Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-09@00:19:06 GMT

سال گذشته برای کمیته امداد امام خمینی (ره) پرافتخار بود

تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۸۷۰۲۵

سال گذشته برای کمیته امداد امام خمینی (ره) پرافتخار بود

مرتضی بختیاری روز دوشنبه در مراسم افتتاح یکهزار واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) سیستان وبلوچستان با حضور دکتر نوبخت معاون رییس جمهوری اظهارداشت: انقلاب ما انقلاب محرومان است بطوریکه بعد از گذشت ۲۲ روز از پیروزی انقلاب کمیته امداد تاسیس شد و این خود نشان می‌دهد که باید به این افراد اهمیت داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: سال گذشته در مقوله مسکن محرومان گام‌های اساسی برداشته شد که اکنون ۲ هزار و ۵۰۰ واحد مسکن مورد بهره برداری قرار می‌گیرد.

رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) ادامه داد: ۱۶ هزار واحد مسکن محرومان در سیستان و بلوچستان ساخته شده که ۶ هزار واحد مربوط به کمیته امداد بوده که ۲ هزار و ۵۰۰ واحد واگذار شده و ۵۰۰ واحد تا آخر اردیبهشت سالجاری و بقیه تا شهریور یا مهرماه مورد بهره برداری قرار می‌گیرد.
وی با بیان اینکه یکی از قدم‌هایی که قلب نورانی امام زمان (عج) را شاد خواهد کرد ساخت مسکن محرومان است گفت:در طول سال‌های ۹۸ و ۹۹ بیش از ۲۲ هزار واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد و بهزیستی ساخته شد.
بختیاری خاطرنشان کرد: ۹ هزار و ۵۰۰ فرصت شغلی در سیستان و بلوچستان ایجاد شده و تسهیلات اشتغال نیز در سال ۱۴۰۰ افزغایش یافته که امیدواریم در این زمینه در سراسر کشور گام های موثری برداشته شود.

برچسب‌ها سیستان و بلوچستان مناطق محروم کمیته امداد امام خمینی محمدباقر نوبخت مسکن

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان مناطق محروم کمیته امداد امام خمینی سیستان و بلوچستان مناطق محروم کمیته امداد امام خمینی محمدباقر نوبخت مسکن اخبار کنکور کمیته امداد امام خمینی هزار واحد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۸۷۰۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روش تربیتی امام خمینی(ره) و نقطه اوج حکومت مهدوی

دریافت 76 MB

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد جواد زارع مسئول مجموعه فرهنگی شهدای گمنام بندرعباس به تبیین راز موفقیت امام خمینی رحمه الله علیه در تربیت نسلی الگو پیش‌رو و اوج حکومت امام زمان ارواحنا له الفدا پرداخت.

کد خبر 6098888

دیگر خبرها

  • برتری تیم دانشجویی کرسی آزاداندیشی واحد یادگار امام در دور نخست مرحله کشوری
  • واریز مستمری ۲۹ هزار خانوار کمیته امداد البرز
  • تشریح برنامه‌های خدمت به مددجویان کمیته امداد اصفهان در دهه کرامت
  • ۳ هزار زنجانی به مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره)اعزام می شوند
  • ۲۰۰ درخت پسته به کمیته امداد امام خمینی خلیل آباد اهدا شد
  • روش تربیتی امام خمینی(ره) و نقطه اوج حکومت مهدوی
  • کمک ٣٨ میلیارد تومانی حامیان به کودکان یتیم ایلامی
  • رشد ۲۸ درصدی کمک‌های مردمی به مراکز نیکوکاری
  • کمک ۱۱ هزار میلیارد تومانی مردم به مراکز نیکوکاری در سال گذشته
  • نهضت علمی امروز میراث پرافتخار مکتب امام صادق(ع) است