Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-26@13:11:19 GMT

گوشی‌های گلکسی F12 و F02s معرفی شدند

تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۹۴۹۲۳

گوشی‌های گلکسی F12 و F02s معرفی شدند

شرکت سامسونگ اخیرا گوشی‌های ارزان‌ قیمت گلکسی F12 و F02s برای عرضه در کشور هند رونمایی کرد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، گوشی گلکسی F12 به صفحه نمایش ۶.۵ اینچی Full HD+ با نرخ نوسازی ۹۰ هرتز مجهز شده و ناچ قطره‌ای روی آن قرار گرفته است. دوربین چهارگانه این محصول که در پنل پشتی آن تعبیه شده استT شامل دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی، دوربین فوق عریض پنج مگاپیکسلی، دوربین ماکرو دو مگاپیکسلی و دوربین عمق سنج دو مگاپیکسلی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گوشی سامسونگ گلکسی F12 به تراشه اگزینوس ۸۵۰ مجهز شده و دارای چهار گیگابایت حافظه رم و ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی است. انرژی مورد نیاز این محصول با استفاده از یک باتری ۶ هزار میلی آمپر ساعتی تأمین می‌شود و از فناوری شارژ سریع ۱۵ واتی نیز پشتیبانی می‌کند.

قیمت مدل مجهز به چهار گیگابایت حافظه رم و ۶۴ گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی، ۱۵۰ دلار و قیمت مدل مجهز به چهار گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی، ۱۶۳ دلار ارزیابی شده است. به نظر می‌رسد این گوشی هوشمند در تاریخ ۱۲ آوریل در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

گوشی گلکسی F02s دارای صفحه نمایش ۶.۵ اینچی با وضوح تصویر ۷۲۰ * ۱۶۰۰ پیکسل است و در قسمت بالای آن نیز ناچ قطره‌ای دیده می‌شود. در پنل پشتی این محصول دوربین سه گانه به چشم می‌خورد که شامل دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی، دوربین ماکرو دو مگاپیکسلی و دوربین عمق سنج دو مگاپیکسلی می‌شود.

بر اساس اطلاعات منتشر شده، گوشی گلکسی F02s به تراشه اسنپدراگون ۴۵۰ مجهز شده و دارای سه یا چهار گیگابایت حافظه رم و ۳۲ یا ۶۴ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی است. انرژی مورد نیاز این محصول با استفاده از یک باتری پنج هزار میلی آمپر ساعتی تأمین می‌شود.

قیمت این گوشی با سه گیگابایت حافظه رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی، ۱۲۳ دلار و قیمت مدل دیگر با چهار گیگابایت حافظه رم و ۶۴ گیگابایت حافظه ذخیره سازی ۱۳۶ دلار است. گوشی گلکسی F02s در تاریخ ۹ آوریل وارد بازار خواهد شد.

کد خبر 485091

منبع: ایمنا

کلیدواژه: تازه های تکنولوژی علم و فناوری گوشی هوشمند سامسونگ گلکسی سامسونگ محصولات سامسونگ گوشی سامسونگ گوشی های گلکسی F12 و F02s گلکسی F12 مشخصات گلکسی F12 مشخصات F02s شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق گیگابایت حافظه ذخیره سازی چهار گیگابایت حافظه رم دو مگاپیکسلی گوشی گلکسی گلکسی F12

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۹۴۹۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) تست فریز گلکسی S۲۴ اولترا و آیفون ۱۵ پرو مکس

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • برای تقویت حافظه چی بخوریم؟
  • (ویدئو) تست فریز گلکسی S۲۴ اولترا و آیفون ۱۵ پرو مکس
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ سلاطین بازار موبایل چقدر فروخته می‌شوند؟
  • رقیب مستقیم ردمی توربو ۳ با پردازنده پرقدرت و نمایشگر ۱۴۴ هرتز رونمایی شد
  • گوشی اوپو A3 چه مشخصاتی دارد؟
  • (ویدیو) غوغای دوربین گوشی پی ۷۰ هواوی؛ سامسونگ و اپل گرفتار شدند
  • غوغای دوربین گوشی پی70 هواوی / سامسونگ و اپل گرفتار شدند (فیلم)
  • 5 دلیل برای خرید میان رده های شیائومی
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ قیمت نوبرانه سامسونگ چقدر است؟
  • نسخه آبی گوشی ردمی 13C 5G به زودی عرضه می‌شود