Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-29@10:02:02 GMT

نان گران نشده؛ گران‌فروشان را معرفی کنید

تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۹۲۹۷۱

نان گران نشده؛ گران‌فروشان را معرفی کنید

ایسنا/زنجان رئیس اتحادیه نانوایان زنجان گفت: قیمت نان در زنجان افزایش نیافته است.

کمال الماسی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به قیمت نان، اظهار کرد: امسال قیمت نان در زنجان تغییری نداشته و قیمت نان لواش با وزن چانه ۱۵۰  گرمی ۲۵۰ تومان، قیمت نان بربری با وزن چانه ۵۰۰ گرم، ۷۵۰ تومان و قیمت نان سنگک نیز با وزن چانه ۴۰۰ گرم، ۱۲۵۰ تومان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: همچنین حداکثر نرخ نان کنجدی تک‌رو برای هر قرص ۵۰۰ تومان و دورو ۷۵۰ تومان است که حداکثر نرخ نان کنجدی یک‌رو با وزن حداقل ۱۰ گرم کنجد و دورو با وزن حداقل ۲۰ گرم به قیمت فوق اضافه می‌شود.

این مسئول با تاکید بر اینکه مشکل کمبود آرد در زنجان وجود ندارد، ادامه داد: سهمیه آرد نانوایی‌ها هیچ‌گونه تغییری پیدا نکرده و در هر منطقه‌ای که نیاز باشد و مردم در مشکل باشند افزایش سهمیه اعمال می‌شود. البته این افزایش با درخواست نانوایی‌ها بوده و اتحادیه نانوایان، سازمان صمت، اداره غله و کارشناسان کارگروه آرد و نان استان این موضوع و درخواست را بررسی و رصد می‌کنند و حتی بازرسان نامحسوسی نیز داریم که این موضوع را رصد می‌کنند و اگر واقعاً نیاز باشد، سهمیه را افزایش می‌دهند تا مشکلی در تامین نان مورد نیاز مردم نباشد.

رئیس اتحادیه نانوایان زنجان، خاطرنشان کرد: مردم استان در صورت مشاهده تخلفات این بخش می‌توانند با شماره ۱۲۴ معاونت بازرسی سازمان صمت و یا اتحادیه نانوایان به شماره ۳۳۴۶۰۹۲۰ تماس بگیرند. همچنین نانوایی‌ها باید نرخ‌نامه جدید نان را در معرض دید مردم قرار دهند و امتناع از آن، جریمه به همراه دارد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی زنجان قیمت نان اتحادیه نانوایان قیمت نان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۹۲۹۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سقوط طلا دامن‌گیر نقره شد/ معامله‌گران در لاک احتیاطی!

به گزارش خبرآنلاین ،معامله‌گران، کاهش انتظارات تورمی همزمان با آرامش سیاسی را دلیل کاهش قیمت در بازارهای مالی می‌دانند.

نوسانات بازار طلا که معاملات نقره را هم دربر می‌گیرد طی دو روز اخیر بالا بوده و همین موضوع، معامله‌گران بازار طلا و سکه را در لاک احتیاطی قرار داده است؛ علاوه بر آن، افت ارزش فاکتورهای تعیین قیمت در بازار طلا باعث کاهش قیمت در بازار طلا با تلرانس ۱۰۰ تا ۷۰۰ هزار تومانی شده است.

گفتنی است بازارهای جهانی در تعطیلات پایان هفته قرار دارند. بر همین اساس، امروز اونس جهانی نقره روی قیمت ۲۷ دلار و ۲۲ ثابت ایستاده است. قیمت هر گرم نقره ۹۹۹ در بازار داخلی با قیمت ۵۴ هزار و ۱۲۰ تومان در حال معامله است و نسبت به روز گذشته ۵۰۰ تومان کاهش قیمت پیدا کرده است.

227217

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900651

دیگر خبرها

  • تن ماهی و رب گوجه چند درصد گران می‌شود؟
  • آجیل فروش گران‌فروش در زنجان جریمه شد
  • سقوط طلا دامن‌گیر نقره شد/ معامله‌گران در لاک احتیاطی!
  • قصه دو زار و ده شاهی کرایه تاکسی‌ها به تاریخ پیوست
  • روز حساس برای سکه‌ بازان؛ شرط مهم برای کاهش قیمت سکه
  • لحظه اصابت موشک یمن به پهپاد گران قیمت آمریکایی | ویدئو
  • مستاجران بخوانند؛ پیش‌بینی تازه از قیمت اجاره در سال ۱۴۰۳
  • کاهش قیمت طلا در بازار جهانی فلزات گران بها
  • پیش‌بینی رییس اتحادیه املاک از قیمت اجاره در سال ۱۴۰۳
  • پیش‌بینی قیمت‌ها در بازار خودرو؛ وارداتی‌ها گران‌تر می‌شوند؟!