Web Analytics Made Easy - Statcounter

ناوگروه اعزامی از نیروی دریایی پاکستان، از بندرعباس برای برگزاری تمرین مرکب دریایی در آب‍های خلیج فارس و دریای عمان، عازم منطقه تمرین شد. خبرگزاری میزان - بنا به اعلام روابط عمومی ارتش، ناوگروه اعزامی از نیروی دریایی پاکستان، از بندرعباس برای برگزاری تمرین مرکب دریایی در آب‍های خلیج فارس و دریای عمان، عازم منطقه تمرین شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  ناخدایکم ستاد «رضا شیبانی» هدف از این تمرین دریایی را ارتقاء توان رزمی و تبادل اطلاعات و دانش نظامی بین دو نیروی دریایی ایران و پاکستان عنوان کرد و گفت: این تمرین به منظور نمایش قدرت دریایی و هم‌افزایی و برقراری تعامل سازنده و پویا در جهت ایجاد صلح و امنیت پایدار در منطقه و همچنین انجام عملیات دریایی مشترک شامل نقل و انتقالات هوایی، دریایی و انجام مشترک عملیات Passex با شرکت کارکنان دو نیروی دریایی ایران و پاکستان و آب‌های خلیج فارس و دریای عمان صورت می‌گیرد.   سخنگوی تمرین مرکب دریایی در آب‍‌های خلیج فارس و دریای عمان افزود: در این تمرین دریایی یگان‌های نیروی دریایی ارتش متشکل از ناوشکن البرز و یک فروند موشک انداز به همراه یک بالگرد و همچنین یگان‌های شناور رزمی و پشتیبانی از نیروی دریایی پاکستان حضور دارند.   سخنگوی این تمرین مشترک دریایی با اشاره به اهمیت وحدت و همگرایی صاحبان قدرت دریایی در این منطقه راهبردی، افزود: ایجاد امنیت توسط کشور‌های منطقه باعث رشد، توسعه امنیت و در نهایت رونق تجارت جهانی خواهد شد.   بیشتر بخوانید: بزرگداشت تمدن مشترک ایران و پاکستان در بندرعباس   انتهای پیام/ برچسب ها: نیروی دریایی ارتش بندرعباس خلیج‌فارس

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: نیروی دریایی ارتش بندرعباس خلیج فارس خلیج فارس و دریای عمان تمرین مرکب دریایی ایران و پاکستان نیروی دریایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۹۵۳۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | خط و نشان فرمانده نیروی دریایی سپاه برای آمریکا در خلیج فارس

261 33

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901036

دیگر خبرها

  • معاون نیروی دریایی سپاه: مسکونی سازی برخی جزایر خلیج فارس با جدیت دنبال می شود
  • جزایر ایرانی به سمت مسکونی شدن خواهند رفت
  • نخستین کاوش محققان ایرانی در عمق ۲ هزار متری دریای عمان
  • برگزاری رژه اقتدار دریایی در آبراه راهبردی خورموسی
  • عملیات «فتح موعود» و تحقیر نیروی دریایی آمریکا
  • فرمانده نیروی دریایی ارتش : کشتی‌ های ایرانی را در خلیج عدن و اقیانوس اطلس اسکورت می‌کنیم
  • بیگانگان به دنبال فروش سلاح در خلیج فارس هستند
  • خلیج فارس یکی از مهم‌ترین حوزه‌های تمدنی ماست/ نسل جوان باید با گذشته پرافتخارمان آشنا شود
  • ببینید | خط و نشان فرمانده نیروی دریایی سپاه برای آمریکا در خلیج فارس
  • تنگسیری: آمریکایی‌ها دیگر جایی در خلیج فارس ندارند + فیلم