Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-27@22:33:11 GMT

عاشق یوونتوسم ولی به پلیس گزارش دادم

تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۸۷۸۴۴

عاشق یوونتوسم ولی به پلیس گزارش دادم

همسایه وستون مک کنی در مورد میهمانی جنجالی این بازیکن و واکنش پلیس صحبت کرد.

به گزارش "ورزش سه"، اوایل هفته پیش روزنامه ایتالیایی La Stampa گزارش داد پائولو دیبالا و آرتور ملو به همراه تعدادی دیگر  در یک مهمانی در خانه وستون مک کنی در تورین شرکت کرده اند و این ماجرا تا آنجا بالا گرفت که پلیس در مکان پارتی حضور یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حال حاضر اجتماعات بزرگ باتوجه محدودیت های ناشی از سرایت  COVID-19 در ایتالیا ممنوع است و از ساعت 10 شب تا 5 صبح در این کشور منع رفت و آمد شبانه برقرار است.

 

 

 

 

در واقع این همسایه مک کنی بود که به پلیس زنگ زد و گزارش تخلف داد.

او در مصاحبه با کوریره دلا سرا گفت:« فکر نمی کنم که فوتبالیست مشهور بودن به هیچکس این امتیاز را بدهد تا قوانین و پروتوکل ها را زیر پا بگذارد. هیچ فرقی بین آنها با مردم عادی وجود ندارد.

حوالی ساعت 22.30 بود که دیدم ماشین های زیادی اطراف خانه مک کنی پارک کرده اند و تعداد زیای بدون ماسک به سمت خانه او می روند. حتی یک مرسدس بنز با پلاک اسپانیا در میان ماشین ها بود. چون ضد قوانین بود، به پلیس زنگ زدم و گزارش دادم.

من عاشق یوونتوس هستم و هیچ مشکل شخصی هم با مک کنی ندارم ولی وظیفه ام بود که این تخلف بزرگ را گزارش می دادم. حالا می گویند فقط 10 نفر در میهمانی بوده اند اما دروغ است چون تعداد خیلی بیشتر از اینها بود. هر فوتبالیستی به شادی و میهمانی نیاز دارد ولی نه در این اوضاع و احوال. بهتر است مک کنی و مابقی تمرکزشان فقط روی فوتبال باشد.»

 

لازم به ذکر است که هر سه بازیکن از سوی باشگاه یوونتوس جریمه شده اند و از فهرست دربی تورین نیز خط خوردند.

یوونتوس

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: یوونتوس مک کنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۸۷۸۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قتل مادر با ضربه‌های هولناک وزنه بدنسازی

رییس پلیس آگاهی پایتخت از بازداشت عامل قتل مادر با ضربه‌های هولناک دمبل، خبر داد.

به گزارش مهر، سردار علی ولیپور گودرزی رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: چندی قبل مأموران کلانتری ۱۰۲ پاسداران از طریق تماس تلفنی با اداره دهم پلیس آگاهی از قتل زن میان‌سالی در خانه‌اش خبر دادند.

وی با بیان اینکه با گزارش این خبر تحقیقات آغاز و کارآگاهان راهی محل شدند، افزود: تیم جنایی با ورود به خانه موردنظر با جسد زن میانسال در حالی که با ضربات جسم سخت به قتل رسیده بود مواجه شدند.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت ادامه داد: همسایه‌ها که متوجه صدای درگیری در خانه زن میانسال شده بودند به کارآگاهان گفتند این مادر و پسر با هم زندگی می‌کردند وقتی صدای درگیری شنیدیم به اینجا آمدیم اما با جسد زن میانسال رو به‌رو شدیم.

این مقام ارشد انتظامی عنوان کرد: با توجه به سالم بودن در ورودی و صدای مشاجره پسر جوان با مادرش قبل از جنایت، احتمال دست داشتن او در قتل مطرح شد.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ خاطرنشان کرد: کارآگاهان خیلی زود پسر جوان را در یکی از خیابان‌های شرق تهران شناسایی و وی را در یک عملیات دستگیر کردند.

وی گفت: متهم که حالت روحی و روانی مناسبی نداشت مدعی شد، روز حادثه مادرم اعتراض کرد که چرا خانه را بهم ریختی و سر این موضوع باهم دعوایمان شد؛ عصبانی شدم و با وزنه بدنسازی او را زدم که ناگهان متوجه شدم نفس نمی‌کشد.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ ادامه داد: با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضائی متهم برای سیر مراحل قانونی به زندان اعزام شد.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: قتل مادر و خواهرزن برای تصاحب ارثیه میلیاردی / دستمزد 4.5 میلیاردی برای اجیر قاتل قتل مادر به دست پسر ورزشکار دستگیری عامل قتل خانوادگی در کرج

دیگر خبرها

  • قتل شاگرد قهوه خانه به دست کارگر اخراجی
  • قتل مادر با دمبل به دلیل اعتراض به به‌هم ریختن خانه
  • قتل مادر به دلیل اعتراض به به‌هم ریختن خانه
  • قتل هولناک مادر با ضربه‌های دمبل
  • قتل مادر با ضربه‌های هولناک وزنه بدنسازی
  • جان تری: تلاش فرگوسن برای انتقالم باورنکردنی بود اما من عاشق چلسی شده بودم
  • کشف جسد مرد جوان در قهوه‌خانه‌ای در جنوب تهران
  • طراح این چمدان عاشق موز بوده! (عکس)
  • قتل فجیع کارگر قهوه خانه در شهرری
  • کینه خونین کارگر قهوه‌خانه شهر ری را قربانی کرد