Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-06@20:43:24 GMT

یوتیوب برای بخشی از مردم رفع فیلتر می شود

تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۸۹۳۱۸

یوتیوب برای بخشی از مردم رفع فیلتر می شود

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت و شنودهایی در فضای مجازی مبنی بر رفع فیلتر یوتیوب شکل گرفته است. گفته می شود این شبکه اجتماعی پس از مدت‌ها فیلتر بودن برای کاربران ایرانی، قرار است برای افرادی چون خبرنگاران، استادان و دانشجویان مراکز علمی کشور رفع فیلتر شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته این موضوع برای برخی دیگر از سایت‌های فعال که فیلتر هستند نیز مطرح شده است.

سجاد بنابی، نایب رئیس هیأت مدیره شرکت ارتباطات زیرساخت در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان این امر را تایید کرد و گفت: فرایند، چگونگی، نتیجه و اطلاع رسانی درباره رفع فیلتر یوتیوب و برخی سایت‌های دیگر در کشور توسط کارگروه تعیین مصادیق مجرمانه تصمیم‌گیری و توسط دادستانی کل کشور اعلام خواهد شد.

بیشتر بخوانید

چگونه یک کانال YouTube ایجاد کنیم؟

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: یوتیوب رفع فیلتر سجاد بنابی وزارت ارتباطات رفع فیلتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۸۹۳۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وداع مردم خراسان شمالی با پیکر مرحوم عیسی بخشی

پیکر استاد عیسی قلی پور مشهور به عیسی بخشی، هنرمند موسیقی مقامی، خواننده و نوازنده‌ دوتار و از آخرین بازماندگان بخشی‌های کرمانج شمال خراسان، در شهر بجنورد تشییع شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از   بجنورد  ، پیکر مرحوم استاد عیسی قلی پور مشهور به عیسی بخشی، هنرمند موسیقی مقامی، خواننده و نوازنده‌ دوتار و از آخرین بازماندگان بخشی‌های کرمانج شمال خراسان، در شهر بجنورد تشییع شد.

در این مراسم که در محل سالن گلشن مرکز استان و با حضور هنرمندانی از خراسان شمالی و سایر استان‌ها برگزار شد، پیام وزیر فرهنگ و ارشاد کشور به خانواده و جامعه هنری استان نیز قرائت شد.

پیکر هنرمند موسیقی مقامی، خواننده و نوازنده‌ دوتار خراسان شمالی، عیسی قلی‌پور در قطعه هنرمندان و نام‌آوران مرکز استان به خاک سپرده شد.

 

.

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بانکی پور سند روابط جنسی مردان ترکیه با زنان پُرشمار را منتشر کرد | عدد یاد شده به چه معناست؟ +لینک منبع
  • فیلتر شنی در دستگاه های تصفیه آب صنعتی
  • قدردانی ائمه جمعه استان از پلیس برای اجرای موفق طرح نور
  • فیلتر کوچکی که دوربین موبایل را گران می‌کند
  • وداع مردم خراسان شمالی با عیسی بخشی هنرمند موسیقی مقامی
  • وداع مردم خراسان شمالی با پیکر مرحوم عیسی بخشی
  • یوتیوب روی توسعه ابزار جدید هوش‌مصنوعی کار می‌کند
  • جعفرزاده: هر کسی به جز قالیباف رئیس مجلس‬⁩ شود کشور شفاف‌تر اداره می‌شود
  • جعفرزاده ایمن‌آبادی: هر کسی به جز قالیباف رئیس مجلس‬⁩ شود کشور شفاف‌تر اداره می‌شود
  • نقش مهم سد‌ها در کنترل سیلاب سیستان و بلوچستان