Web Analytics Made Easy - Statcounter

سجاد احمدی مسؤول قرارگاه جهادی معین اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل در گفت‌وگو با خبرنگار تشکل‌های سیاسی خبرگزاری فارس، پیرامون فعالیت‌های این قرارگاه در سال 99 و از آغاز فعالیت شورای مرکزی بیست و یکم گفت:‌ با توجه به چالش‌هایی که کرونا در سال گذشته ایجاد کرده بود، فعالیت‌های بسیار گسترده‌ای در سطح کشور انجام شد و محدودیت‌های اصللی فعالیت‌ها حول مشکلاتی بود که کرونا ایجاد کرده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: تولید و توزیع ماسک، گان و مواد ضدعفونی‌کننده،‌ ضدعفونی کردن معابر و خیابان‌ها در استان‌های مختلف، اقدامات خیریه و... از مهم‌ترین اقدامات ما بود؛ مثلاً در اصفهان توانستیم بزرگ‌ترین تولیدی ماسک غیرصنعتی را راه‌اندازی کنیم. این کار در استان‌های دیگر هم انجام شد.

احمدی تأکید کرد: بعد از این که مسأله ماسک با کمک نیروهای مردمی، جهادی و تولیدکنندگان و دستگاه‌های حاکمیتی از اولویت خارج شد و نیاز کشور تأمین شد، ما وارد بحث رزمایش همدلی شدیم که رهبر معظم انقلاب هم روی این موضوع تأکید کردند و در این حوزه ما در باره تأمین، توزیع و بسته‌بندی اقدام معیشتی فعالیت‌های خوبی را داشتیم و دوستان ما در استان‌های مختلف کار را پیش بردند. همکاری برخی نهادهای حاکمیتی مانند ستاد اجرایی فرمان امام هزاران بسته معیشتی آماده و توزیع شد. مثلاً در یک مرحله ما 35 هزار بسته معیشتی آماده کردیم.

وی خاطرنشان کرد: همچنین ما اردوهای جهادی را در شهرستان‌های محروم مختلف برگزار کردیم و در مناطق کم‌برخوردار و نیازمند خدمات قابل توج هی در حوزه‌های مختلف که محرومان و نیازمندان ارائه شد. همین الان هم گروه‌های جهادی معین اتحادیه در حال فعالیت هستند.

وی گفت: در کنار این فعالیت‌ها ما یکسری فعالیت‌های خیریه هم داشتیم و با برخی مجموعه‌های خیریه همکاری کردیم و ان‌شاءالله این فعالیت در آینده هم ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

منبع: فارس

کلیدواژه: دانشجویان احمدی تولید ضدعفونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۸۶۷۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت مسجد در روستای دره بید در بخش ممبی توسط گروه جهادی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، بخشدار ممبی گفت: این گروه جهادی ۲۰ نفره با کمک اهالی بخش در قالب دو گروه  به ساخت این مسجد اقدام کردند.
عبدالصالح داستان افزود: این مسجد در زمینی به مساحت ۴۰۰ متر مربع و زیربنای ۲۰۰ متر مربع برای رفاه حال اهالی و استفاده گردشگران و مسافران در این منطقه احداث شد.
وی گفت: برای ساخت این مسجد بیش از ۵۰۰ میلیون تومان هزینه شد.
خوبپور فرمانده حوزه مقاومت بسیج بخش ممبی افزود: همه هزینه‌های ساخت مسجد از طریق کمک‌های مردمی و اعضای شرکت کننده در این اردوی جهادی تهیه شد.
فرمانده حوزه بسیج دانشگاه پیام نور یاسوج هدف اصلی این گروه را محرومیت زدایی از روستا‌ها و توسعه مناطق کمتر برخوردار عنوان کرد.
رستمی افزود: روستای دره بید از توابع بخش ممبی شهرستان بهمئی است .

دیگر خبرها

  • شروع کار نمایشگاه کتاب بعد از شیوع کرونا نیازمند شجاعت بود
  • امداد رسانی گروه‌های جهادی مهریز در سیل
  • امدادرسانی گروه‌های جهادی کاشان در سیل
  • ساخت خانه بهداشت در روستای «کاشک» با کمک خیرین و گروه‌های جهادی
  • ساخت مسجد در روستای دره بید در بخش ممبی توسط گروه جهادی
  • درخواست اتحادیه اروپا برای تحقیقات مستقل درباره گورهای جمعی خان‌یونس
  • تسلا سال آینده به جای ماشین ربات می‌فروشد
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان توسط ستاد اجرایی فرمان امام
  • توزیع بسته‌های معیشتی در مناطق سیل زده جنوب
  • پیش‌بینی اعتبار ۳ هزار میلیارد تومانی برای اربعین سال جاری