Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@14:25:00 GMT

اولین محموله واکسن کرونای کره ای دیشب وارد فرودگاه امام شد

تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۹۵۸۶۶

اولین محموله واکسن کرونای کره ای دیشب وارد فرودگاه امام شد

به گزارش خبرگزاری مهر، فرودگاه امام خمینی (ره) در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: اولین محموله واکسن آسترازنکای ارسالی به ایران، شامگاه دوشنبه ۱۶ فروردین وارد این فرودگاه شد.

بر اساس اعلام فرودگاه حضرت امام (ره)، محموله واکسن آسترازنکای ارسالی به ایران، که در شرکت اس. کی. بایوساینس (SK Bioscience) کره جنوبی ساخته شد، شامگاه دوشنبه ۱۶ فروردین در فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) و در حضور تیم‌های فنی سازمان جهانی بهداشت و یونیسف تحویل نمایندگان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جمهوری اسلامی ایران، به عنوان یکی از کشورهای مشارکت کننده در سازوکار کوواکس، با استفاده از منابع مالی خود، اولین محموله از واکسن کرونای آسترازنکا را به تعداد ۷۰۰ هزار و ۸۰۰ دوز از طریق کوواکس دریافت کرد.

این محموله با پرواز هواپیمای قطر ایر ویز وارد کشور شد.

خاطرنشان می‌شود ۷ میلیارد دلار از پول‌های ایران بابت خرید نفت از کشورمان نزد بانک‌های کره جنوبی بلوکه شده است.

کد خبر 5182533

منبع: مهر

کلیدواژه: واکسن کرونا فرودگاه امام خمینی ره فرودگاه امام کره جنوبی قیمت مرغ قیمت نفت ویروس کرونا بانک مرکزی ایران شاخص کل بورس قیمت دلار تولید نفت مرکز مدیریت راه های کشور وزارت صنعت معدن و تجارت بازار سهام قیمت طلا اوپک پلاس وزارت جهاد کشاورزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۹۵۸۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری وارد فرودگاه یاسوج شد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، صبح امروز محمدعلی زلفی‌گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری وارد فرودگاه یاسوج شد و مورد استقبال استاندار کهگیلویه و بویراحمد قرار گرفت.

حضور در دانشگاه یاسوج و افتتاح سردر دانشگاه، زیارت مقبره شهید گمنام، کلنگ‌زنی دومین خوابگاه متاهلی، بازید از چندین پروژه فعال و در حال ساخت، مصاحبه با شبکه سراسری به صورت زنده از خبر ۱۴، نشست با اعضای هیأت رئیسه، نشست آمایش آموزش عالی، نشست با اعضای هیأت علمی در قالب جلسه گرامیداشت هفته معلم (استاد) و تجلیل از برگزیدگان و سرآمدان علمی و موارد دیگر از برنامه‌های این سفر یک روزه است.

دیگر خبرها

  • جزییات استفاده از اولین واکسن سرطان
  • یک واکسن دیگر در لیست واکسیناسیون کودکان ایرانی
  • واکسن روتاویروس به جدول واکسیناسیون کشوری اضافه می‌شود
  • واکسن روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور وارد شد
  • ورود واکسن روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور
  • اولین پرواز مسافربری خودروی پرنده در جهان
  • ماده‌ای که ۴۰ درصد از پوسیدگی‌ دندان پیشگیری می‌کند
  • آزمایش واکسن سرطان پوست وارد فاز نهایی شد
  • ◄ اولین قطار ترانزیت افغانستان به ترکیه در دام سوء مدیریت/ تکرار تجربه تلخ راه آهن شلمچه بصره
  • وزیر علوم، تحقیقات و فناوری وارد فرودگاه یاسوج شد