Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-06@16:16:37 GMT

خدمات پزشکی به بیش از ۵۰۰ مددجوی زندان قزوین ارائه شد

تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۸۶۳۳۲

خدمات پزشکی به بیش از ۵۰۰ مددجوی زندان قزوین ارائه شد

به گزارش ایرنا، علی فولیان روز دوشنبه با اعلام این خبر، افزود: گروه‌های جهادی بسیج دانشجویی استان قزوین متشکل از ۵۰ دندانپزشک به مدت ۱۰ روز در زندان مرکزی قزوین حضور یافته و برای معاینه، کشیدن دندان، عصب کشی، ترمیم دندان مددجویان اقدام کردند و با تلاش این گروه به‌صورت رایگان به ۵۰۰ نفر از زندانیان و خانوادهای آنها خدمات دندانپزشکی ارائه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این مقام قضایی اظهار داشت: اقدام ارزشمند این گروه جهادی در ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به مددجویان زندان که به هر دلیل دچار جرایم و آسیب اجتماعی شده اند، جلوه ایثار، جهاد و تفکر انقلابی و تأسی از بزرگان دین است.
وی تصریح کرد: ما برای برون رفت از مشکلات کشور به این گونه حرکت های جهشی و جهادی نیاز داریم و اگر می خواهیم سرمایه های اجتماعی را حفظ کنیم و کشور از تمامی جهات توسعه پیدا کند باید روحیه جهادی و انقلابی را در جامعه ترویج دهیم.
فولیان ادامه داد: در گام دوم انقلاب اسلامی توجه به این حرکت های جهادی در تمامی عرصه ها که به صورت خودجوش در سراسر کشور تشکیل شده اند ضروری است و گروه های جهادی می توانند با یک سازماندهی درست با عنوان جهاد سازندگی شکل جدیدی پیدا کنند و بسیاری از کارهای ناشدنی را در کشور انجام دهند.
معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان قزوین با بیان اینکه این گونه اقدامات جهادی باید مستمر باشد و ما هم حمایت خواهیم کرد، بیان کرد: نقش ارزشمند گروهای جهادی و سازمان های مردم نهاد و ارتباط آنها با دستگاه قضایی در دوره تحول توسط ریاست معظم قوه قضاییه ابلاغ و تبیین شده و یکی از اولویت ها در حوزه پیشگیری از جرم و اصلاح مجرمان استفاده از ظرفیت مهم گروه های جهادی است.

برچسب‌ها انجمن حمایت از خانواده زندانیان دادگستری استان قزوین سازمان زندان‌ها قوه قضاییه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انجمن حمایت از خانواده زندانیان دادگستری استان قزوین انجمن حمایت از خانواده زندانیان دادگستری استان قزوین سازمان زندان ها قوه قضاییه اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۸۶۳۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارائه خدمات رایگان پزشکی در قصر قند

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز سیستان وبلوچستان، گروهی از پزشکان خیر و متخصص دانشگاه علوم پزشکی استان البرز و چابهاربا حضور در شهر قصرقند به مدت سه روز خدمات پزشکی و داروی رایگان به بیماران این شهر ارائه کردند.
سرپرست این گروه خیری گفت این پزشکان در بخش‌های زنان و زایمان مامایی چشم پزشکی ارتوپدی و آزمایشگاهی به ارائه خدمات می‌پردازند.
خانم بیژن فرافزود:علاوه بر ویزیت رایگان بیماران یکصد میلیون تومان دارو و خمیر دندان و مسواک بصورت رایگان توسط خیران برای بیماران و مراجعه کنندگان قصرقندی تهیه شده است.
وی گفت مردم قصرقند از حضور این پزشکان خیر استقبال خوبی داشته اند و بیش از دو هزار نفر از بیماران این شهر در مدت سه روز بصورت رایگان ویزیت شدند.
گفتنی است شهرستان فاقد بیمارستان و پزشک متخصص می‌باشد.

دیگر خبرها

  • ارائه ۹میلیاردی خدمات بسیج سازندگی در اردستان
  • ۲ هزار مددجوی کمیته امداد از خدمات پزشکی بهره مند شدند
  • ۱۷ اردیبهشت‌ماه سالروز تشکیل بسیج سازندگی
  • ارائه خدمات رایگان پزشکی و بهداشتی در لاران
  • ارائه خدمات پزشکی رایگان در جزیره قشم
  • اردوی جهادی چشم پزشکان تهرانی در گرگان
  • اردوی جهادی چشم پزشکان تهرانی در گرگان
  • به صرف لبخند ؛ اردوی جهادی چشم پزشکان تهرانی در گرگان
  • همکاری ۲۰۰داوطلب هلال زنجان در نذر سلامت با قرارگاه جهادی الکفیل
  • ارائه خدمات رایگان پزشکی در قصر قند