Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-05-02@03:33:01 GMT

خروج خودرو با پلاک بومی از استان همدان ممنوع است

تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۸۸۳۶۶

خروج خودرو با پلاک بومی از استان همدان ممنوع است

همدان-رئیس پلیس راه استان همدان گفت: با توجه به شرایط استان همدان به لحاظ رنگ بندی کرونایی و تغییر بیشتر شهرستان ها از وضعیت زرد به نارنجی و قرمز، خروج خودروهای با پلاک بومی از این استان براساس مصوبات ستاد ملی کرونا ممنوع است و پلیس مانع از خروج خودروها خواهد شد.

به گزارش قدس آنلاین،سرهنگ «رضا عزیزی» روز دوشنبه با اشاربه اعمال محدودیت های جدید تردد در سطح استان اظهار داشت: نیروهای پلیس راه در مبادی خروجی های استان همدان مستقر شده و ضمن ممانعت از خروج خودروهای با پلاک بومی نسبت به اجرای دقیق مصوبات ستاد ملی با هدف پیشگیری از همه گیری ویروس اقدام می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

درحال حاضر از مجموع ۱۰ شهرستان استان همدان، «نهاوند و تویسرکان» در وضعیت قرمز، «همدان، کبودراهنگ، فامنین، رزن، درگزین و ملایر» در شرایط نارنجی و «اسدآباد و بهار» نیز در وضعیت زرد کرونایی قرار دارند.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: خروج خودرو پلاک بومی همدان استان همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۸۸۳۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خروج تمام وسایل نقلیه رسوبی از پارکینگ‌ها تا این تاریخ

رئیس کل دادگستری استان تهران از خروج تمام وسایل نقلیه رسوبی در پارکینگ‌های استان تهران تا ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ خبر داد.

به گزارش ایسنا، علی القاصی، رئیس کل دادگستری استان تهران، از برگزاری یازده نشست با حضور مقامات ذیربط و دستگاه‌های متولی برای تعیین تکلیف خودرو‌ها و موتورسیکلت‌های رسوبی در توقف‌گاه‌های زیر نظر فراجا در استان تهران خبر داد و گفت: در راستای تعیین تکلیف خودرو‌ها و موتورسیکلت‌های رسوبی در توقف‌گاه‌های زیر نظر فراجا در استان تهران در رابطه با بیش از ۶۵ هزار و ۷۰۰ دستگاه وسیله نقلیه اقدامات لازم صورت گرفته و پرونده‌های قضایی مربوط به این وسایل نقلیه، به دادگاه انقلاب ارجاع شده‌اند.

وی افزود: تاکنون در رابطه با بیش از ۲۷ هزار و ۹۰۰ دستگاه وسیله نقلیه از سوی دادگاه انقلاب اسلامی تهران رای صادر شده و روند رسیدگی به پرونده‌های ۳۷ هزار و ۸۰۰ دستگاه دیگر نیز در حال انجام است.

رئیس کل دادگستری استان تهران ادامه داد: تا امروز تعداد دو هزار و ۴۸۵ دستگاه خودرو و موتورسیکلت بر اساس احکام قضایی صادره از سطح پارکینگ‌های استان تهران خارج شده‌اند و طبق برنامه‌ریزی به عمل آمده، مقرر است که تا ۲۷ خرداد ۱۴۰۳، تمام وسایل نقلیه از سطح این پارکینگ‌ها خارج شوند.

دیگر خبرها

  • ثبت چهار میلیون و ۲۸۲ هزار تردد بین استانی در فروردین امسال
  • دستگاه‌های دولتی مکلف به پاسخگویی و اجرای مصوبات ستاد اقتصاد مقاومتی هستند
  • دستگیری و انهدام باند سارقان خودرو در نهاوند
  • نوشتن و برچسب زدن روی خودرو ممنوع است | بیشترین شکایت مردم به پلیس راهور از ۳ مورد
  • بغل نویسی بر روی شیشه و بدنه خودرو ممنوع است
  • خروج تمام وسایل نقلیه رسوبی از پارکینگ‌ها تا این تاریخ
  • استفاده از «چراغ زنون» و «استیکر تزئینی» روی خودرو مطلقاً ممنوع است
  • هر گونه بغل نویسی بر روی شیشه و بدنه خودرو ممنوع است
  • وضعیت ترافیکی شهر تهران/ توقف درحاشیه معابر بزرگراهی ممنوع  
  • ثبت بیش از ۴۹ میلیون تردد خودرو در ورودی و خروجی‌های آذربایجان‌غربی