Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیدعبدالرحمن حسینی روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه ۶۰ درصد مقاصد سفرها درون استانی و ۴۰ درصد برون استانی بوده است، اظهار داشت: ۴۳ درصد مسافرین با استفاده از ناوگان سواری کرایه عمومی،۳۴ درصد با استفاده از مینی بوس و مقدار ۲۳ درصد با استفاده از اتوبوس جابجا شده اند.

معاون حمل ونقل اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای کردستان اضافه کرد: آمار جابجایی مسافرین نسبت به نوروز سال گذشته ۲۲۱ درصد افزایش و نسبت به نوروز سال ۹۸ که کرونا وجود نداشت ۱۴ درصد کاهش دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسینی با اشاره به اجرای شیوه‌نامه بهداشتی جابه جایی مسافر از ۲۵ اسفند ۱۳۹۹ تا ۱۵ فروردین امسال، اظهار داشت: استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی در شرایط کرونا، مزایی را داشت که مهمترین آن استعلام سلامت مسافران از سامانه وزارت بهداشت، درمان وآموزش پزشکی بود و در کنار آن با نظارتهای سیستمی و میدانی بر رعایت دستورالعملهای بهداشتی توسط رانندگان و مسافران، سلامت هر ۲ تامین شد.

وی گفت: بیش از ۷۰ شرکت حمل ونقل مسافربری و سه هزار و ۵۰۰ راننده حرفه ای و حدود ۲ هزار دستگاه انواع ناوگان حمل ونقل عمومی شامل ۲۰۰ دستگاه اتوبوس، یک هزار دستگاه خودرو سواری کرایه عمومی و ۸۰۰ دستگاه مینی بوس در بخش مسافر فعالیت دارند.

طول شبکه راه‌های استان هفت هزار و ۸۳۴ کیلومتر شامل ۶ هزار کیلومتر راه روستایی، ٢٢٦ کیلومتر بزرگراه، ٣٠٨ کیلومتر راه اصلی و یک هزار و ٣٠٠ کیلومتر راه فرعی است.

کردستان با ۲۸ هزار کیلومتر مربع مساحت در حاشیه جنوبی رشته کوه زاگرس قرار گرفته و یکی از مناطق سرسیر کشور است.

برچسب‌ها سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کردستان حمل و نقل مسافری سنندج نوروز 1400

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کردستان حمل و نقل مسافری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کردستان حمل و نقل مسافری سنندج نوروز 1400 اخبار کنکور حمل و نقل حمل ونقل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۹۲۵۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود مسافران خارجی از مرز بیله‌سوار ۱۰۳ درصد افزایش یافت

به گزارش خبرنگار مهر، لطف‌الله بابایی ظهر چهارشنبه در بازدید از پایانه مرزی بیله‌سوار اظهار کرد: ۴ هزار و ۱۰۷ نفر مسافر خارجی طی یک ماهه گذشته وارد مرز بیله‌سوار شدند که نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش ۱۰۳ درصدی را شاهد هستیم.

وی خروج مسافران از پایانه را ۹۵ درصد اعلام و خاطرنشان کرد: طی مدت یاد شده ۴ هزار و ۵۰۱ نفر مسافر خارجی از مرز بیله‌سوار خارج شده‌اند.

مدیر پایانه مرزی بیله‌سوار از افزایش ۹۰ درصدی تردد مسافر از پایانه مرزی بیله‌سوار خبر داد و افزود: در یک ماهه گذشته ۸ هزار و ۷۷۱ نفر مسافر از مرز بیله‌سوار تردد کرده‌اند که تردد در سال گذشته ۴ هزار و ۶۲۷ نفر مسافر بوده است.

بابایی ادامه داد: تعداد ۱۶۳ نفر ایرانی و ۸ هزار و ۶۰۸ نفر از مرز بیله‌سوار تردد کردند که مسافران ایرانی به صورت پیاده و مسافران خارجی با اتوبوس تردد کرده‌اند.

وی با اشاره به تردد ۱۲ هزار و ۲۳۴ دستگاه وسیله نقلیه از مرز بیله‌سوار بیان کرد: از این تعداد ۶ هزار و ۴۷۵ دستگاه وارد و ۵ هزار و ۷۵۹ دستگاه نیز از مرز بیله‌سوار خارج شده است.

مدیر پایانه مرزی بیله‌سوار با بیان اینکه در یک سال گذشته ۱۲ هزار دستگاه کامیون و ۲۴۶ دستگاه اتوبوس از مرز بیله‌سوار تردد کرده‌اند، گفت: در تردد اتوبوس نسبت به مدت مشابه سال قبل که ۱۲۳ دستگاه بود افزایش ۵۲ درصدی را شاهد هستیم.

کد خبر 6094249

دیگر خبرها

  • نبود ناوگان حمل ونقل عمومی از مشکلات ایجاد ترافیک سنندج
  • ارتقای حمل‌ونقل عمومی در پرند ضروری است
  • کمبود پارکینگ و نبود ناوگان حمل ونقل عمومی از مشکلات ایجاد ترافیک در سنندج
  • ورود مسافران خارجی از مرز بیله‌سوار ۱۰۳ درصد افزایش یافت
  • جابه‌جایی ۲۳۵ هزار تن کالا با ناوگان حمل‌ونقل در خراسان شمالی
  • تولید اتوبوس ناوگان حمل ونقل عمومی در سال گذشته زیر ۱۰۰۰ دستگاه بود
  • زاکانی: ۳۰۰ دستگاه اتوبوس تا چند روز آینده وارد ناوگان حمل و نقل عمومی می شود
  • حمل کالا و بار در قم ۲۹ درصد افزایش یافت
  • کنترل ۲۱۵۰ دستگاه ناوگان عمومی در محور‌های مازندران
  • نوسازی ۷۲ هزار دستگاه ناوگان حمل‌ونقل عمومی جاده‌ای