Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-02@02:35:36 GMT

تجمیع خطوط 110 پلیس در مرکز استان

تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۹۲۹۴۸

تجمیع خطوط 110 پلیس در مرکز استان

معاون عملیات فرماندهی انتظامی با اشاره به گذشت 3 سال از اجرای طرح تجمیع خطوط 110 در مرکز استان گفت: با اجرای این طرح با تماس هر فرد از هر نقطه از استان با 110، زنگ این واحد در مرکز استان به صدا در می آید و بلافاصله آدرس و نوع حادثه به واحد انتظامی آن شهرستان، منعکس می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ سرهنگ بدیع الله سلیمانی با تاکید بر تلاش مضاعف تیم های گشت انتظامی برای رسیدگی سریع‌تر به نیازهای پلیسی امدادخواهان گفت: در همین رابطه از اواسط سال 1397 تماس های110 تمام شهرستان ها به مرکز استان منتقل شده و طی تماس هر فرد از هر نقطه از استان با پلیس، زنگ این واحد در مرکز استان به صدا در می آید و بلافاصله موارد به واحد انتظامی شهرستان مربوطه، منعکس می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ سلیمانی بیان داشت: در این میان، برخی از شهروندان در پی تماس با 110، تصور می کنند با اپراتور مستقر در شهرستان خود در تماس هستند و به همین سبب در ذکر آدرس دچار مشکل می شوند از اینرو از شهروندان می خواهیم هنگام تماس با 110، نام شهرستان، شهر و یا روستای تابعه و آدرس دقیق محل وقوع جرم را به کاربران این سامانه، اعلام کنند.

وی همچنین یادآور شد: مواردی همچون وقوع قتل، نزاع و درگیری ها، تصادفات، سرقت مسلحانه یا زورگیری، مرگ مشکوک، شرارت، ایجاد مزاحمت، شرب خمر، مشاهده افراد ولگرد یا متهمین تحت تعقیب و به طور کل آن دسته مواردی که حضور ضربتی پلیس در محل وقوع جرم در دستگیری مجرمان اثر بخش خواهد بود از وقایع فوریتی، محسوب می شوند.

معاون عملیات پلیس استان مواردی همچون سرقت های مربوط به زمان گذشته، جرائم مالی مانند خیانت در امانت، جعل اسناد، اخبار مربوط به مراکز فساد و فحشا یا عرضه مشروبات و اساسا مواردی که نیاز به بررسی و تحقیقات بیشتر یا هماهنگی قضائی دارند را نیز از وقایع غیر فوریتی ذکر و بیان کرد: در اینگونه موارد تیم های گشت انتظامی به سبب ارجحیت سایر وقایع، با زمان بیشتری به محل می رسند یا اساسا نیازی به حضور پلیس در محل گزارش برخی وقایع غیرفوریتی نیست.

سرهنگ سلیمانی اضافه کرد: به طور کلی عواملی همچون ترافیک، نحوه آدرس دهی و برخی مسائل دیگر بر سرعت حضور ماموران در صحنه اثرگذار بوده اما به هر شکل، تمامی واحدهای انتظامی تلاش می کنند در کمترین زمان ممکن به امداد خواهان و تماس گیرندگان امدادرسانی کنند که جهت پاسخگویی بهتر به مردم، تماس های 110 سراسر استان در مرکز استان، پاسخ داده می شوند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تماس با ۱۱۰ معاون عمليات فرماندهي انتظامي سرهنگ سليماني معاون عمليات پلیس استان کرمان تجميع خطوط 110 پليس مرکز استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۹۲۹۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلیس به وظیفه قانونی خود در ورزشگاه عمل کرد

فرمانده انتظامی شهرستان فیروزآباد گفت: پلیس مانع درگیری و هرج و مرج در ورزشگاه شد و به وظیفه قانونی خود عمل کرده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه خبری پلیس فارس، مهدی جوکار در تشریح جزئیات درگیری پیش آمده در یکی از ورزشگاه های شهرستان فیروز آباد اظهار کرد: در دقایق پایانی بازی بین دو تیم فوتبال حاضر در لیگ دسته سوم استان، در شهرستان فیروزآباد، یکی از اعضای کادر فنی تیم میهمان به همراه بازیکنان ذخیره این تیم به سمت کمک داور بازی حمله ور شده و او را مورد ضرب وشتم قرار می دهند.

وی افزود: بلافاصله مامورین تامین نظم و امنیت حاضر در ورزشگاه، بر اساس وظایف قانونی، به منظور پایان دادن به درگیری و پیشگیری از وقوع هر گونه تبعات احتمالی، قصد دستگیری مخلین نظم و امنیت را داشتند که با مقاومت و تعدی آنها مواجه شدند، لذا طبق ضوابط قانونی، با استفاده از تجهیزات دفاع شخصی در اختیار (اسپری) عامل اخلال در نظم عمومی را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان فیروزآباد اضافه کرد: طرفین درگیری، به مقر انتظامی انتقال و پس از اخذ مشاوره از کارشناس مربوطه، ضمن اعلام ندامت و پشیمانی از اتفاق پیش آمده، با یکدیگر سازش و مقر انتطامی را ترک کردند.

کد خبر 749196

دیگر خبرها

  • غرق شدن جوان محلاتی در استخر آب
  • پلمب مرکز غیرمجاز زیبایی در خمینی‌شهر
  • اعلام زمان حراج جدید سکه
  • زمان حراج جدید سکه اعلام شد
  • دستگیری متهمان ۲۰ فقره سرقت از اماکن دولتی و خصوصی در طرقبه شاندیز
  • کشف محموله لوازم خانگی قاچاق در مراغه
  • توضیحات رئیس دانشگاه پیام نور استان کرمان در مورد احتمال تعطیلی واحد گلباف
  • پلیس به وظیفه قانونی خود در ورزشگاه عمل کرد
  • دستگیری عامل توزیع غیر مجاز دارو در فلاورجان
  • اقدام به موقع واحد پلیس برای نجات جان شهروندان