Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-26@03:24:53 GMT

آزمون وکالت به تعویق می‌افتد؟

تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۸۷۵۰۹

آزمون وکالت به تعویق می‌افتد؟

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور به بیان توضیحاتی درباره امکان به تعویق افتادن آزمون وکالت با توجه به شرایط کرونایی موجود پرداخت. ناطقان: فاطمه زرین آمیزی سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور  در واکنش به بالا رفتن آمار شهرهای قرمز و حواشی پیرامون احتمال لغو شدن آزمون وکالت، گفت: بالا رفتن آمار تعداد شهرهای قرمز منجر به لغو آزمون وکالت نمی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!





او در ادامه اظهار کرد: آزمون پروانه وکالت وکلای دادگستری با هماهنگی با نهادهای نظارتی و ستاد مدیریت کرونا در موعد مقرر در ۸۴ شهرستان در صبح روز جمعه ۲۰ فروردین  برگزار خواهد شد.

زرین آمیزی ادامه داد: فرآيند برگزاری آزمون وکالت صبح روز جمعه ۲۰ فروردین از ساعت ۸ صبح آغاز خواهد شد و درهای ورود به جلسه آزمون در ساعت ۷:۳۰ صبح بسته می‌شود، لذا متقاضیان باید قبل از بسته شدن درهای ورودی در محل حوزه امتحانی خود حاضر باشند.

مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش توضیح داد: با افزایش شهرهای محل برگزاری آزمون، جابجایی خارج از استانی نداریم و تردد بین شهری هم به حداقل رسیده است.

این مقام مسئول گفت: هماهنگی لازم برای رفع محدودیت تردد دانشجویان متقاضی شرکت در این آزمون انجام شده و بر اساس این هماهنگی که بین سازمان سنجش و پلیس راهنمایی و رانندگی انجام شده است هیچ مشکلی برای تردد بین شهری و استانی داوطلبان جهت حاضر شدن در شهر محل آزمون وجود ندارد.  

توزیع کارت ورود به جلسه از فردا

سخنگوی سازمان سنجش افزود: کارت شرکت در آزمون وکالت از فردا (سه‌شنبه ۱۷ فروردین) بر روی درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org قرار می‌گیرد و متقاضیان پس از پرینت کارت شرکت در آزمون، در صورت وجود نقص احتمالی باید به حوزه‌های رفع نقص  مراجعه کنند.

او ادامه داد: داوطلبان باید با وارد کردن اطلاعات شناسنامه‌ای شامل (نام، نام خانوادگی، کد ملی، سال تولد و ...) يا اطلاعات ثبت‌نامی (شماره پرونده ، شماره سريال و كد پيگيری و ...) از كارت شركت در آزمون خود یک نسخه پرينت تهيه کرده و براساس آدرس و زمان تعيين شده بر روی كارت شركت در آزمون، به حوزه امتحانی مربوطه مراجعه کنند.

به گفته این مقام مسئول، برای شركت در جلسه آزمون همراه داشتن پرينت كارت شركت در آزمون، اصل كارت ملی يا اصل شناسنامه عكس‌دار و ارائه آن الزامی است.

مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور اظهار کرد: چنانچه متقاضی به دليل در اختيار نداشتن اطلاعات مربوط به شماره داوطلبی، پرونده يا كد پيگيری مورد نياز موفق به پرينت كارت شركت در آزمون خود نشد، لازم است با مراجعه به درگاه اطلاع رسانی این سازمان و ورود به سيستم پاسخگویی و انتخاب نام آزمون و تعيين موضوع پيگيری نسبت به دريافت اطلاعات مربوط به شماره پرونده، داوطلبی يا كد پيگيری ثبت‌نام اقدام کند.

به گفته این مقام مسئول، متقاضیان برای دستیابی به این اطلاعات، باید در ابتدا نسبت به عضويت در اين سيستم جهت بازيابی اطلاعات، اقدام کنند.

سخنگوی سازمان سنجش ادامه داد: داوطلبانی که به کرونا مبتلا شده و اقدام به خود اظهاری کرده باشند. براساس دستورالعمل‌های وزارت بهداشت از ساير متقاضیان جدا شده و آزمون آن‌ها در یکی از بیمارستان‌های تعیین شده در شهرهای محل آزمون به همراه سایر متقاضیان مبتلا به بیماری کرونا برگزار خواهد شد.
منبع: باشگاه خبرنگاران برچسب ها: آزمون ، وکالت ، ناطقان ، کرونا

منبع: ناطقان

کلیدواژه: آزمون وکالت ناطقان کرونا سازمان سنجش آموزش کشور کارت شرکت در آزمون آزمون وکالت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۸۷۵۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

داوطلبان کنکور این نکات را جدی بگیرند

نوبت نخست کنکور ۱۴۰۳ در روزهای پنجشنبه و جمعه ۶ و ۷ اردیبهشت برگزار می‌شود و داوطلبان باید نکاتی را مدنظر قرار دهند. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم؛ نوبت نخست کنکور 1403 در روزهای پنجشنبه و جمعه 6 و 7 اردیبهشت ماه انجام می‌شود.

کارت شرکت در آزمون داوطلبان نوبت اول آزمون سراسری به‌همراه راهنمای شرکت در آزمون از روز دوشنبه 3 اردیبهشت ماه تا روز چهارشنبه 5 اردیبهشت ماه در سایت سازمان سنجش آموزش کشور برای مشاهده و پرینت فعال خواهد شد.

نکات ویژه کنکوری‌ها برای پذیرش در آزمون فرهنگیان

داوطلبان باید طبق تاریخ و آدرس تعیین شده بر روی کارت شرکت در آزمون، به حوزه امتحانی مربوط مراجعه کنند، برای شرکت در جلسه آزمون همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون و هم‌چنین اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکس‌دار و ارائه آن الزامی است.

نکاتی که داوطلبان برای شرکت در کنکور باید مدنظر داشته باشند در اینفوگرافیک زیر قابل مشاهده است:

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اینترنت برای کنکور امسال قطع نمی‌شود؟
  • اینترنت در کنکور سراسری قطع نمی‌شود
  • برگزاری نوبت اول آزمون سراسری ۱۴۰۳ در فارس
  • امروز؛ آخرین مهلت دریافت کارت ورود به جلسه نوبت اول کنکور سراسری
  • آخرین اخبار از بارگذاری مدارک آزمون‌ آموزگاری ۱۴۰۳+ زمان اعلام نتایج نهایی آزمون
  • جزییات برگزاری نوبت اول آزمون سراسری ۱۴۰۳ در استان فارس اعلام شد
  • بیش از ۷۲۰ هزار داوطلب کارت ورود به جلسه دریافت کردند
  • انتخاب رشته بیش از ۷۲۰ هزار نفر در کنکور دکتری ۱۴۰۳
  • کریمیان: ۷۲۰ هزار داوطلب کارت آزمون سراسری را دریافت کردند
  • داوطلبان کنکور این نکات را جدی بگیرند