Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز،نورمحمد فردی،  رئیس شورای اطلاع رسانی  البرز گفت: کاهش رعایت دستور العمل‌های بهداشتی و عادی انگاری کرونا میزان ابتلا به کووید ۱۹ با شیب تندی رو به افزایش است تا جایی که شهرستان طالقان نارنجی، اشتهارد زرد و سایر شهرستان‌های استان به وضعیت قرمز درآمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس شورای اطلاع رسانی  البرز افزود: نادیده گرفتن محدودیت‌ها مجدداً استان را در وضعیت بحرانی گذشته قرار داد.

فردی با بیان این که ۷ استان در وضعیت قرمز قرار گرفته از جمله استان البرز نیز جز این استان‌ها است،  گفت: شهرستان طالقان نارنجی و اشتهارد زرد و سایر شهرستان‌های استان در وضعیت قرمز قرار دارند.

او افزود: در شهرستان‌های استان هر کدام بر اساس دستور العمل‌های گذشته با توجه به وضعیت رنگ‌ها محدودیت‌های خاص خود را دارند که باید به دقت دستور العمل‌ها را رعایت کنند تا وضعیت را به توان مدیریت کرد.

رئیس شورای اطلاع رسانی  البرز با بیان این که تهران و البرز در وضعیت کرونا یک استان دیده شده اند و طرح تردد خودرو‌ها به شیوه گذشته اجرا می‌شود، افزود: دیروز در استان ۱۴ نفر فوتی و ۶۷۳ نفر بستری شدند و امروز هم تاکنون ۱۰ نفر فوتی و ۶۳۰ نفر بستری داشته ایم.

فردی با بیان این که آمار بیماران به شدت در حال افزایش است و مردم باید به دقت دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت کنند و تذکر‌ها بسیار ضروری‌تر از گذشته باید باشد، افزود: برای این که مردم در جریان امور قرار گرفته و بیش از پیش شاهد رعایت دستور العمل‌های بهداشتی در شرایط کنونی باشیم، تبلیغات محیطی و فعالیت‌های مختلف در فضای مجازی انجام شود.

او افزود: همکاری شهروندان البرزی نقطه قوت ما در مقابله با کرونا است که با فاصله گذاری اجتماعی و رعایت اصول بهداشتی و عدم حضور در اجتماعات تا کنون بر این امر تداوم بخشیدند، اما با توجه به وضعیت شهرستان‌های استان به شهروندان البرزی هشدار می‌دهم که نشانه‌ها را جدی‌تر بگیرند و از تردد‌های غیرضروری در سطح شهر خودداری کنند.

رئیس شورای اطلاع رسانی  البرز گفت: رسانه‌های البرز از زمان شیوع کرونا رسالت خود را به خوبی انجام داده‌اند، اما این پایان کار آن‌ها نیست، بی‌تفاوتی رسانه‌ای می‌تواند به عادی انگاری وضعیت در جامعه منجر شود وباید همچنان زنگ هشدار توسط رسانه‌ها برای مردم و جامعه نواخته شود.

فردی افزود: رسانه‌های دغدغه محور می‌توانند رفتار‌های صحیح مردم در مبارزه و پیشگیری از کرونا را بیان و جامعه را هوشیار و به مدد تولیدات رسانه‌ای در راستای تقلیل ضریب شیوع و نفوذ کرونا عمل کنند.

او همچنین در خصوص توزیع میوه شب عید افزود: ۳۰ غرفه در سطح استان دایر بود که به صورت مرتب از طرف بنده نظارت و بازدید‌های میدانی زیادی در خصوص کیفیت انجام شده که در برخی نقاط مشکل داشت.

رئیس شورای اطلاع رسانی  البرز در ادامه به وضعیت توزیع مرغ اشاره کرد و گفت: وضعیت توزیع مرغ خیلی مناسب نبود به خاطر این که تقاضا بیش از حد شهروندان و کمبود عرضه در سطح بازار منجر به صف‌های طولانی گردید، اما از دیروز با توجه به عرضه ۲۰۰ تن مرغ وضعیت بازار به ثبات نسبی رسیده است و صف‌های طولانی در سطح استان وجود ندارد.

فردی با بیان این که افزایش مشارکت مردم در انتخابات باید در دستور کار شورای اطلاع‌رسانی قرار گیرد، افزود: شورای اطلاع رسانی با تشکیل جلسات مستمر و پیگیری مصوبات شورا توانسته است نقش مکملی در جریان رسانه و فضای مجازی استان ایفا کند.
او در خصوص ثبت نام از داوطلبان انتخابات ششمین دوره شورا‌های اسلامی روستا و تیره‌های عشایری گفت: مهلت تعیین‌شده برای این منظور یک هفته بوده و ۲۲ فروردین پایان می‌یابد.

رئیس شورای اطلاع رسانی  البرز با توجه به شرایط کرونایی افزود: داوطلبان شورا‌های روستا از امروز تا پایان مهلت یک هفته ای، حتی الامکان به صورت غیرحضوری ثبت نام کنند.

فردی گفت: افراد دارای شرایط لازم و علاقمند به توسعه منطقه، برای ثبت نام اقدام کنند.

او افزود: جلسه شورای اطلاع رسانی استان با ۳ دستور جلسه کرونا، انتخابات، وضعیت بازار با حضور اعضا برگزار شد.

انتهای پیام/ر. ن

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ستاد انتخابات انتخابات ریاست جمهوری رئیس شورای اطلاع رسانی شهرستان های استان دستور العمل ها شهرستان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۸۸۷۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محور کندوان یکطرفه می شود

رییس مرکز مدیریت راه های مازندران وضعیت تردد را در راه های استان عادی و روان توصیف کرد.

به گزارش مشرق، سید محسن هاشمی وضعیت تردد را در راه‌های استان عادی و روان اعلام کرد و افزود: طبق گزارش‌های دریافتی از سامانه‌های هوشمند شاهد تردد روان در راه‌ها هستیم.

وی اظهار کرد همچنین از نظر جوی نیز هیچ گونه مداخله خاصی در استان شاهد نیستیم.

به گزارش مهر، محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته از روز چهارشنبه در راه‌های استان آغاز شد و محور کندوان در صورت بار ترافیکی عصر امروز طبق اعلام پلیس راه یکطرفه می‌شود.

منبع: مهر

دیگر خبرها

  • مدیریت بحران شهرستان تفتان در خصوص وضعیت جوی اخطاریه صادر کرد
  • مصوبات سفر رئیس‌جمهور به دامغان اطلاع رسانی عمومی شود
  • مصوبات سفر رئیس جمهور به دامغان اطلاع رسانی عمومی شود
  • محور کندوان یکطرفه می شود
  • راه اندازی هفت ایستگاه سلامت و خانه بهداشت در شهرستان همدان
  • راه‌اندازی ۷ ایستگاه سلامت و خانه بهداشت در شهرستان همدان
  • آخرین وضعیت امداد رسانی به شهرستان زیرکوه
  • خلجی : افتتاح سد در سریلانکا برای کشور آورده ارزی خواهد داشت + فیلم
  • خلجی: سدی که در سریلانکا ساخته‌ایم معمولی نیست
  • سدی که در سریلانکا ساخته‌ایم معمولی نیست