Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-27@20:03:32 GMT

عرضه هرگونه مرغ قطعه بندی شده ممنوع است

تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۸۹۸۱۸

عرضه هرگونه مرغ قطعه بندی شده ممنوع است

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شاتا، طبق مصوبات قرارگاه ساماندهی بازار مرغ، هرگونه عرضه مرغ قطعه بندی شده و یا طعم دار کردن قطعات مرغ ممنوع خواهد بود.

بر اساس اطلاعیه سازمان حمایت، بازرسان این سازمان و سازمان‌های صمت استان‌ها، به منظور کنترل فروش مرغ به قیمت مصوب موضوع را، درسراسر کشور به طور مستمر و پیوسته پایش و در صورت مشاهده هرگونه تخلف پرونده متخلفین را به تعزیرات حکومتی ارسال خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 براساس هماهنگی‌های صورت گرفته با سازمان تعزیرات حکومتی؛ به این پرونده‌ها در اولویت رسیدگی و با متخلفان برخورد و صدور رای خواهد شد.

بر اساس مصوبات قرارگاه ساماندهی مرغ، حداکثر قیمت مصوب مرغ گرم برای مصرف کننده کیلویی ۲۴ هزارو ۹۰۰ تومان تعیین شده است.

این اطلاعیه به منزله ابلاغیه رسمی تلقی شده و اجرای آن برای تمامی واحد‌های مربوطه الزامیست.

با توجه به افزایش تولید و تمهیدات صورت گرفته به منظور افزایش عرضه مرغ در بازار، از شهروندان درخواست می‌شود در صورت مشاهده و مواجهه با هرگونه تخلف در این زمینه، موضوع را جهت رسیدگی سریع، از طریق مراجعه حضوری و یا انعکاس به شماره تلفن ۱۲۴ در سراسر کشور اعلام نمایند تا در اسرع وقت مورد پیگیری و رسیدگی قرار گیرد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: قیمت مرغ سازمان حمایت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۸۹۸۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود  ناپلی به بوشهر ممنوع شد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز بوشهر، عقیل امینی در نشست کمیته فنی آبزی پروری استان بوشهر اظهار داشت: موضوع استفاده از مولدین پژوهشکده میگو در مراکز تکثیر استان، در کمیته فنی اداره کل دامپزشکی بررسی شده و پس از بررسی در صورت موافقت اداره کل دامپزشکی، پایش‌های لازم انجام می‌شود.

وی افزود: در صورت داشتن تاییده‌های لازم از مراجع مذکور و بر اساس پروتکل‌ها و دستورالعمل‌های دامپزشکی در مراکز تکثیر میگوی استان از این مولدین استفاده و وارد فاز تولید شود.

مدیرکل شیلات استان بوشهر گفت: رعایت دستورالعمل‌های فنی و بهداشتی در آماده سازی مزارع پرورش میگو به دقت بررسی و مجوز‌های لازم برای ذخیره سازی صادر شود.

امینی ادامه داد: اتحادیه‌های سایتی نظارت و دقت کامل در خصوص آماده سازی مزارع داشته باشند و در صورت آماده سازی مناسب مزرعه، جهت صدور مجوز ذخیره سازی به اداره کل شیلات دامپزشکی معرفی شوند.

ناپلی یکی از منابع تغذیه لارو ماهی و میگو به شمار می‌رود.

دیگر خبرها

  • یک فروشگاه زنجیره‌ای در آبادان پلمب شد
  • جریمه برای گرانفروشی خودرو
  • ورود  ناپلی به بوشهر ممنوع شد
  • هرگونه افزایش قیمت در حوزه کالا‌های اساسی گرانفروشی است
  • ممنوعیت افزایش کرایه تاکسی‌های ابهر تا تعیین‌تکلیف نرخ مصوب
  • محکومیت ۴ میلیاردریالی قاچاقچی سیگار در زنجان
  • دستور جمع‌آوری یک مکمل تقویتی رشد مو که تبلیغاتش در اینستاگرام زیاد است
  • تخلف عرضه خارج از شبکه ۶۶ کیسه آرد خبازی در بیرجند
  • دلیل عرضه طلای تقلبی در بازار چیست؟
  • رسیدگی به هزار و ۳۵۸ پرونده تخلف در تعزیرات کهگیلویه و بویراحمد