Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@04:14:21 GMT

مشکلات ورزشکاران بسیجی استان بوشهر رفع می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۸۶۶۵۷

مشکلات ورزشکاران بسیجی استان بوشهر رفع می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، سردار علی رزمجو ظهر دوشنبه در دیدار مربیان و ورزشکاران بسیجی بوشهر اظهار داشت: به منظور رفع مشکلات ورزشی بسیجیان استان بوشهر از همه ظرفیت‌ها استفاده خواهیم کرد.

وی اضافه کرد: در اختیار گذاشتن سالن‌های ورزشی بسیج در سراسر استان بوشهر به تمام رشته‌های ورزشی مرتبط با مرکز تربیت بدنی و ورزش بسیج سپاه استان بوشهر ضروری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده سپاه امام صادق علیه السلام استان بوشهر بیان کرد: خوشبختانه امروز ما در شرایط بسیار خوبی پس از پیروزی انقلاب اسلامی قرار داریم.

وی افزود: نظام جمهوری اسلامی ایران در اوج عزت، اقتدار و افتخار قرار دارد که در این میان نقش ورزشکاران و کسب قهرمانی‌های مختلف در مسابقات داخلی و بین المللی به وضوح برای همگان قابل مشاهده است.

سردار علی رزمجو اظهار کرد: اهمیت ورزش و توجه به این مقوله مهم پس از پیروزی انقلاب اسلامی بیش از گذشته شد و امروز همه ما شاهد هستیم که پیروزی در میادین مختلف ورزشی برای کشور ما عزت و اقتدارآفرین است.

وی افزود: ورزش در عرصه‌های مختلف حائز اهمیت بوده و در سلامت روح و جسم انسان در محیط‌های مختلف شخصی و شغلی تأثیرگذار است.

تعدادی از مربیان و ورزشکاران حاضر در این نشست در ادامه به بیان مهم‌ترین مشکلات و مسائل حوزه ورزش بسیج استان بوشهر از جمله نبود سالن ورزشی برای تمرین بعضی از رشته‌های ورزشی و تجهیز پایگاه قهرمانی مقاومت برای استفاده مربیان استان پرداختند و خواستار مرتفع شدن این مشکلات شدند.

در این دیدار با اهدای هدایایی از زحمات مربیان و ورزشکاران حاضر در این نشست قدردانی شد.

کد خبر 5181880

منبع: مهر

کلیدواژه: بوشهر بسیج سپاه امام صادق بوشهر سازمان ورزش بسیج ویروس کرونا شیوع کرونا آمار کرونا کرمانشاه روز طبیعت بوشهر گرگان اراک محدودیت های کرونایی ستاد ملی مقابله با کرونا خطبه های نماز جمعه 12 فروردین اردبیل سانحه تصادف استان بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۸۶۶۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورزشکاران کشتی پهلوانی یاسوج جشن گلریزان برگزار کردند

به گزارش خبرنگار مهر، علی عباس فلاحتی مطلق ظهر یکشنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: به همت هئیت کشتی پهلوانی و همکاری ستاد دیه استان، جشن گلریزان ویژه کمک به آزادی زندانیان جرایم غیر عمد در گود زورخانه یاسوج برگزار شد.

وی بیان داشت: پهلوانان و ورزشکاران زورخانه همیشه میراث دار و جلودار دستگیری نیازمندان بوده‌اند.

فلاحتی مطلق تصریح کرد: در این آئین ورزشکاران ورزش باستانی با اقتدا به مولای متقیان امیرالمومنین علی (ع) وارد گود زورخانه شدند و پس از اجرای حرکات باستانی و ادای احترام به منش مولای علی علیه السلام، برای کمک به آزادی زندانیان جرایم غیر عمد مبالغی جمع آوری کردند.

وی افزود: این آئین با حضور مسئولان در نهادهای زندان‌های استان، ورزش و جوانان، هئیت های همگانی و رزمی، بسیج حقوقدانان و وکلای قوه قضائیه و خیرین و نیکوکاران ورزشی و خانواده‌های ورزشکاران برگزار شد.

کد خبر 6090968

دیگر خبرها

  • تکمیل ۳۳ طرح نیمه تمام ورزشی در ایلام
  • ورزشکار جوانمرد هرگز زیر بار زور نمی رود
  • اعلام جزئیات حمایت مؤثر و مستمر از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش
  • تبریک رئیسی به‌ مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال
  • ورزش باعث افزایش قد می‌شود؟
  • ورزشکاران کشتی پهلوانی یاسوج جشن گلریزان برگزار کردند
  • نبود سالن ورزشی مشکل اصلی روستاهای دهستان الوندکوه غربی
  • ورزش واقعا باعث رشد قد می‌شود؟
  • ورزش باعث رشد قد می‌شود؟
  • در هوای بهاری چطور ورزش کنیم؟