنایه به ترامپ گاف داد!
  • اسرائیل در تلاش برای لغو دیدار بایدن و اردوغان است
  • گفتگوی تلفنی معاون بایدن با رئیس رژیم صهیونیستی