Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-05-03@04:15:52 GMT

ویزای هند ۳۰۰ میلیون تومان آب می‌خورد!

تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۸۵۶۳۸

ویزای هند ۳۰۰ میلیون تومان آب می‌خورد!

کاروان تیم فوتبال پرسپولیس قرار است به زودی عزام شهر گوا در هند شود تا دیدار‌های خود در لیگ قهرمانان آسیا را برگزار کند، اما نکته عجیب ماجرا اینجاست که هنوز ویزای اعضای این تیم صادر نشده است.

از سوی دیگر سفارت هند هزینه صدور ویزا برای هر نفر را ۲۸۰ دلار اعلام کرده است که در این صورت کاروان ۴۵ نفره پرسپولیس باید بیش از ۳۰۰ میلیون تومان بابت صدور ویزا بپردازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیران باشگاه پرسپولیس در چند روز گذشته از سوی کمیته بین‌الملل فدراسیون فوتبال پیگیر صدور ویزا است.

منبع: فرارو

کلیدواژه: پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۸۵۶۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام رای کمیته استیناف درباره پرسپولیس

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از رسمی فدراسیون فوتبال، کمیته استیناف فدراسیون فوتبال رأی خود را درباره باشگاه پرسپولیس اعلام کرد که به شرح زیر است.

در خصوص استیناف باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس تهران نسبت به رأی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال که به موجب آن حکم به توقف رسیدگی در خصوص شکایت باشگاه پرسپولیس تهران علیه باشگاه آلومینیوم اراک مبنی بر عدم برقراری نظم در بازی مورخ ۲۶ بهمن ماه ۱۴۰۲ و همچنین رد شکایت باشگاه تجدیدنظرخواه نسبت به عملکرد داور مسابقه صادر گردیده است با عنایت به مجموع محتویات پرونده و استدلالات مندرج در رأی صادره، ایراد و اعتراض مؤثری که خدشه بر دادنامه معترض عنه وارد نماید به عمل نیامده، مستنداً به ماده ۱۰۶ مقررات انضباطی فدراسیون فوتبال ضمن رد اعتراض دادنامه صادره، عیناً تأیید و اعلام می‌گردد. رأی صادره قطعی است.

کد خبر 6095279

دیگر خبرها

  • اعلام رای کمیته استیناف درباره پرسپولیس
  • خلق یک جام با حذف استقلال و پرسپولیس!
  • گام به گام تا ویزای توریستی کانادا
  • تساوی بدون گل پرسپولیس و سپاهان
  • دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و سپاهان
  • محمد انصاری به کادرفنی تیم ملی جوانان اضافه شد
  • مخالفت اسرائیل با صدور ویزا برای کمیسر کل آنروا
  • برگزاری آخرین تمرین پرسپولیس قبل از بازی با سپاهان
  • برگزاری آخرین تمرین پرسپولیس پیش از دیدار با سپاهان
  • شرایط اخذ ویزای دبی برای کودکان