Web Analytics Made Easy - Statcounter

به نظر می‌رسد بحث آمدن قوچان نژاد به لیگ برتر ایران دوباره منتفی شده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

سایت Voetbalprimeur هلند نوشت: باشگاه زووله تمایلی برای تمدید قرارداد رضا قوچان‌نژاد ، بازیکن خط حمله‌اش ندارد. در این میان تیم‌های زیادی نیم‌نگاهی به جذب این مهاجم در نقل‌وانتقال‌های تابستانی دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کمبور تیم سابق رضا قوچان‌نژاد نیز دست به کار شده است. کمبور در آستانه صعود به اردویژه هلند است. بعد از قرار گرفتن نام مهاجم ایرانی در لیست فروش زووله پیش بینی هایی در خصوص حضور او در لیگ برتر ایران مطرح شده بود.

رضا قوچان ‌نژاد که در سال‌های ۲۰۰۹ تا ۲۰۱۱ برای کمبور بازی کرده است شانس بازگشت به تیم سابقش را دارد. تیمی که در آستانه صعود به اردویژه هلند است.

فویکه بوی، مدیر فنی تیم کمبور نیز در این مورد گفت:

هرچند رضا قوچان‌نژاد بازیکنی پا به سن گذاشته است اما هنوز هم شم گلزنی دارد.

بر اساس این گزارش، علاوه بر کمبور تیم‌های از بوندس‌لیگای B و لیگ حرفه‌ای آمریکا خواهان جذب قوچان‌نژاد هستند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: لیگ برتر ایران اخبار لژیونرها قوچان نژاد لیگ برتر ایران رضا قوچان نژاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۹۵۱۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هلند هم حریف دانش‌آموزان والیبالیست ایران نشد


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما؛ تیم‌ والیبال دانش‌آموزی ایران که با سه پیروزی و صعودی مقتدرانه از گروه چهار مسابقات والیبال دانش‌آموزان جهان ۲۰۲۴ راهی مرحله یک هشتم نهایی شده بود، امروز به مصاف تیم قدرتمند هلند رفت و توانست با پیروزی در دست‌های اول و دوم، بازی را به سود خود خاتمه دهد.

در دیدار‌های دانش‌آموزی که در سه دست برگزار می‌شود، تیم‌ والیبال دانش‌آموزی کشورمان موفق شد در رقابتی نفس‌گیر مقابل هلند در دست اول با حساب ۲۵ بر ۲۱ و در دست دوم با نتیجه ۲۵ بر ۱۹ پیروز شده و به مرحله یک چهارم نهایی راه پیدا کند.

تیم‌ والیبال دانش‌آموزی کشورمان در مرحله یک چهارم نهایی فردا از ساعت۱۰:۳۰ به وقت تهران در بلگراد به مصاف ایتالیایی خواهد رفت که امروز مقتدرانه از سد فرانسه عبور کرد.

تیم والیبال دانش آموزی کشورمان پیش ازپیروزی امروز مقابل هلند، موفق به شکست تیم‌های ملی اوگاندا، آلمان و بلژیک نیز شده بود.

دیگر خبرها

  • هدیه بزرگ به چادرملو در جام حذفی
  • درگیری مار غول‌پیکر با یک مارمولک بزرگ؛ کدام مغلوب شد؟ (فیلم)
  • ببینید | تصاویری از درگیری مار غول‌پیکر با یک مارمولک بزرگ؛ کدام مغلوب شد؟
  • آیا جنگ سرد بعدی یک مسابقه ازدحام پهپادی خواهد بود؟
  • سوال بزرگ در اولدترافورد؛ چه تصمیمی در انتظار اریک تن هاخ است؟
  • پیاده‌روی بزرگ خانوادگی در بجنورد به مقصد «بش‌قارداش» برگزار شد
  • هلند هم حریف دانش‌آموزان والیبالیست ایران نشد
  • از مورینیو، دشان و آنچلوتی تا آلونسو، کلوپ و فان خال؛ کدام مربیان بزرگ به همکاری با لیورپول «نه» گفتند؟
  • کدام کارکنان تسلا اخراج شدند؟
  • پیاده‌روی بزرگ خانوادگی در بجنورد به مقصد «بش‌قارداش»