Web Analytics Made Easy - Statcounter

جوانان جهادگر کانون فرهنگی هنری امام حسن مجتبی (ع) اسفراین در ایام نوروز با هدف محرومیت زدایی، به ساخت سه باب منزل مسکونی در روستای قهرمان آباد اسفراین اقدام کردند.

خبرگزاری شبستان، گروه مسجد و کانون های مساجد: «سعید شکوری» در گفت وگو با ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما)، با اشاره به فعالیت های جهادی کانون فرهنگی هنری امام حسن مجتبی (ع) اسفراین در ایام نوروز اظهار کرد: به همت اهالی مسجد امام حسن مجتبی (علیه السلام) در قالب یک گروه جهادی از جوانان جمعیت امام حسنی های این مسجد در روستای قهرمان آباد اسفراین فعالیت های عمرانی و فرهنگی برای مردم روستا انجام گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

کانون فرهنگی هنری امام حسن مجتبی (ع) اسفراین ادامه داد: عملیات احداث و ساخت 3 منزل مسکونی برای سه خانواده نیازمند،  به همت جهادگران جوان  مسجدی  انجام گرفت.

 

شکوری اضافه کرد: برای هر باب منزل مسکونی در ابتدا 30 میلیون هزینه شده که با مشارکت خیرین  و اهالی مسجد تامین شده است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری امام حسن مجتبی (علیه السلام) اسفراین به برنامه های دیگر جوانان  در این اردوی جهادی اشاره کرد و گفت: فعالیت های فرهنگی شامل آموزش قرآن و احکام و نیز برگزاری کلاس های رفع اشکال دروس مختلف برای دانش آموزان این منطقه نیز انجام گرفت.

 

شکوری همچنین  ارائه خدمات  بهداشتی  و درمانی را در این رابطه افزود و گفت: انجام مشاوره پزشکی و بهداشتی در جهت پیشگیری از شیوع ویروس کرونا از اهم این اقدامات می توان نام برد.

 

وی تصریح کرد: به دلیل شایع بودن بیماری تب مالت در این روستا،  مشاوره بهداشتی و  خدمات لازم در این خصوص نیز ارائه شد.

 

شکوری  گفت: در این گروه جهادی 45 نفر از خواهران و برادران مسجدی حضور داشتند و در رفع محرومیت های روستا تلاش کردند.

 

پایان پیام/9

منبع: شبستان

کلیدواژه: کانون امام حسن مجتبی ع فعالیت های جهادی بچه های مسجد کانون فرهنگی هنری امام حسن مجتبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۹۵۲۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام ۲۵۰۰ لرستانی به مراسم بزرگداشت ارتحال امام خمینی(ره)

ایسنا/لرستان سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی لرستان گفت: ۲۵۰۰ نفر از مردم ولایت مدار لرستان در سالروز رحلت به امام خمینی(ره) به مرقد مطهر اعزام می‌شوند.

حجت‌الاسلام والمسلمین احمدرضا غلامی امروز، ۱۲ اردیبهشت ماه، در جلسه ستاد بزرگداشت ارتحال امام خمینی(ره) لرستان که در بیت نماینده ولی‌فقیه در لرستان برگزار شد، با اشاره به اعزام ۲۵۰۰ نفر از مردم ولایت مدار لرستان به مرقد مطهر امام خمینی(ره) در سالروز رحلت ایشان، اظهار کرد:  ۱۵۷ برنامه شاخص از جمله گرامیداشت و مراسم در سطح شهرستان‌ها، بخش‌ها، حوزه‌های علمیه، کانون‌های فرهنگی هنری مساجد، کانون‌های فکری و پرورش کودکان و نوجوانان و ... در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: برپایی ختم قرآن در سطح استان و همچنین برپایی موکب‌ها در مسیر برپایی مراسم، با هدف آشنایی جوانان و نوجوانان با رویکردهای امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری از دیگر برنامه ها است.

غلامی با اشاره به اینکه امام خمینی(ره) از جنس انبیا بود، جمله‌ای بهتر از این برای توصیف ایشان نمی‌توان گفت.

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی لرستان گفت: یکی از پیشنهادات ما برپایی کارگاه‌های آموزشی، پژوهشی، تبلیغی و تبیین با محوریت ائمه جمعه و جماعات است و همچنین آموزش و پرورش برای معلمین و مربیان جلسه ای از اندیشه امام و تفکر رهبری را در راستای جهاد تبیین برگزار کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پوستر طرح تربیتی «هزار مشعل» رونمایی شد
  • اعزام ۲۵۰۰ لرستانی به مراسم بزرگداشت ارتحال امام خمینی(ره)
  • تئاتر شبستان فرصت کشف استعدادهای هنری را ایجاد کرده است
  • نگارش داستان امام قلی خان قهرمان مبارزه با استعمار در خلیج فارس
  • آموزش یک جامعه با اخلاق از خانه و خانواده آغاز می‌شود
  • برنامه‌های فرهنگی و هنری اوقات فراغت مساجد اردبیل گسترش می‌یابد
  • برنامه‌های فرهنگی،هنری اوقات فراغت در مساجد اردبیل گسترش می‌یابد
  • مراسم دهه کرامت در لرستان با محوریت مردم برگزار می‌شود
  • نوشتن کتابی درباره امام قلی‌خان برای بچه‌ها
  • برگزاری چهل و دومین جشنواره فرهنگی - هنری «امید فردا» در همدان