Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-02@14:02:35 GMT

سارق زن نما در پردیس دستگیر شد

تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۸۸۷۴۴

سارق زن نما در پردیس دستگیر شد

«سرهنگ بهزاد عبدیان» روز دوشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: در پی گزارش وقوع سرقت مقادیری طلا  از منازل شهروندان، ماموران پلیس آگاهی دستگیری سارق یا سارقان را در دستور کار خود قرار داده و متهم سابقه دار را شناسایی و دستگیر کردند.

وی با اشاره به ارزش ریالی سرقت های متهم، اظهار داشت: متهم در بازجوئی ها اعتراف به سرقت ۸۰۰ میلیون ریال طلا از منازل مسکونی کرد و پس از تشکیل پرونده به مقامات قضایی معرفی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی شهرستان به شهروندان برای پیشگیری از سرقت منزل توصیه کرد: تهیه قفل و بست مقاوم، شناخت همسایگان، اعلام سفر به آشنایان مورد اعتماد برای سرکشی به منزل، ایمن سازی حیاط منزل، مخفی کردن کلیدهای یدک در محلی امن، صحنه سازی حضور در منزل در زمان سفر با روشن گذاشن یک لامپ کم مصرف، مخفی کردن وسایل ارزشمند در محلی به دور از چشم سارقان راهکارهایی برای کاهش سرقت منزل در زمان سفر است.

عبدیان همچنین از متلاشی شدن باند ۶ نفره سارقان خودرو و مغازه خبر داد و اظهار داشت: در پی افزایش سرقت خودرو در سطح حوزه و برابر پیگیری‌های بعمل آمده مبنی بر تردد یک دستگاه خودرو نیسان سرقتی بلافاصله ماموران کلانتری ۱۲ بومهن خودرو اعلامی را زیر نظر گرفتند.

وی با اشاره به نحوه دستگیری سارقان، توضیح داد: خودروی نیسان سرقتی در محل پاتوق متوقف و سارقان وارد محل شدند که پس از هماهنگی با مقام قضایی طی عملیاتی تعداد ۶ نفر سارق حاضر در محل دستگیر شدند.

وی افزود: در بازجویی های انجام شده، متهمان به هفت مورد سرقت کارگاه و مغازه و یک فقره سرقت خودرو در سطح شهرستان‌های دماوند و پردیس اعتراف کردند و در این راستا پرونده قضایی تشکیل و سارقان تحویل مراجع قضایی شدند.

شهرستان پردیس با جمعیتی در حدود ۳۰۰ هزار نفر در شرق پایتخت قرار دارد.

برچسب‌ها شهرستان پردیس سرقت فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهرستان پردیس سرقت فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران شهرستان پردیس سرقت فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۸۸۷۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرقت خودرو در پوشش مسافر

فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری دو سارق حرفه‌ای خبر داد و گفت: این سارقان در پوشش مسافر اقدام به سرقت خودرو می‌کردند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سرهنگ محمد قاسم طرهانی اظهار کرد: در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر سرقت خودرویش توسط دوتن که به عنوان مسافر، سوار خودرو وی شده بودند و پس از طی مسافتی سارقان با تهدید سلاح سرد راننده را در اتوبان پیاده کرده و با خودرو متواری شدند، که شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار عوامل عملیات کلانتری ۱۷۴ قیامدشت قرار گرفت.

وی افزود: پس از بررسی‌های همه‌جانبه و پایش تصاویر شهری هویت یکی از سارقان که جزو متهمان سابقه‌دار سطح حوزه بود شناسایی شد و پس از انجام هماهنگی‌های قضایی ماموران به مخفیگاه وی اعزام شدند و متهم را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری خاطرنشان کرد: پس از انتقال متهم به کلانتری و آغاز تحقیقات هویت، مخفیگاه دو همدست دیگر وی نیز در محدوده قیامدشت شناسایی شد و آن‌ها طی دو عملیات منسجم و جداگانه دستگیر و به مقر پلیس منتقل شدند.

طرهانی عنوان کرد: متهمان در بازجویی به دو فقره سرقت خودرو و پنج فقره سرقت تلفن همراه در سطح شهرستان اعتراف کردند و برای بررسی تخصصی متهمان به پلیس آگاهی شهرستان منتقل شدند.

وی گفت: شهروندان هشدارهای پلیس را در خصوص پیشگیری از سرقت جدی بگیرند و در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک مراتب را به فوریت‌های پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

منبع: فارس

کد خبر 749662

دیگر خبرها

  • سارقان در کمتر از سه ساعت در خدابنده دستگیر شدند
  • سرقت خودرو در پوشش مسافر
  • دستگیری سارقان طلا در مشگین شهر
  • انجام ۴ ماموریت پلیسی در استان سمنان/ باند سرقت معدن منهدم شد
  • سارق سابقه‌دار کابل‌های مخابراتی در اسفراین دستگیر شد
  • انهدام باند سارقان سیم برق در شهرکرد
  • دستگیری سارقان باغ ویلاها و کابل‌های برق در طرقبه شاندیز
  • انجام ۴ ماموریت پلیسی در استان سمنان
  • دستگیری سارقان و کشف ۱۹ فقره سرقت در خرم آباد
  • سارقان مشاعات ساختمانی در اسفراین دستگیر شدند