Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@04:35:22 GMT

با عرضه‌کنندگان مرغ قطعه بندی شده برخورد می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۹۲۰۸۴

با عرضه‌کنندگان مرغ قطعه بندی شده برخورد می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت صمت، سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: بر اساس مصوبات قرارگاه ساماندهی بازار مرغ، هرگونه عرضه مرغ قطعه بندی شده و یا طعم دار کردن قطعات مرغ ممنوع خواهد بود و با متخلفان به شدت برخورد می‌شود.

بر اساس این اطلاعیه، بازرسان این سازمان و سازمان‌های صمت استان‌ها، به منظور کنترل فروش مرغ به قیمت مصوب موضوع را در سراسر کشور به طور مستمر و پیوسته پایش و در صورت مشاهده هرگونه تخلف پرونده متخلفین را به تعزیرات حکومتی ارسال خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این اطلاعیه آمده است: بر اساس هماهنگی‌های صورت گرفته با سازمان تعزیرات حکومتی، به این پرونده‌ها در اولویت رسیدگی و با متخلفان برخورد و صدور رأی خواهد شد.

لازم به ذکر است بر اساس مصوبات قرارگاه ساماندهی مرغ، حداکثر قیمت مصوب مرغ گرم برای مصرف کننده کیلویی ۲۴ هزار و ۹۰۰ تومان تعیین شده است.

سازمان حمایت می‌گوید: این اطلاعیه به منزله ابلاغیه رسمی تلقی شده و اجرای آن برای تمامی واحدهای مربوطه الزامی است.

بنا بر اعلام سازمان حمایت، با توجه به افزایش تولید و تمهیدات صورت گرفته به منظور افزایش عرضه مرغ در بازار، از شهروندان درخواست می‌شود در صورت مشاهده و مواجهه با هرگونه تخلف در این زمینه، موضوع را جهت رسیدگی سریع، از طریق مراجعه حضوری و یا انعکاس به شماره تلفن ۱۲۴ در سراسر کشور اعلام نمایند تا در اسرع وقت مورد پیگیری و رسیدگی قرار گیرد.

کد خبر 5182112

منبع: مهر

کلیدواژه: سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولید کنندگان مرغ قیمت مرغ قیمت مرغ قیمت نفت ویروس کرونا تولید نفت قیمت دلار مرکز مدیریت راه های کشور وزارت صنعت معدن و تجارت شاخص کل بورس بانک مرکزی ایران بازار سهام اوپک پلاس اوپک دلار بر اساس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۹۲۰۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عرضه اینترنتی دارو به صورت آزمایشی

به گزارش «تابناک»، بهرام عین اللهی، وزیر بهداشت در گفت‌وگو با خبرنگار  خبرگزاری صدا و سیما، افزود: سکو‌ها از چگونگی دارو‌ها مطلع نمی‌شوند فقط بر اساس کد رهگیری دارو را به صورت بسته بندی تحویل می‌گیرند و دارو را به بیماران می‌رسانند.

وی ادامه داد:  این کار فعلا آزمایشی است و اگر در مرحله آزمایشی قابلیت کشوری شدن داشت به صورت کشوری پیاده می‌شود.

دیگر خبرها

  • ‌بازار دائمی صادرات ۱۵ میلیون قطعه‌ای مرغ
  • تجمع حمایت از طرح نور فراجا در دزفول
  • احترام به قانون، اصل رقابت انتخاباتی است
  • برخورد پلیس فرانسه با شرکت‌کنندگان در تظاهرات ضدصهیونیستی
  • پیگیری و اجرای پروژه‌ها بر اساس زمان‌بندی در اولویت مدیران باشد
  • ماهانه ۴۰ هزار تن مرغ مازاد باید از سطح بازار جمع آوری شود
  • وزیر کشور: اساس طرح نور اصلاح با تذکر است / مأموران فراجا برای نحوه برخورد توجیه شده‌اند
  • اساس طرح نور اصلاح با تذکر است/ ماموران فراجا برای نحوه برخورد توجیه شده‌اند
  • زباله‌های فضایی ماهواره ناسا را در آستانه نابودی قرار داد!
  • عرضه اینترنتی دارو به صورت آزمایشی