Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@00:52:04 GMT

حضور رئیس کمیته تربیت بدنی مجلس در فدراسیون کاراته

تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۹۴۱۱۱

حضور رئیس کمیته تربیت بدنی مجلس در فدراسیون کاراته

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کاراته، دکتر احمد راستیه نماینده مردم شهرستان‌های شهرکرد، بن و سامان و رئیس کمیته تربیت بدنی و ورزش مجلس شورای اسلامی با حضور در فدراسیون کاراته با سید حسن طباطبایی رئیس این فدراسیون دیدار و گفت‌وگو کرد.

در ابتدای این دیدار طباطبایی رئیس فدراسیون کاراته با تبریک اعیاد نوروز و شعبانیه گزارشی از آخرین وضعیت این رشته ورزشی و عملکرد تیم‌های ملی کاراته مردان و بانوان ایران در راه کسب سهمیه المپیک توکیو ارائه نمود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تلاش برای کسب نتایج مطلوب در المپیک توکیو و اشاره به کمبودهای کاراته در زیرساخت‌ها از جمله نداشتن سالن اختصاصی برای برگزاری مسابقات، اردوها و … از دیگر مواردی بود که طباطبایی در جلسه با رئیس کمیته تربیت بدنی و ورزش مجلس شورای اسلامی مطرح نمود.

راستیه نیز در این جلسه عنوان داشت: به واسطه فعالیت‌های ورزشی ام در رشته کاراته، خودم را از اعضای این خانواده بزرگ می دانم. علاقه ام به کاراته تا اندازه‌ای است که در جریان برخی اخبار و اتفاقات این رشته ورزشی نیز قرار دارم.

رئیس کمیته تربیت بدنی و ورزش مجلس شورای اسلامی با اشاره به عملکرد خوب تیم‌های ملی کاراته ایران در راه کسب سهمیه المپیک عنوان داشت: امیدوارم تیم ملی کاراته مردان و بانوان ایران با حداکثر سهمیه در المپیک شرکت کند و در توکیو نیز به گونه‌ای عمل کند که نقش مهمی در مدال اوری کاروان ورزش کشورمان ایفا کند.

عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال ۱۴۰۰ در این دیدار همچنین خواستار توجه بیشتر فدراسیون کاراته به کاراته شهرکرد، بن و سامان نیز شد.

کد خبر 5182425

منبع: مهر

کلیدواژه: کاراته احمد راستینه سیدحسن طباطبایی فوتبال تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال پرسپولیس لیگ قهرمانان فوتبال آسیا کشتی آزاد تیم فوتبال پیکان تهران جودو ویروس کرونا والیبال تیم ملی فوتبال ایران کسب سهمیه المپیک یحیی گل محمدی مهدی طارمی رئیس کمیته تربیت بدنی فدراسیون کاراته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۹۴۱۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسبقیان خطاب به دوومیدانی‌کاران: عملکرد شما را تحت نظر داریم

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدارسیون دوومیدانی، سید محمد شروین اسبقیان معاون ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان امروز(دوشنبه) باحضور در فدراسیون دوومیدانی با قهرمانان و ملی پوشان این رشته ورزشی که شانس کسب سهمیه المپیک را دارند دیدار و گفت‌وگو کرد.

بر همین اساس در این دیدار که حسین مطیعی سرپرست فدراسیون دو و میدانی نیز حضور داشت، معاون ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان ضمن آشنایی با ملی پوشان دو و میدانی از نزدیک در جریان میزان آمادگی و آخرین اقدامات آنها در راستای رسیدن به سهمیه المپیک پاریس قرار گرفت.

وی همچنین، خطاب به ورزشکاران اظهار داشت: عملکرد شمارا قطعا تحت نظر داریم و در مسابقات قهرمانی کشور که طی ماه آینده برگزار خواهد شد حضور خواهم یافت تا کاملا در جریان میزان آمادگی و امورات فنی شما عزیزان قرار بگیرم.

در ابتدای این نشست نیز حسین مطیعی در سخنانی به اقدامات صورت پذیرفته در فدراسیون دوومیدانی به منظور ایجاد بهترین شرایط و امکانات در راستای کسب سهمیه المپیک پاریس توسط ورزشکاران ورزش پایه و مادر پرداخت.

گفتنی است در این دیدار، حسن تفتیان،مهدی صابری،مهدی پیرجهان، حمیده اسماعیل نژاد و همچنین نازنین فاطمه عیدیان و مهدی هفت چشمه که به تازگی موفق به کسب مدال در مسابقات جوانان قهرمانی آسیا شده اند حضور داشتند.

کد خبر 6092213

دیگر خبرها

  • کیومرث هاشمی: با زحمات فدراسیون ژیمناستیک، سهمیه المپیک کسب شد
  • کیومرث هاشمی: کسب سهمیه المپیک توسط الفتی اتفاق بزرگی برای جامعه ورزش است
  • تقدیر وزیر ورزش از مهدی الفتی بعد از کسب سهمیه المپیک
  • حضور سجاد گنج زاده به عنوان مدرس در کمپ تمرینی ووهان
  • نشست مشترک کارگروه ورزش حزب موتلفه اسلامی و مسئولین کمیته ملی المپیک
  • محمود خسروی وفا: می توانیم در المپیک ناگویا ژاپن شانس پنجمی داشته باشیم؛ کشتی امید اول ماست
  • گنج زاده به عنوان مدرس در کمپ تمرینی چین حضور خواهد داشت
  • خسروی‌وفا: توان ورزش ما بسیار فراتر از اینهاست
  • برگزاری نشست کارگروه ورزش حزب موتلفه و کمیته ملی المپیک
  • اسبقیان خطاب به دوومیدانی‌کاران: عملکرد شما را تحت نظر داریم