Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-01@06:41:17 GMT

انتظار شورا از رویداد تهران۱۴۰۰ فراتر از یک معاونت بود

تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۹۴۶۵۹

انتظار شورا از رویداد تهران۱۴۰۰ فراتر از یک معاونت بود

سخنگوی شورای شهر تهران با اشاره به اینکه نباید رویداد تهران ۱۴۰۰ به اقدامات فرهنگی اجتماعی محدود نشود، گفت: انتظار شورا از رویداد تهران۱۴۰۰ فراتر از یک معاونت بود.

به گزارش ایسنا، علی اعطا در دویست و هشتاد و چهارمین جلسه شورای شهر تهران در تذکری گفت: درخواست اینجانب برای گزارش رویداد تهران۱۴۰۰ توسط شهردار محترم، به ارایه گزارش اقدامات نوروزی معاونت فرهنگی و اجتماعی محدود نشود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در جلسه گذشته درباره رویداد تهران ۱۴۰۰ عنوان کردم که وقتی شهردار به اتفاق ۸ معاون ایشان در جلسه هم اندیشی حضور می‌یابند تا موضوع رویداد تهران۱۴۰۰ را ارائه دهند، انتظار این بود موضوع صرفاً به برنامه‌های معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری محدود نشود.

وی افزود: اقدامات خوب و شادی آفرین در نوروز ۱۴۰۰ از سوی معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران انجام شد اما انتظار ما این بود رویداد تهران۱۴۰۰ فرابخشی باشد. در متن دستور جلسه ، بر خلاف تصمیم هیات رییسه، موضوع به ارایه گزارش اقدامات نوروزی معاونت فرهنگی اجتماعی تقلیل پیدا کرده و اقدامات بسیار مثبت و شایان تقدیری هم بوده است.

سخنگوی شورای شهر تهران خطاب به محسن هاشمی رییس شورای اسلامی شهر تهران تاکید کرد: متعاقب تذکر پیشین،  موضوع در هیئت رئیسه مورد بحث قرار گرفت و این پیشنهاد مطرح شد که شهردار دعوت شود اما حضرتعالی فرمودید که از دکتر جوادی یگانه برای ارائه گزارش دعوت شود، اما برخلاف تصمیم هیئت رئیسه در دستور جلسه، صرفاً اقدامات انجام شده در نوروز عنوان شده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: شوراي شهر تهران تهران 1400 شهرداري تهران معاونت فرهنگی رویداد تهران شهر تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۹۴۶۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید وزیر کشور از غرفه استان تهران در نمایشگاه «اکسپو۲۰۲۴»

به گزارش خبرنگار مهر، احمد وحیدی ظهر دوشنبه ضمن بازدید از ششمین نمایشگاه بین المللی توانمندی‌های صادراتی ایران در تهران که برای روز سوم در نمایشگاه بین المللی تهران برپا است، با همراهی علیرضا فخاری، استاندار تهران و تیم اقتصادی از این رویداد اقتصادی بازدید کرد.

بر اساس این گزارش وحیدی با حضور در غرفه استان تهران مستقر در سالن ۴۱ این نمایشگاه توانمندی های این استان را مورد بررسی قرار داد.

گفتنی است که در این بازدید که با حضور محمد علیمهری، معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری تهران، برگزار شد نقاط ضعف و قوت، فرصت ها و چالش های پایتخت در حوزه اقتصادی را برای وزیر کشور بازگو کرد.

لازم به ذکر است که نمایشگاه «ایران اکسپو ۲۰۲۴» بزرگترین و مهم‌ترین رویداد تجاری در جهت ارتباط با بازارهای بین‌المللی در کشور ایران است که با پشتوانه سازمان توسعه تجارت جمهوری اسلامی ایران ششمین دوره آن از تاریخ هشتم اردیبهشت ۱۴۰۳ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران آغاز و ای رویداد تا ۱۲ اردیبهشت ماه سال جاری ادامه خواهد داشت.

کد خبر 6092286

دیگر خبرها

  • لزوم تبیین دستاورد‌های انقلاب و اجرای طرح یاری گران در روستا‌ها
  • رویداد جامعه‌پرداز برای شناسایی و ارتباط گیری با کنشگران حوزه خانواده
  • واکنش چمران به حواشی جلسه قبل شورا؛ اختلافات طبیعی است
  • واکنش چمران به حواشی جلسه قبلی شورا؛ اختلافات طبیعی است
  • لزوم ایجاد یک سایت فرهنگی و هنری در استان البرز
  • بازدید وزیر کشور از غرفه استان تهران در نمایشگاه «اکسپو۲۰۲۴»
  • اقراریان، عضو شورای شهر تهران: خروج 7 عضو شورا از صحن به معنای قهر کردن نبود/ تعدادی از اعضای شورا معتقد بودند که مذاکرات درباره مسائل مربوط به قرارداد چین که باید همه ابهامات مربوط به آن شفاف شود، بهتر است در جلسه جداگانه‌ای ادامه پیدا کند
  • ۶ محله در حاشیه مشهد میزبان رویداد یکصدا ایران شدند
  • تنش در جلسه شورای شهر تهران؛ ترک جلسه برخی اعضا موقع سخنرانی زاکانی
  • تلاش ۷ عضو شورای شهر تهران برای از حدنصاب انداختن جلسه شورا