Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - ثبت‌نام از داوطلبان شرکت در انتخابات شوراهای اسلامی روستا در استان کردستان همزمان با سراسر کشور از روز گذشته آغاز و تا ۲۲فروردین ماه جاری ادامه خواهد داشت. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  سنندج ، ثبت‌نام از داوطلبان شرکت در انتخابات شوراهای اسلامی روستا از صبح روز گذشته دوشنبه (1400/1/16) همزمان با سراسر کشور در استان کردستان آغاز شده و تا روز یکشنبه (1400/1/22) به‌مدت هفت روز ادامه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدابراهیم زارعی؛ معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم درباره این انتخابات در کردستان می‌گوید: در نخستین روز از ثبت‌نام داوطلبان شورای اسلامی روستاهای استان، 500 نفر به‌صورت حضوری و غیرحضوری ثبت‌نام کردند.

وی افزود: از این تعداد 491 نفر مرد و 9 نفر زن هستند که شهرستان سقز با 106 نفر بیشترین تعداد ثبت‌نام کنندگان را داشته است.

ثبت‌نام بیش از 5 هزار نفر در انتخابات شوراهای اسلامی روستا و عشایر در روز نخستبیش از 150 داوطلب در انتخابات شوراهای اسلامی روستاهای استان بوشهر ثبت‌نام کردند

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان با اشاره به اینکه سامانه جامع ثبت‌نام فعال بوده و ثبت‌نام از داوطلبان انتخابات شورای اسلامی روستایی استان به‌صورت حضوری و غیرحضوری انجام می‌شود، خاطر نشان کرد: مهلت ثبت‌نام از داوطلبان تا روز 22 فروردین ماه ادامه خواهد داشت.

زارعی تصریح کرد: داوطلبان، ثبت‌نام خود را به روزهای آخر موکول نکنند تا در صورت ناقص بودن پرونده، فرصت جبران تکمیل مدارک را داشته باشند.

براساساس این گزارش؛ داوطلبان می‌توانند به چهار روش "ثبت‌نام از طریق اپلیکیشن موبایلی (دانلود برنامه ثبت­ نام از پورتال وزارت کشور به آدرس entekhabat.moi.ir) و دریافت پیامک مبنی بر ثبت نام قطعی داوطلب از سرشماره (v.Keshvar)؛ ثبت‌نام از طریق نسخه ویندوز و قابل نصب بر روی رایانه (دانلود برنامه ثبت‌نام از پورتال وزارت کشور به آدرس entekhabat.moi.ir) و دریافت پیامک مبنی بر ثبت نام قطعی داوطلب از سرشماره (v.Keshvar)؛ ثبت‌نام از طریق دفاتر پیشخوان دولت در شهرها و روستاها و دریافت رسید چاپی ممهور به مُهر آن دفتر و همچنین پیامک مبنی بر ثبت نام قطعی داوطلب از سرشماره (v.Keshvar) و  ثبت­ نام از طریق مراجعه حضوری به بخشداری (از ساعت  8:00 تا 18:00) و دریافت رسید ثبت­‌نام اقدام به نام‌نویسی کنند:

انتهای پیام/481/ ت

منبع: تسنیم

کلیدواژه: انتخابات شوراهای اسلامی روستا ثبت نام از داوطلبان نام از طریق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۹۵۹۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماراتن علمی در کردستان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کردستان نماینده تام‌الاختیار سازمان سنجش در کردستان گفت: در نوبت صبح امروز جمعه ۱۱ هزار و ۵۷۸ داوطلب در گروه علوم تجربی رقابت کردند که ۶۳ درصد آنها خانم‌ها و مابقی آقایان بودند.

قادرزاده اظهار داشت: عصر جمعه هم ۲ هزار و ۸۲۹ داوطلب در گروه‌های هنر و زبان خارجی در آزمون شرکت کردند.

دیروز ۱۱ هزار و ۹۷۴ داوطلب در گروه علوم انسانی و ریاضی (رقابت کردند.

۲۶ هزار و ۳۷۸ داوطلب در نوبت اول کنکور سراسری در ۹ شهرستان استان (غیر از سروآباد) رقابت می‌کنند.

دروس اختصاصی ۵۰ درصد و سوابق تحصیلی نیز ۵۰ درصد در نتیجه نوبت اول کنکور سراسری امسال تاثیرگذار است.

دیگر خبرها

  • سیاسی‌بازی در شوراها مانع خدمت‌رسانی می‌شود
  • عزم ملی برای حل مشکلات پایتخت شکل بگیرد/ضرورت استفاده از ظرفیت معتمدین محلات در سایر کلانشهرها
  • پیام استاندار خراسان رضوی به مناسبت ۹ اردیبهشت «روز شوراها»
  • ۱۲۷ هزار شورا در کشور مشغول خدمت به مردم هستند
  • علت اصلی ساخت‌وساز غیرمجاز در مازندران چیست؟
  • علت اصلی ساخت و ساز غیرمجاز در مازندران چیست؟
  • شورای اسلامی شهر و روستا مصداق مردم سالاری دینی است
  • شوراها مردمی سازی کارها را در اولویت قرار دهند
  • ماراتن علمی در کردستان
  • شرکت بیش از ۷۱ هزار داوطلب خوزستانی در کنکور ۱۴۰۳