Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-29@20:52:20 GMT

تکمیل ظرفیت بیمارستان و بخش‌های ویژه در خمین

تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۹۲۳۴۰

تکمیل ظرفیت بیمارستان و بخش‌های ویژه در خمین

طهرانی فرماندار شهرستان خمین از افزایش مبتلایان به بیماری کرونا و تکمیل ظرفیت بیمارستان و بخش‌های ویژه در این شهرستان خبر داد.

طهرانی گفت: با توجه به این افزایش و خستگی و کاهش توانایی مدافعان سلامت در ارائه خدمات به بیماران کووید ۱۹ از شهروندان درخواست می‌شود موازین بهداشتی را به طور کامل رعایت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با اشاره به وضعیت قرمز این شهرستان در رنگ‌بندی شیوع ویروس کرونا افزود: فعالیت اصناف گروه‌های ۲، سه و چهار در خمین تا اطلاع ثانوی و بهبود وضعیت این شهرستان تعطیل شد.

فرماندار شهرستان خمین بیان کرد: انتظار می‌رود با تعطیلی اصناف گروه‌های ۲، ۳ و ۴ وضعیت رنگ‌بندی شیوع ویروس کرونا در این شهرستان را از قرمز به نارنجی و حتی زرد بازگرداند.

او ادامه داد: گروه مشترک بازرسی وضعیت فعالیت مشاغل اعلام شده را رصد می‌کنند و در صورت تخلف از سوی اصناف، واحد صنفی متخلف مهر و موم و متخلفان به مراجع قضایی معرفی می‌شوند.

طهرانی اضافه کرد: شهروندان از تردد غیر ضروری در سطح شهر خود داری کنند و در صورت انجام کار‌های ضروری از ماسک استفاده و فاصله گذاری اجتماعی را رعایت کنند.

او با بیان اینکه دورهمی‌های خانوادگی یکی از عوامل مهم گسترش بیماری کرونا است، اظهار کرد: خانواده‌ها به طور جدی از حضور در اجتماعات خانوادگی و به ویژه جشن‌های عروسی پرهیز کنند.

فرماندار خمین تاکید کرد: در صورت بی توجهی به رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی از سوی شهروندان، محدودیت‌های تردد در سطح شهر و فعالیت اصناف افزایش پیدا می‌کند.

انتهای پیام / ج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کروناویروس کرونا در ایران کرونای انگلیسی کرونای استان مرکزی شهرستان خمین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۹۲۳۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تامین اعتبار ویژه برای تکمیل پتروشیمی دهدشت


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کهگیلویه و بویراحمد، محسن منصوری با بیان اینکه این طرح در حال حاضر بیش از ۴۱ درصد پیشرفت کاری دارد افزود: عزم دولت برای تکمیل طرح‌های نیمه تمام در کشور از جمله پتروشیمی دهدشت جدی است.
عملیات اجرایی پتروشیمی دهدشت در دشت چهار هزار و ۵۰۰ هکتاری کلاچو در پنج کیلومتری دهدشت، در سال ۱۳۸۶ آغاز شد.
پتروشیمی دهدشت در مسیر خط لوله اتیلن غرب (باختر) کشور معروف به پتروشیمی‌های خط دنا قرار دارد.
خط دنا از یک واحد الفین گچساران و چهار واحد تولید پلی اتیلن (HDPE) به نام‎‌های پتروشیمی دهدشت، ممسنی، کازرون و بروجن تشکیل شده است.
نصب ۲ مخزن ۶۴ تنی، انجام ۶۰ هزار تن خاکبرداری و سه هزار و ۸۰۰ متر آرماتور بندی از بخش‌های مهم اجرا شده این طرح است.
۴۰ درصد محصول پتروشیمی دهدشت (پلی‌اتیلن سنگین که آخرین تکنولوژی روز دنیا را دارد) برای بازار داخل و ۶۰ درصد آن برای بازار‌های خارجی و ارزآوری برای کشور پیش بینی شده است.

دیگر خبرها

  • بررسی آخرین وضعیت تکمیل سامانه فاضلاب روستای ریحان آباد شهرستان ارومیه
  • تامین اعتبار ویژه برای تکمیل پتروشیمی دهدشت
  • طرح های بزرگ اقتصادی اشتغال محور در ایلام تکمیل می شوند
  • ظرفیت آرامستان گرگان تکمیل است/ گورستان جدید سال آینده بهره‌برداری می‌شود
  • پلمب۲ تالار متخلف در صومعه‌سرا
  • تکمیل بیش از ۴۲ درصد از ظرفیت سد‌های استان گلستان
  • آخرین آمار از وضعیت تبدیل مجوزهای کاغذی به شناسه یکتا | این ۶ استان کمترین میزان تبدیل مجوزهای کاغذی به الکترونیکی را داشته‌اند
  • پخش گفتگوی اختصاصی با همسر شهید طهرانی مقدم از شبکه خبر
  • کشت زعفران در استان مرکزی ۱۵ درصد افزایش یافت
  • ۱۱۰ میلیارد ریال برای احداث مرکز جامع سلامت مهاباد اختصاص یافت