Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-27@19:38:38 GMT

دیدار نماینده مردم بابل با رییس فدراسیون بوکس

تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۸۹۲۶۷

مهدی سعادتی نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی، حسن رنگرز مدیر کل ورزش و جوانان مازندران و امیر مدرسی رییس هیات بوکس این استان دیدار صمیمی با رئیس فدراسیون بوکس داشتند.

خبرگزاری میزان - طبق اعلام سایت رسمی فدراسیون بوکس، امروز (دوشنبه) سردار مهدی سعادتی نماینده مردم بابل در مجلس، حسن رنگرز مدیر کل ورزش و جوانان و امیر مدرسی رئیس هیات بوکس این استان و تنی چند از مسئولان با حضور در محل فدراسیون بوکس دیداری گرم و صمیمی با حسین ثوری رییس این فدراسیون داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این نشست که با هماهنگی امیر مدرسی رییس هیات بوکس مازندران برگزار شد، صحبت‌هایی در راستای پیشرفت و هموار شدن مسیر بوکس ایران و استان مازندران در راه رسیدن به قله‌های افتخار مطرح شد.

در ابتدا حسین ثوری ضمن خیر مقدم به مهمانان اظهار کرد: ما همیشه در راستای یک تیم فعالیت کرده و از هیات‌های استانی خود به عنوان بازوان توانمند فدراسیون نام بردیم. بوکس استان مازندران هم در تمام رده‌های سنی ملی پوش دارد و یکی از فعالترین استان‌های ما محسوب می‌شود که از دوران حضور امیر مدرسی روز به روز پیشرفت داشته است.

وی افزود: بوکس مازندران از دیرباز جزو قطب‌های بوکس ایران بوده و مطمئن هستم روز‌های بهتری در انتظار این هیات خواهد بود.

رییس فدراسیون بوکس خاطرنشان کرد: به پاس زحمات و تلاش‌های پدر بوکس ایران، سالن شماره ۹ را به نام حاج احمد ناطق نوری تغییر دادیم تا به این ترتیب تقدیر کوچکی از زحمات این مرد بزرگ کرده باشیم.

در ادامه حسن رنگرز با اشاره به توانمندی حسین ثوری در اداره بوکس کشور گفت: ثوری یکی از سرمایه‌های بوکس کشور است که پله پله مسیر‌های پیشرفت را طی کرده و امروز سکاندار این رشته المپیکی در ایران است.

وی ادامه داد: ما آماده همکاری و کمک به این رشته هستیم و باید این رشته مظلوم و محبوب را یاری کنیم تا بتواند به جایگاهی که استحقاقش را دارد، برسد.

مدیر کل ورزش و جوانان استان مازندران گفت: هیات بوکس استان مازندران راه درستی را برای رسیدن به موفقیت در پیش گرفته و تعامل خوبی بین هیات استان و فدراسیون برقرار است و ما هم کمک میکنیم تا به اهداف مجموعه بوکس ایران و خصوصا بوکس استان جامه عمل بپوشانیم.

در ادامه امیر مدرسی ضمن تقدیر از حضور مسئولان استان مازندران در این جلسه یاداور شد: استان مازندران همواره یکی از قطب‌های ورزش کشور بوده که در بوکس هم حرف‌های زیادی برای گفتن دارد و همانطور که در گذشته قهرمانان بزرگی داشتیم، در آینده هم اتفاقت خوبی برای بوکس استان رقم خواهیم زد.

وی افزود: در حال حاضر در تمام رده‌های سنی در تیم ملی نماینده داریم و تنها برخی مشکلات در بوکس استان داریم که از جمله آن میتوان به کمبود منابع مالی اشاره کرد. همچنین برخی از شهرستان‌ها فاقد خانه بوکس هستند و برخی دیگر هم نیاز به تجهیر دارند.

رئیس هیات بوکس مازندران بیان کرد: بوکس این استان حاصلخیز است و امیدوارم با نگاه ویژه مسئولان فدراسیون و استان بتوانیم به سرمنزل مقصود برسیم.

در پایان هم سردار مهدی سعادتی نماینده مردم بابل در مجلس گفت: در وهله اول امیدوارم هرچه زودتر ریشه ویروس منحوس کرونا خشکیده شود. باید از زحمات برادر عزیزم حاج احمد ناطق نوری هم که سال‌ها برای این رشته زحمت کشید تشکر و قدردانی کنم.

وی افزود: خیلی خوشحالم که در این جمع صمیمی حضور دارم. دغدغه‌های شما عزیزان را شنیدم و مطمئن باشید از هیچ تلاشی برای اینکه بتوانیم بوکس ایران را از این مظلومیت دربیاوریم، دریغ نمیکنیم. بوکس ایران و خصوصا استان مازندران پتانسیل بالایی دارد که در سایه همکاری با یکدیگر میتوانیم روز‌های خوبی را برای این رشته رقم بزنیم.

سردار سعادتی خاطرنشان کرد: بوکس ایران با حضور رییس توانمندی مانند حسین ثوری در مسیر درستی قرار دارد. ضمن اینکه ورزش استان مازندران هم با مدیریت حسن رنگرز و همچنین بوکس استان با درایت امیر مدرسی روز‌های خوبی را پشت سر گذاشته و به یاری خداوند متعال میتوانیم شاهد موفقیت‌های بیشتری در بحث ورزش کشور باشیم تا در نهایت نقش کوچکی در ایجاد نشاط در جامعه ایفا کنیم.

بیشتر بخوانید: آغاز نخستین اردوی تیم ملی بوکس در سال جدید

انتهای پیام/

برچسب ها: فدراسیون بوکس حسن رنگرز مهدی سعادتی امیر مدرسی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: فدراسیون بوکس فدراسیون بوکس حسن رنگرز مهدی سعادتی نماینده مردم بابل استان مازندران فدراسیون بوکس مهدی سعادتی بوکس استان بوکس ایران هیات بوکس حسن رنگرز حسین ثوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۸۹۲۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزادسازی اراضی ملی بابل با حکم دادگاه

روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان مازندران ساری اعلام کرد: اجرای حکم قضایی با حضور احدی از کارشناسان حقوقی، سرجنگلبان و نیرو‌های یگان حفاظت منابع طبیعی واحد بندپی شرقی و نیرو‌های حفاظت شرکتی عوامل نیروی انتظامی به مساحت تقریبی ۴۴۴ متر مربع در منطقه بندپی شرقی شهرستان بابل در مورخه ششم اردیبهشت ماه انجام شد.

هموطنان می‌توانند در صورت مشاهده وقوع هرگونه تخلف در حوزه منابع طبیعی از قبیل قطع و حمل چوب آلات جنگلی، برداشت و حمل گیاهان مرتعی، برداشت و حمل محمولات فرعی جنگلی (چلم، خزه، سرخس و...) تصرف و تخریب اراضی ملی و حریق در عرصه‌های جنگلی و مرتعی را با شماره‌های ۲۴ ساعته امداد جنگل و مرتع ۱۵۰۴ و ۱۳۹ در میان بگذارند.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • مرگ مشکوک قاضی دادگستری در آمل
  • مشکلات فرهنگی با ارائه آمار و ارقام رفع نمی‌شود
  • دیدار روسای سازمان ورزش بسیج و فدراسیون ورزش‌های همگانی
  • انتقاد ملی‌پوش بوکس از«تبعیض فدراسیون» و«رفتار عجیب فونتانا»
  • آزادسازی اراضی ملی بابل با حکم دادگاه
  • حذف رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی از المپیک
  • امیر آشتیانی با وزیر دفاع قزاقستان دیدار و گفتگو کرد
  • امیر آشتیانی با وزیر دفاع قزاقستان دیدار و گفت‌وگو کرد
  • اعزام تیم بوکس نوجوانان مازندران به مسابقات قهرمانی کشور
  • دیدار نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان با رئیس دیوان عالی کشور