Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، علی‌یار اسکندری‌نسب پیش از ظهر دوشنبه در نشست خبری بیان داشت: سامانه جامع ثبت نام داوطلبین ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی روستایی و عشایری صبح امروز ساعت ۸ فعال شده است.

وی با بیان اینکه انتخابات شوراهای اسلامی روستا مانند انتخابات شوراهای اسلامی شهرها می‌باشد، افزود: ثبت نام از طریق مراجعه حضوری به بخشداری‌ها صورت می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیر ستاد انتخابات استان کرمان گفت: همچنین مراجعین می‌توانند از ساعت ۸ صبح تا ۶ بعد از ظهر از طریق اپلیکیشن موبایلی دانلود برنامه ثبت نام از پورتال وزارت کشور به آدرس entekhabat.moi.ir به صورت الکترونیکی اقدام به ثبت نام کنند.

اسکندری نسب تصریح کرد: مهلت ثبت نام از داوطلبین روستایی و عشایری به مدت ۷ روز (تا ۲۳ فروردین ماه سال‌جاری) است همچنین بخشداران باید از عشایر طی این بازه زمانی ثبت نام به عمل آورند.

وی گفت: اخذ گواهی عدم سو پیشینه الزامی است لذا کسانی که موفق به دریافت گواهی عدم سو پیشینه نشده‌اند با هماهنگی که با نیروی انتظامی صورت گرفته می‌توانند در زمان ثبت نام به مراکز مراجعه و گواهی خود را دریافت نمایند.

اسکندری‌نسب یادآور شد: انتخابات در شهر کرمان به صورت الکترونیکی انجام خواهد شد ضمن اینکه صندوق‌های اخذ رأی مربوطه فراهم شده است.

دبیر ستاد انتخابات استان کرمان ادامه داد: بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ روستا از سراسر استان کرمان در انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شرکت می‌کنند ضمن اینکه در بعضی از روستاها شوراها به صورت ۳ نفره (روستاهای زیر ۱۵۰۰ نفر جمعیت) و در برخی روستاها شورا به صورت ۵ نفره تشکیل خواهد شد.

وی ابراز داشت: با توجه به تجربه انتخاب‌های قبلی شورای شهر توصیه می‌کنم تا داوطلبان، ثبت نام را به روزها و ساعات پایانی موکول نکنند و هرچه سریع‌تر مشارکت خود را ثبت نمایند ضمن اینکه ثبت نام‌های نهایی توسط بخشداری‌ها و فرمانداری‌ها تأیید خواهد شد.

کد خبر 5181670

منبع: مهر

کلیدواژه: انتخابات شورای شهر و روستا انتخابات الکترونیکی ستاد انتخابات کشور استانداری کرمان ویروس کرونا شیوع کرونا آمار کرونا کرمانشاه روز طبیعت بوشهر گرگان محدودیت های کرونایی اراک ستاد ملی مقابله با کرونا خطبه های نماز جمعه 12 فروردین اردبیل سانحه تصادف انتخابات شوراهای اسلامی ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۸۷۲۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری دومین مرحله انتخابات مجلس در هشت حوزه به صورت الکترونیکی

به گزارش خبرنگار مهر، دومین مرحله از انتخابات مجلس دوازدهم در هشت حوزه به صورت الکترونیکی برگزار خواهد شد.

بر اساس این گزارش، در حوزه انتخابیه تهران ۴۰۰۰ شعبه به صورت تمام الکترونیک، آماده اخذ رأی هستند.

دومین دوره از انتخابات مجلس دوازدهم جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ برگزار خواهد شد.

در همین راستا، در حاشیه نشست خبری امروز یکشنبه هادی طحان نظیف، سخنگوی شورای نگهبان از صندوق الکترونیک اخذ رأی رونمایی شد.

کد خبر 6096942 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • چگونه به‌صورت الکترونیکی رأی بدهیم ؟ فیلم
  • چگونه در انتخابات الکترونیک رأی بدهیم؟
  • چگونه در انتخابات الکترونیک رأی بدهیم؟+ فیلم
  • برگزاری دومین مرحله انتخابات مجلس در هشت حوزه به صورت الکترونیکی
  • واریز ۲هزار و ۳۰۰میلیارد تومانی به دهیاری‌ها
  • شکست سنگین حزب سوناک در انتخابات شوراهای شهر/حزب مخالف خواستار برگزاری انتخابات سراسری شد
  • آماده برگزاری انتخابات تمام الکترونیکی هستیم
  • وزیر کشور: آماده برگزاری انتخابات تمام الکترونیکی هستیم
  • وحیدی: آماده برگزاری انتخابات تمام الکترونیکی هستیم
  • ویژگی مهم مرحله دوم انتخابات مجلس برای اولین بار در کشور