Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: از تمامی اهالی خراسان رضوی تقاضا می شود در صورت مشاهده علائم مشکوک به کرونا ابتدا با سامانه ۱۹۱ تماس بگیرند و از مراجعه مستقیم به بیمارستانها پرهیز کنند.

به گزارش قدس آنلاین، مهدی قلیان معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: شهروندان می‌توانند ضمن تماس با مرکز پاسخگویی ۱۹۱ و اطلاع از نزدیک‌ترین مراکز ارائه دهنده خدمت نسبت به محل سکونت، در مرحله نخست به مراکز خدمات جامع سلامت ۱۶ ساعته و یا درمانگاه‌های بخش خصوصی ارائه دهنده خدمات سطح یک مراجعه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: در حال حاضر ۴۰ مرکز منتخب معاینه و انجام تست کرونا به بیماران مبتلا و یا مشکوک به کووید-۱۹ در مناطق زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد خدمات رسانی می‌کنند که ۲۲ مرکز منتخب معاینه و انجام تست کرونا در مشهد فعال و آماده خدمات رسانی است و انجام تست کرونا برای مراجعان منوط به تشخیص و دستور پزشک مستقر در این مراکز است.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مشهد با اشاره به اجرای برنامه نظام ارجاع بیماران کرونایی در سطح دانشگاه علوم پزشکی مشهد ادامه داد: مراکز خدمات جامع سلامت ویژه کرونا به عنوان سطح یک خدمات محسوب می‌شوند و در صورت نیاز به خدمات تصویر برداری از طریق این مراکز بیماران به سطح ۲ و در نهایت در صورت نیاز به بستری به سطح سه و بیمارستان‌ها ارجاع می‌شوند.

منبع: باشگاه خبرنگاران

انتهای خبر/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مشهد کرونا دانشگاه علوم پزشکی مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۸۶۴۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعطیلی مرکز غیرمجاز طب سنتی در قم

 بنا بر اعلام دانشگاه علوم پزشکی قم،با پیگیری‌های صورت گرفته توسط کارشناسان نظارت بر درمان دانشگاه علوم پزشکی قم، مرکز غیر مجاز مداخله گر در امور طب سنتی شناسایی و تمامی فعالیت‌های آن تعطیل شد.

 این مرکز نسبت به ارائه دارو‌های غیرمجاز و غیر بهداشتی و غیر اصولی در امر درمان مداخله می‌کرد.

 همشهریان در صورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی و درمانی می‌توانند با شماره ۱۹۰ تماس گرفته و گزارش دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • واژگونی مینی بوس در جاده کاشمر ۹ مصدوم بر جا گذاشت
  • مراجعه بیش از ۱۰۰۰ بیمار تنفسی به مراکز درمانی خوزستان
  • مراجعه بیش از یک هزار بیمار تنفسی به مراکز درمانی خوزستان
  • تعطیلی مرکز غیرمجاز طب سنتی در قم
  • رشته دندانپزشکی کودکان در قم راه‌اندازی می‌شود
  • بیش از ۳۴۰۰ مرکز مشاوره درکشور به مردم خدمات سلامت روان می دهند
  • برقراری ۶۴ هزار تماس با اورژانس تهران در هفته گذشته/ انجام ۴۲۴۲ تماس مزاحمت آمیز
  • دانشگاه علوم پزشکی مشهد، میزبان جشنواره شهید مطهری
  • بیشتر شکایات مردم از پزشکان زیبایی است
  • اردوی جهادی ۷۰ نفره دانشجویان بسیجی علوم پزشکی گلستان