Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، این مقام ارشد اطلاعاتی استان فارس دوشنبه در نشست خبری با خبرنگاران در شیراز، ضمن گرامیداشت هفته سربازان گمنام امام زمان (عج) افزود: امروز دشمن با استفاده از ابزار رسانه جنگ تمام عیار خود در عرصه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و تبلیغات روانی بر علیه کشور و ملت ایران را شدت بخشیده و برای این کار نیز برنامه‌ریزی و سرمایه‌گذاری گسترده‌ای انجام داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در حالی که در کشور در بحث استفاده از ظرفیت و توان رسانه غفلت شده اما دشمنان جمهوری اسلامی در سراسر جهان در بحث رسانه‌ای با هم متحد هستند و به شکل بسیار هماهنگ با تقسیم وظیفه‌ای که برای خود کرده‌اند در زمینه‌های مختلف سیاسی، اجتماعی و فرهنگی بر علیه کشور عملیات روانی انجام می‌دهند.  
او اظهار داشت: باید بپذیریم که جنگ رسانه‌ای و روانی دشمن علیه کشورمان یک واقعیت است و بیشترین خسارت‌ها و آسیب‌ها را در این جنگ می‌بینیم و باید برای مقابله با این اقدام دشمن یک مجموعه هماهنگ رسانه‌ای داشته باشیم.
مدیر کل اطلاعات استان فارس با بیان اینکه رسانه‌های داخلی را محرم می‌دانیم، تصریح کرد: عملکرد ما در حوزه رسانه باید به گونه‌ای باشد که مردم برای دریافت اخبار و اطلاعات در هر زمینه‌ای به رسانه‌های داخلی رجوع کنند و اگر غیر از این باشد و مردم به دنبال کسب اخبار از رسانه‌های بیگانه باشند این یک ضعف است.
وی افزود: تضعیف دستاوردها، بی تفاوتی جمهوری اسلامی نسبت به حقوق بشر، محیط زیست، القای ناامیدی، تحلیل وارونه و خلاف واقع از رویدادهای انقلاب، سیاه نمایی، شایعه پراکنی، ایران هراسی، تضعیف محور مقاومت، القای عادی سازی روابط رژیم صهیونیستی با برخی کشورهای منطقه، مشروعیت بخشی به حضور رژیم صهیونیستی در منطقه، تضعیف دستاوردهای موشکی و صنعت هسته‌ای کشور، نشانه گیری ساختار خانواده و کم رنگ کردن مقدسات دینی از جمله اقداماتی است که رسانه‌های معاند به شکل هماهنگ و حساب شده بر روی آنها مانور می‌روند.
او گفت: رسانه‌های بیگانه و دشمن به دنبال این هستند که موضوعات مختلف صنفی، اقتصادی و اجتماعی را به مسائل امنیتی تبدیل کنند و باید با بهره‌گیری از ظرفیت رسانه‌های داخلی که محرم دستگاه اطلاعاتی هستند در جهت خنثی سازی اهداف و برنامه‌های رسانه‌های دشمن حرکت کنیم.
این مقام ارشد اطلاعاتی استان فارس، یکی از وظایف وزارت اطلاعات را تامین امنیت کشور و مردم در ماموریت‌های مختلف دانست و تصریح کرد: در مقابل، سلب امنیت متخلفان در هر پست و مقام نیز از وظایفی است که این مجموعه بر عهده دارد.
وی ادامه داد: از هم تریبون به مدیران متخلف اقتصادی اعلام می‌کنیم که مطمئن باشند تخلفات آنها را به دقت رصد می‌کنیم و دیر یا زود به سراغ آنها خواهیم رفت.
 مشکلات مناطق محروم را در قالب طرح شهید استوار دنبال می کنیم 
مدیر کل اطلاعات استان فارس، با اشاره به بازدیدهای دوره‌ای از مناطق محروم و حاشیه نشین شهر شیراز گفت: به منظور حل مشکلات این مناطق، طرح شهید استوار آماده و به تصویب استاندار فارس رسید.
وی افزود: لازمه حل مشکلات مناطق محروم همکاری و پای کار آمدن همه مسئولان و مجموعه‌ها است که امیدواریم با مشارکت و پای کار آمدن همه مجموعه‌ها مشکلات این مناطق مرتفع و آسیب‌های محلات شیراز کاهش یابد.
 به رفع موانع تولید در استان کمک می‌کنیم
مقام ارشد اطلاعاتی استان فارس، با اشاره به نامگذاری امسال به نام تولید، پشتیبانی‌ها، مانع زدایی‌ها از سوی رهبر معظم انقلاب گفت: به دنبال این نامگذاری ما نیز در این اداره کل تکالیفی را برای خود تبیین کردیم که بر اساس آن موانع پیش روی واحدهای تولیدی شناسایی و علت ایجاد آنها را با کمک سایر مسئولان مورد بررسی قرار خواهیم داد.
وی افزود: بر اساس بررسی‌های معاونت اقتصادی اداره کل اطلاعات فارس، سال گذشته با اقداماتی که در این زمینه با همکاری سایر مجموعه‌ها انجام شد، ۲۲۲ واحد تولیدی که تعطیل شده بودند مجددا فعال شدند که این اتفاق نشان می‌دهد اگر بخواهیم کاری انجام دهیم می‌توانیم.
باید زمینه را برای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات فراهم کنیم 
مدیر کل اطلاعات فارس، یکی از وقایع مهم سال ۱۴۰۰ را انتخابات ۲۸ خردادماه دانست و گفت: یکی از اقداماتی که جبهه رسانه‌ای دشمن در آستانه این انتخابات آغاز کرده، القای این مساله است که انتخابات هیچ اثری نخواهد داشت.
وی اظهار داشت: دشمن به دنبال این است که مردم در انتخابات شرکت نکنند و ما باید بکوشیم که با فراهم کردن زمینه مشارکت حداکثری، مردم را تشویق به حضور پرشور در این انتخابات کنیم.

برچسب‌ها سال تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها امام زمان(عج) رسانه شیراز فارس وزارت اطلاعات ایران‌هراسی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سال تولید پشتیبانی ها و مانع زدایی ها امام زمان عج رسانه سال تولید پشتیبانی ها و مانع زدایی ها امام زمان عج رسانه شیراز فارس وزارت اطلاعات ایران هراسی اخبار کنکور رسانه های داخلی کل اطلاعات استان فارس رسانه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۹۰۰۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وحدت رسانه‌ای دشمن برای ایجاد تنش در کشور است

به گزارش خبرگزاری مهر، آیت الله حبیب الله شعبانی در خطبه‌های نماز جمعه همدان بیان کرد: هفته معلم را به همه جامعه فرهنگیان، اساتید در حوزه و دانشگاه تبریک می‌گوئیم.

وی افزود: امروز در جامعه با مشکلاتی مواجه هستیم، اما سوال اینجاست که راه حل اساسی این مشکلات کجاست؟

شعبانی با اشاره به اینکه یکی از مسائل و معضلاتی که امروز با آن روبرو هستیم، مساله اشتغال جوانان است، گفت: نسل جوان ما باید به عنوان یک تولید کننده ثروت مطرح شود.

وی با بیان اینکه اصلی‌ترین نهادی که می‌تواند و باید در این مسیر حرکت کند، نظام تعلیم و تربیت کشور است، گفت: علاوه بر آموزش باید این مسائل تبدیل به رفتار اجتماعی و عملی بشود.

امام جمعه همدان اظهار کرد: تعلیم و تربیت، اساسی‌ترین و حساس‌ترین بخش از وظایف جریانات انقلابی است که گاهی از موارد به آن بی‌توجهی شده است.

شعبانی با اشاره به اینکه کار نهاد تعلیمی و آموزشی ما تربیت انسان است و فقط بنا نیست به دانش آموزان آموزش داده شود، افزود: رهبر معظم انقلاب نیز به مساله معاونت پرورشی اشاره کردند و این اهمیت کار را نشان می‌دهد.

وی با بیان اینکه مبانی اصیل و قابل دفاعی که ما داریم، باید در آموزش و پرورش مورد توجه قرار بگیرد، گفت: طولانی بودن دوره تحصیل مضرات اجتماعی برای جوانان این کشور دارد.

شعبانی بیان کرد: با طولانی شدن دوره تحصیل، فرصت جوانی از فرزندان ما گرفته می‌شود و لذا نیازمند اصلاح است که وزیر آموزش و پرورش نیز به آن اشاره دارد.

وی با اشاره به اینکه دشمن در ایام اخیر پس از شکست در میدان نظامی، با شایعه پراکنی و دروغ‌پردازی به سراغ جنگ رسانه‌ای رفته است، ادامه داد: وحدت رسانه‌ای دشمن برای ایجاد تنش در کشور است.

شعبانی با اشاره به اینکه فراموش نکنیم که جریان رسانه‌ای دشمن ابلیس صفت است، گفت: سال‌ها بسیاری از غرب زده‌ها، صحبت از آزادی بیان در غرب داشتند، اما امروز شاهدیم که چگونه با دانشجویان خودشان برخورد می‌کنند.

امام جمعه همدان با بیان اینکه جمهوری اسلامی از اول معتقد بود آزادی بیان در غرب، یک شعار تو خالی است و امروز حقانیت موضع‌گیری ما در بلاد کفر دیده می‌شود، افزود: امروز مواضع جمهوری اسلامی ایران در سراسر دنیا فراگیر شده و این موفقیت جمهوری اسلامیست.

وی با اشاره به اینکه شأن امامت جمعه مطالبه‌گری است، اضافه کرد: هدف از مطالبه‌گری تقویت و حمایت از مسئولان در مسیر حل مشکلات مردم است نه تضعیف آنها.

شعبانی با بیان اینکه خیلی از مطالبات مردمی در جلسات خصوصی و عمومی مطرح و ائمه جمعه پیگیر مشکلات مردم هستند، ادامه داد: تریبون نماز جمعه، تریبونی برای بیان دغدغه‌ها و مطالبات همه مردم است که انتظار دارند حرف آنها شنیده شود.

وی با اشاره به اینکه انتظار این است که مسئولان در سطح استان و در سطح ملی نسبت به این مطالبات برخورد شایسته داشته باشند، گفت: امام صادق (ع) تشیع، امامت و ولایت را زنده کردند و امروز همه ما سر سفره امام صادق (ع) هستیم.

شعبانی ادامه داد: آرزوی سلامتی و شفای عاجل برای حضرت آیت الله طه‌محمدی که در بیمارستانی در قم بستری هستند، داریم.

کد خبر 6095821

دیگر خبرها

  • تهران قدیم | تصویر متفاوت از پوشش زنان در کنکور ۵۰ سال قبل/ عکس
  • تشکیل کمیته‌های مشترک ایران و عراق برای مقابله با اخبار دروغ و جعلی
  • کار دانشگاه‌ها تربیت نیروی متخصص متناسب با ظرفیت‌های سیستان و بلوچستان است
  • وحدت رسانه‌ای دشمن برای ایجاد تنش در کشور است
  • جبهه مقاومت گنبد آهنین رسانه‌ای دشمن را از بین برد
  • مردم در دور دوم انتخابات مجلس نیز حضوری پرشور داشته باشند
  • ۴۱ درصد آمریکایی‌ها نگران وقوع جنگ داخلی هستند
  • گسترش بصیرت، بهترین ابزار مقابله با جنگ فرهنگی دشمنان است
  • مدیرکل جدید پست استان فارس معارفه شد
  • خلجی: آرایش دشمن رسانه‌ای است