Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیش‌بینی تنش دمایی هوا در کاشان

رییس اداره هواشناسی کاشان با اشاره به اینکه دمای فروردین ۱۴۰۰ شرایط تنشی دارد، گفت: چند روز پیاپی روندی افزایشی و بالاتر از ۳۰ درجه و به سرعت کاهش محسوس دما خواهد بود که این شرایط برای کشاورزان می‌تواند خسارت آور باشد. 

عباس ارغوانی در گفت ‌و گو با خبرنگار ایرنا درباره بارش‌های فروردین نیز با تاکید بر اینکه بارش چشم‌گیری در این ماه پیش‌بینی نمی‌شود، افزود: بارش‌ها به صورت رگباری و زود گذر و در نهایت پایین‌تر از میزان استاندارد آن خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی وجود شرایط بارشی در اردیبهشت را بالاتر از استاندارد و احتمال رگبارهای شدید، سیلاب‌های محلی به‌خصوص در مناطق کوهپایه‌ای و مناطق مستعد دانست و اظهار داشت: به‌خواب کم‌ بارشی‌رفتن و غافلگیری در این ماه می‌تواند در مدیریت مواجه با این شرایط خطرناک باشد.

شهرستان کاشان با جمعیت افزون بر ۳۶۴ هزار نفر در فاصله نزدیک به ۲۰۰ کیلومتری شمال اصفهان قرار دارد.

سقوط خانم ۴۴ ساله به داخل چاه
 
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان گفت: به‌دنبال تماس با شماره ۱۲۵ آتش‌نشانی کاشان، مبنی بر وقوع حادثه در یک ساختمان پنج طبقه در حال ساخت در خیابان امیرکبیر محله دیزچه، تیم عملیاتی امداد و نجات ایستگاه شماره ۲ این سازمان به محل اعزام شده و نسبت به انتقال مصدوم، اقدام و وی را در محل به تیم‌های عملیاتی اورژانس تحویل دادند.

روح‌الله فدایی افزود: یک خانم ۴۴ ساله از ارتفاع پنج متری ساختمان در حال ساخت سقوط کرده ‌بود که عملیات امداد و نجات توسط آتش‌نشانان به وی انجام شد.

وی تصریح کرد: این خانم در حال بازدید از ساختمان بوده که از طبقه همکف به زیر زمین و سپس به چاه حدود ۲ متری در حال حفر سقوط می‌کند و چون توانایی خروج از آن را نداشته از آتش‌نشانی درخواست کمک می‌شود.

مدیر روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان گفت: در این رابطه از کارفرما، مهندسان و مالکان این‌گونه ساختمان‌ها خواست تا اصول ایمنی را در ساخت‌وسازها از جمله محصور کردن فضاهای خطرساز را رعایت و شرایط ایمنی را در تمامی مراحل کار فراهم کنند تا دیگر شاهد حوادث از این دست نباشیم.

۲ هزار بازدید ایمنی از اماکن عمومی شهر 

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان گفت: نزدیک به ۲ هزار بازدید ایمنی از اماکن، مستحدثات و ساختمان‌های پر تردد شهر در سال گذشته انجام شده است.

محمدعلی پیراسته گفت: این بازدیدها از سوی کارشناسان بخش پیشگیری سازمان با مساحت دربرگیرنده افزون بر یک میلیون و ۲۳۰ هزار متر مربع با اولویت مکان‌های عمومی و مهم انجام‌ شده که ارسال گزارش‌ کاربری‌های ناایمن به مقام‌های مسوول اجرایی و قضایی انجام گرفته است.

وی افزود: باتوجه به عملکرد نظارتی این سازمان در سال ۹۹ از ۲۹۳ ساختمان مسکونی، ۲۲۱ مکان آموزشی، ۵۸ اقامتگاه سنتی، ۱۴۱ ساختمان اداری، ۳۱ مکان درمانی، ۲۰۸ مکان مذهبی (حسینیه و مسجد)، ۴۶ تصرف صنعتی، ۱۵ ساختمان تجاری - مسکونی، ۹۱۴ ساختمان تجاری، ۱۴ مرکز تفریحی، سه فضای فرهنگی، ۱۸ جایگاه سوخت و ۱۵ مجموعه هتل و رستوران بازدید و بررسی انجام شده ‌است.

پیراسته با اشاره به فعالیت کمیته کارشناسی و علت‌یابی حوادث و حرائق با ۶۰ مورد گزارش علت‌یابی و ۲۹ مورد تاییدیه حریق و حادثه در سال گذشته، افزود: ۱۲۰ مورد نقشه ساختمان شهری مورد بررسی قرار گرفته‌است.

وی با اعلام ۵۷۱ مورد دستورالعمل ایمنی ساختمانی برای کاربری‌های مختلف آموزشی، مسکونی، اداری، درمانی، مذهبی و سنتی درسال ۱۳۹۹ گفت: اصل مهم واساسی در جلوگیری از حوادث، رعایت موارد ایمنی و پیشگیری است.

پاسخگویی فرماندار از طریق سامانه سامد

علی اکبر مرتضایی فرماندار ویژه کاشان از ساعت ۱۱ تا ۱۲ روز سه‌شنبه ۱۷ فروردین  پاسخگوی مردم شریف شهرستان کاشان از طریق سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت (سامد) با تلفن ۱۱۱ خواهد بود.
سامانه تلفنی ۱۱۱ یکی از مجاری شبکه یکپارچه ارتباط مردم با دولت در سراسر کشور است که فرد فرد ملت میتوانند در هر نقطه از ایران بدون نیاز به گرفتن پیش شماره به خط ارتباطی ۱۱۱ وصل شوند و ایده‌ها، پیشنهادها، انتقادها، شکایت‌ها و درخواست‌های خود را از دولت با آن مطرح کنند.

ایجاد قطعه نام‌آوران در دارالسلام

شهردار کاشان با حضور در گلزار شهدای آرامستان دارالسلام گلابچی از طراحی قطعه‌ای منحصر به فرد مختص نام‌آوران شهر کاشان خبر داد و گفت: پس از موافقت اعضای شورای شهر مقرر شد قطعه‌ای مختص سرمایه‌های اجتماعی کاشان در حوزه‌هایی از جمله هنری، ورزشی و علمی در مجموعه آرامستان‌ها ایجاد شود.

سعید ابریشمی‌راد که همراه با نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه کاشان و اعضای شورای اسلامی شهر در دارالسلام گلابچی حاضر شده بود، افزود: میثاق با شهیدان رسالت سنگینی مسوولان را یادآوری می‌کند؛ شهادت اوج ایثار است و به ما گوشزد می‌کند که باید از منویات شخصی و خواسته‌های فردی برای رضای خدا، مردم و نظام عبور کنیم.

کشف ۲۵ فقره سرقت در آران و بیدگل

فرمانده انتظامی آران و بیدگل از کشف ۲۵ فقره سرقت در این شهرستان و دستگیری سارق خبر داد.

سرهنگ علی اصغر محمدی افزود: در پی وقوع چند فقره سرقت اماکن و غیره، با تلاش ماموان پلیس آگاهی این فرماندهی یک نفر سارق غیر بومی در این شهرستان شناسایی و به همراه ۲ نفر مالخر دستگیر شد.

وی ادامه داد: سارق دستگیر شده به ۲۵ فقره انواع سرقت اعتراف کرد که با تشکیل پرونده قضایی به مراجع مربوطه تحویل شد.

این مقام انتظامی با اشاره به غیربومی بودن سارق دستگیر شده، هشدار داد که هنگام اجاره منزل به افراد غیربومی استعلام لازم از مراجع مربوطه اخذ شود و دقت لازم در این گونه موارد را داشته باشند.

شهرستان آران و بیدگل با جمعیت افزون بر ۱۰۳ هزار نفر در شمالی‌ترین نقطه استان، ۲۱۵ کیلومتری کلان‌شهر اصفهان واقع شده است.

نمایندگی خبرگزاری جمهوری اسلامی در شمال استان اصفهان از سال ۶۹ مسوولیت پوشش رویدادهای خبری شهرستان‌های کاشان، آران و بیدگل، اردستان و نطنز را با مرکزیت کاشان برعهده دارد.

برچسب‌ها وضعيت هوا سرقت کاشان آران وبیدگل

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وضعيت هوا سرقت کاشان وضعيت هوا سرقت کاشان آران وبیدگل اخبار کنکور آران و بیدگل آتش نشانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۹۱۵۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمینه و بیشینه دمایی دوازدهم اردیبهشت در استان سمنان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️  کارشناسان هواشناسی کمینه و بیشینه دما‌های امروز مناطق مختلف استان سمنان را اعلام کردند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • مشکلات شهرستان‌های استان روی میز وزیر کشور
  • کاهش ۳ درصدی حوادث منجر به فوت در استان اصفهان/ ۵۰ درصد فوتی‌های کشور مربوط به بخش ساختمان
  • نیمی از حوادث فوتی کار در کارگاه های ساختمانی است
  • کاهش ۲۲ درصدی حوادث ساختمان در خراسان جنوبی
  • آغاز گل چینی از گلستان‌های گل محمدی کاشان
  • کمینه و بیشینه دمایی دوازدهم اردیبهشت در استان سمنان
  • ریزش آوار ساختمان قدیمی ۳ طبقه روی ۲ کارگر + عکس
  • برخورد ال ۹۰ با گاردریل در آزادراه کاشان - قم با یک کشته و سه مصدوم
  • برخورد ال ۹۰ با گاردریل در آزادراه کاشان - قم با ۴ فوتی و مصدوم + عکس
  • اختصاص ۶۵ میلیارد ریال جایزه کم‌مصرفی به مشترکان کاشانی