Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-02@02:57:54 GMT

موزه ها و مراکز تفریحی ایلام تعطیل می شود

تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۹۲۵۸۹

موزه ها و مراکز تفریحی ایلام تعطیل می شود

به گزارش ایرنا، عبدالمالک شنبه زاده شامگاه دوشنبه در کارگروه مجازی کرونا اظهار داشت: همچنین برگزاری هر گونه مراسم در تالارها ممنوع است و با افرادی که این پروتکل ها را رعایت نکنند، برخورد قانونی صورت می گیرد.

وی با بیان اینکه نظارت بر این اماکن شدت بیشتری می گیرد، افزود: بر اساس مصوبات ستاد ملی کرونا مبنی بر رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، در ایام تعطیلات نوروز تا ۱۳ فروردین یک هزار و ۲۴۰ بازدید نظارتی به صورت دستگاهی و تلفیقی از تاسیسات گردشگری استان انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شنبه زاده یادآور شد: ۲۸۶ اخطار کتبی برای مراکز اقامتی بدلیل عدم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در پی شیوع ویروس کرونا برای خدمات‌رسانی شایسته به مهمانان نوروزی استان صادر شد.

مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ایلام ادامه داد: نظارت بر کار مراکز خدماتی، رفاهی، تفریحی، توریستی و به‌ویژه مراکز بین‌راهی همچنین نظارت بر فعالیت مراکز اقامتی شامل هتل، مهمانپذیر، کمپینگ‌ها، اقامتگاه‌های بوم‌گردی و مسافرخانه‌ها برای پیشگیری از ویروس کرونا به ویژه ضدعفونی و گندزدایی این مراکز در دستور کار قرار دارد.

استان ایلام یک هزار و ۵۰۰ اثر تاریخی، طبیعی و گردشگری دارد که ۷۷۴ اثر آن تاکنون در فهرست آثار ملی کشور به ثبت رسیده که از این تعداد ۷۳۷ اثر تاریخی، ۲۴ اثر معنوی، ۶ اثر طبیعی و هفت اثر نیز مکان رویداد دفاع مقدس است.

برچسب‌ها ایلام ویروس کرونا میراث فرهنگی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ایلام ویروس کرونا میراث فرهنگی ایلام ویروس کرونا میراث فرهنگی اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۹۲۵۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایش ۵۹ شیء تاریخی به زودی در موزه‌های استان همدان

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: ۵۹ شیء تاریخی از سوی یک خانواده ملایری به اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان ملایر اهدا شد و پس از تعیین قدمت در مخزن‌های نگهداری و در موزه‌های استان در معرض دید عموم قرار می‌گیرد.

به گفته معصوم علیزاده این آثار تاریخی مربوط به دوره‌های پیش از تاریخ، تاریخی و دوره اسلامی است که پدر مسعود محبی، اهدا کننده این اشیاء، آنها را خریداری و در موزه شخصی نگهداری کرده است.

او همچنین گفت: این اشیاء قدیمی هم اکنون به رایگان در اختیار موزه‌های استان قرار گرفته است و با نام اهدا کننده در معرض دید عموم قرار می‌گیرد.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • نمایش ۵۹ شیء تاریخی به زودی در موزه‌های استان همدان
  • ◄ ایجاد طرح جامع بندر شهید حقانی به عنوان قطب مسافری و تفریحی
  • استقبال فعالان عرصه‌های اقتصادی از پروژه‌های تفریحی شرکت توسعه اصفهان
  • کرونا ویروس چگونه با تغییرات آب و هوایی گسترش یافت؟
  • بهره برداری از ۱۵ طرح تفریحی و گردشگری در اصفهان
  • مراکز تفریحی و گردشگری لرستان برای خانواده‌های دارای سه فرزند رایگان شد
  • افتتاح ۱۶ پروژه شاخص در مجموعه صفه، اقدامی موثر در ارتقای صنعت گردشگری
  • تفریح حق مسلم شهروندان است/ برگزاری تورهای رایگان گردشگری ویژه محلات کم‌برخوردار اصفهان
  • آیین بهره‌برداری بیش از ۱۵ پروژه تفریحی و گردشگری در مجتمع گردشگری صفه آغاز شد
  • چرا تنها سایت موزه غرب کشور عاقبت به خیر نشد