Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-07@03:32:23 GMT

بیرانوند روی نیمکت آنتورپ مقابل اندرلخت

تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۹۰۴۳۷

دروازه‌بان ایرانی آنتورپ در بازگشت از اردوی تیم ملی روی نیمکت تیمش برابر اندرلخت است.

به گزارش "ورزش سه"، در ادامه بازی‌های هفته سی و دوم ژوپیر لیگ بلژیک، تیم فوتبال رویال آنتورپ که علیرضا بیرانوند را در فهرست نفراتش دارد، از ساعت ۲۰:۴۵ امشب در بوسویل استادیوم به مصاف تیم رده پنجمی اندرلخت خواهد رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

علیرضا بیرانوند پس از عملکرد درخشانی که در مسابقه دوستانه تیم ملی ایران مقابل سوریه به نمایش گذاشت، در بازگشت به فهرست رویال آنتورپ، در دیدار امشب برابر اندرلخت نیمکت‌نشین است.

 

بیرانوند که طی چهار مسابقه رسمی اخیر رویال آنتورپ فرصت بازی به دست نیاورده، در بازی امشب همراه با ژان بوته روی نیمکت حضور دارند تا اورتین دِ وولف، دروازه‌بان ۲۴ ساله آنتورپ مقابل اندرلخت به میدان برود.

 

تیم فوتبال آنتورپ در حال حاضر ۵۴ امتیازی و تیم دوم جدول ژوپیر لیگ بلژیک است که کسب هر نتیجه‌ای در مسابقه امشب تغییری در جایگاه آنها به وجود نمی‌آورد، اما برتری اندرلخت می‌تواند آنها را به رده چهارم و دو امتیازی یاران بیرانوند برساند.

 

علیرضا بیرانوند آنتورپ تیم ملی ایران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: علیرضا بیرانوند آنتورپ تیم ملی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۹۰۴۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت علیرضا بیرانوند از هواداران زن پرسپولیس

علیرضا بیرانوند، دروازه‌بان پرسپولیس با انتشار یک استوری و یک شعر از هواداران زن پرسپولیس حمایت کرد.

  به گزارش ایسنا، حواشی رخ داده برای هواداران زن پرسپولیس در بازی با سپاهان واکنش‌های زیادی در پی داشت و سرخپوشان از هواداران خود حمایت کردند.   علیرضا بیرانوند، دروازه‌بان پرسپولیس هم با انتشار یک استوری و یک شعر از هواداران زن پرسپولیس حمایت کرد. او در صفحه اینستاگرام خود نوشت:   «سنگ بی‌قیمت اگر کاسه زرین بشکست   قیمت سنگ نیفزاید و زر کم نشود.»

 

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • قول می دهم این پرسپولیس قهرمان می شود/ این استقلال شکل قهرمانی نیست
  • اوسمار به ساکت مدیون است
  • توییت طعنه‌آمیز همسر ویتور روکه پس از شکست بارسلونا مقابل ژیرونا! / عکس
  • کشدارترین حواشی قبل از بازی پرسپولیس و سپاهان بی‌تاثیر بود؛ بدون دست هم می‌توانست بازی کند!
  • چهره مصمم بیرانوند برای ادامه درخشش در لیگ
  • عکس| مهدی طارمی مرد شماره یک بازی با چاوس
  • حمایت علیرضا بیرانوند از هواداران زن پرسپولیس
  • نخستین ویدیوی علیرضا بیرانوند به عنوان مدل!
  • شعر خاص بیرانوند برای هواداران زن پرسپولیس + عکس
  • (عکس) شعر معنادار علیرضا بیرانوند برای زنان