Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-26@13:45:13 GMT

زنجان در وضعیت قرمز/گروه های شغلی ۲-۳-۴ تعطیل شدند

تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۸۵۷۳۹

زنجان در وضعیت قرمز/گروه های شغلی ۲-۳-۴ تعطیل شدند

با افزایش آمار ابتلا به کرونا، شهر زنجان نیز در جمع شهرهای وضعیت قرمز کرونا قرار گرفت و بنا به تصمیم ستاد کرونا در زنجان گروه های شغلی ۲-۳-۴ از امروز تعطیل هستند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، متاسفانه عدم رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی و ورود و خروج مسافران نوروزی موجب شد تا شهر زنجان در جمع شهرهای وضعیت قرمز کرونایی قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

همین موجب شده است تا بنا به تصمیم ستاد کرونا در زنجان، گروه‌های شغلی 2، 3 و 4 از امروز در زنجان تعطیل شوند و گروه شغلی یک نیز به شرط رعایت پروتکل‌های بهداشتی و همچنین فاصله گذاری اجتماعی اجازه فعالیت دارد.

 

فهرست مشاغل گروه یک:

*کارخانه‌های تولیدی، مراکز صنعتی و معدنی، کشاورزی، شیلات و خدمات وابسته.

*مراکز زیرساختی و حیاتی، مراکز تأمین و توزیع آب، برق، گاز، مدیریت پسماند، فاضلاب و فعالیت‌های تصفیه تهویه هوا، پالایشگاه‌ها و جایگاه‌های عرضه سوخت.

*حمل و نقل عمومی کالا و مسافر برون شهری شامل ریلی، هوایی، جاده‌ای و دریایی؛ حمل و نقل عمومی درون شهری؛ ادارات و مراکز نظامی، انتظامی و امنیتی، امدادی و ستادی.

*فروشگاه‌های زنجیره‌ای، سوپرمارکت‌ها، میوه‌فروشی‌ها و سبزی فروشی‌ها، میادین میوه و تره‌‌بار.

*مراکز تولید، نگهداری، توزیع و فروش محصولات غذایی و خدمات وابسته؛ مراکز تولید و عرضه فرآورده‌های لبنی نانوایی (تولید فراورده‌های نانوایی).

*مراکز بهداشتی، درمانی، امدادی، اورژانس و تأمین آمبولانس دولتی و خصوصی؛ داروخانه‌ها، مراکز و فروشگاه‌های دامپزشکی، پخش دارو، عطاری و داروهای سنتی.

*مراکز تهیه، تولید و توزیع مواد غذایی آماده و بیرون‌بر.

*خدمات اپراتورهای ارتباطی، خدمات الکترونیک و فعالیت‌های پستی؛ شرکت‌های خدمات اینترنتی (اعم از تأمین کنندگان اینترنت، فروشگاه‌های اینترنتی و شرکت‌های خدماتی مبتنی بر اینترنت)

*رسانه‌های مکتوب و برخط و مشاغل مشابه.

*مراکز نگهداری و خدماتی سالمندان، معلولین، جانبازان، مراکز توان‌بخشی، و مراقبتی، آسایشگاه‌ها.

*تعمیرگاه‌های انواع قطعات و لوازم یدکی؛ فروشگاه‌های انواع مصالح ساختمانی و آهن‌آلات؛ کارگاه‌های صنعتی (مانند جوشکاری و تراشکاری و مشابه آن)

*چاپخانه‌ها؛ خشکشویی‌ها؛ آرامستان‌ها.

 

فهرست مشاغل گروه دوم :

*بوستان‌ها و مراکز تفریحی.

*پاساژهای سربسته و سرباز، بازارهای سرپوشیده، مراکز خرید و فروش بزرگ غیرمواد غذایی و بازارهای موقت.

بازارها و نمایشگاه‌های فروش انواع خودرو، مراکز شماره‌گذاری اتومبیل.

*باشگاه‌های ورزشی، سالن‌های بدن‌سازی ، آرایشگاه‌های مردانه.

*مراکز فروش لوازم آرایشی و بهداشتی.

*مراکز فروش فرش و موکت، لوازم خانگی، پارچه، پرده، مبلمان، تزیینات داخلی.

*مراکز فروش کادویی، اسباب بازی، لوازم‌التحریر.

*مراکز فروش انواع پوشاک، کیف و کفش، خرازی، خیاطی.

*آتلیه و عکاسی.

*آژانس مشاور املاک.

*خدمات چاپ دیجیتال.

*مراکز تهیه و طبخ غذا با پذیرش مشتری، قهوه‌خانه‌ها با عرضه مواد دخانی.

*قنادی و شیرینی پزی تر و خشک، آب میوه و بستنی فروشی و مشاغل مشابه.

 

فهرست مشاغل گروه  سوم:

*مدارس، دانشگاه‌ها، حوزه‌های علمیه، آموزشگاه‌های فنی و حرفه‌ای، زبان‌سراها، آموزشگاه‌ها و کتابخانه‌ها، مهدهای کودک، استخرهای سرپوشیده، سینما و تئاتر، موزه‌ها و باغ موزه‌ها، تالارهای پذیرایی، آرایشگاه‌های زنانه و سالن‌های زیبایی .

 

فهرست مشاغل گروه چهارم:

*همایش‌ها، مراسم اجتماعی، فرهنگی و مذهبی، مدارس شبانه‌روزی، باشگاه‌های ورزشی مربوط به ورزش‌های پربرخورد، از جمله کشتی، کاراته و جودو، کافه‌ها، چایخانه‌ها و قهوه‌خانه‌ها با عرضه مواد دخانی، باغ وحش‌ها، شهربازی‌ها و مراکز تفریحی آبی.

پایان پیام/693

منبع: شبستان

کلیدواژه: ستاد کرونا زنجان وضعیت قرمز کرونایی تعطیلی تفرجگاه ها تعطیلی مهدکودک ها فهرست مشاغل گروه مراکز فروش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۸۵۷۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیک تاک کسب و کارش را در آمریکا تعطیل می‌کند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، به گفته ۴ منبع آگاه پس از تصویب قانون فروش یا ممنوعیت تیک تاک در آمریکا، بایت دنس(مالک اپ) ترجیح می دهد در صورت عدم وجود گزینه های قانونی برای مقابله با قانون مذکور به جای فروش پلتفرم، آن را در آمریکا تعطیل کند.

به گفته آنها الگوریتم های تیک تاک که برای فعالیت به آنها اتکا کرده برای کل عملیات های بایت دنس اهمیت دارند و به همین دلیل احتمال فروش اپلیکیشن با با الگوریتم های بعید به نظر می رسد.

حساب های کاربری تیک تاک بخش کوچکی از درآمد کل بایت دنس و کاربران فعال روزانه آن را تشکیل می دهند، بنابراین شرکت مادر ترجیح می دهد در بدترین حالت، به جای فروش آن به خریداران آمریکایی، تیک تاک را در آمریکا تعطیل کند.

تعطیلی تیک تاک تاثیر اندکی بر کسب وکار بایت دنس دارد و شرکت الگوریتم های اصلی خود را از دست نمی دهد. این درحالی است که بایت دنس از اظهار نظر در این باره خودداری کرده ست.

این شرکت دیروز بیانیه ای در پلتفرم Toutiao (متعلق به خود بایت دنس) منتشر و اعلام کرد هیچ برنامه ای برای فروش تیک تاک ندارد.

این بیانیه در حقیقت پاسخی به مقاله نشریه اینفورمیشن بود که در آن اشاره شده بود بایت دنس مشغول بررسی گزینه های مختلف برای فروش کسب و کار تیک تاک در آمریکا بدون الگوریتم هایی است که ویدئو را به کاربران توصیه می کند.

از سوی دیگر زی چو مدیر ارشد اجرایی تیک تاک نیز روز چهارشنبه هفته گذشته پیش بینی کرد این شرکت برنده چالش قانونی برای جلوگیری از اجرای قانون مذکور می شود.

لایحه مذکور که در هفته گذشته در سنا تصویب شده بود، به امضای جو بایدن رییس جمهور آمریکا رسیده و هم اکنون به قانون تبدیل شده است. دولت بایدن لایحه ای را امضا کرده که به تیک تاک تا ۱۹ ژانویه فرصت می دهد کسب وکار خود در آمریکا را بفروشد یا با ممنوعیت در فروشگاه های اپلیکیشن روبرو شود.

کد خبر 6088959

دیگر خبرها

  • تیک تاک کسب و کارش را در آمریکا تعطیل می‌کند
  • وضعیت قرمز هوا در دو ایستگاه اصفهان
  • کارفرمایان زنجانی در ازای به کارگیری معلولان تا ۴۰ میلیارد ریال تسهیلات دریافت می کنند
  • وضعیت دسترسی به داروهای خاص/ افزایش مراکز دندانپزشکی دولتی
  • ۱۵۸ واحد تولیدی در زنجان تعطیل یا راکد است
  • نظارت بهداشتی بر تولید تا عرضه فرآورده‌های خام دامی
  • راهنمای کاربردی خرید و استفاده از گیفت کارت اپل
  • بیمه فراگیر خانواده ایرانی برای تحقق توسعه پوشش‌های بیمه‌ای در خوزستان
  • کشف هشت هزار کیلو گرم فرآورده خام دامی غیر بهداشتی در البرز
  • به کارگیری ۵۲۱ نفر از کارجویان ثبت‌نام شده در سامانه جستجوی شغلی توسط مراکز کاریابی