Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ کارآگاه جعفر رحمتی در گفتگو با خبرنگار مهر، با یادآوری شهادت دو محیط بان زنجانی طی روز گذشته در درگیری با شکارچیان غیرمجاز، گفت: با تلاش مأموران پلیس آگاهی استان زنجان دومین فرد مظنون در به شهادت رساندن محیط بانان زنجانی دستگیر شد.

رئیس پلیس آگاهی استان زنجان با بیان اینکه محیط بانان شهید شده آقایان میکائیل هاشمی ۴۲ ساله و مهدی مجلل ۳۴ ساله هستند، افزود: موضوع به صورت دقیق در دست بررسی آگاهی استان قرار دارد در خصوص جزئیات این حادثه بعد از تکمیل تحقیقات اطلاع رسانی لازم انجام خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رحمتی با اشاره به اینکه تاکنون دو نفر از عوامل شهادت محیط بانان زنجان دستگیر شدند و بررسی برای روشن شدن زوایایی این جنایت در دست انجام است، افزود: عوامل به شهادت رساندن دو محیطبان زنجانی از شکارچیان محلی هستند.

گفتنی است، شب گذشته بر اثر تعقیب و گریز بین افراد ناشناس و محیط‌بانان که در تعقیب یک خودروی نیسان در منطقه حفاظت شده فیله خاصه استان زنجان بودند، دو نفر از محیط‌بانان ایثارگر به نام‌های مهدی مجلل و میکائیل هاشمی بر اثر اصابت گلوله سلاح جنگی، به درجه رفیع شهادت نائل شدند.

مناطق حفاظت شده سرخ آباد و انگوران، سه منطقه شکار ممنوع فیله خاصه، خرمنه سر و خراسانلو و یک پناهگاه حیات وحش انگوران است.وسعت منطقه فیله خاصه در استان زنجان ۱۱۰ هزار و۵۳۲ هکتار است.

کد خبر 5182579

منبع: مهر

کلیدواژه: شهادت نیروی انتظامی زنجان ویروس کرونا شیوع کرونا آمار کرونا بوشهر کرمانشاه روز طبیعت گرگان انتخابات شورای شهر و روستا ستاد ملی مقابله با کرونا اراک خطبه های نماز جمعه محدودیت های کرونایی اردبیل واکسن کرونا استان زنجان محیط بانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۹۶۵۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۲ نفر از اعضای شرکت هرمی در نوشهر دستگیر شدند

سرهنگ علی درویشی گفت : به دنبال کسب خبری مبنی بر فعالیت یک شرکت هرمی در این شهرستان ، موضوع در دستورکار پلیس آگاهی قرار گرفت و با انجام اقدامات اطلاعاتی ماموران، اعضای این شرکت هرمی که با اجاره منزلی در منطقه اقدام به فعالیت و عضوگیری و آموزش افراد می کردند شناسایی شدند.

وی اظهار کرد : پس از هماهنگی قضائی،کارآگاهان اداره مبارزه با جرایم اقتصادی پلیس آگاهی با تشکیل تیم های عملیاتی، ۲۲ نفر از اعضای این باند را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی نوشهر گفت : در بازدید از مکان های فعالیت این افراد ، سیستم رایانه ای ، جزوات و کتاب های آموزشی به دست آمد و متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

درویشی با اشاره به این که وعده‌ سرمایه‌گذاری با دریافت سود بالا مهم ترین شگرد شرکت‌ های هرمی است از شهروندان خواست ضمن خودداری از شرکت در اینگونه فعالیت ها و تامل در انجام معاملات وسوسه‌ انگیز در صورت شناسایی افرادی که در این زمینه فعالیت می کنند، مراتب را از طریق تلفن ۱۱۰به پلیس اطلاع دهند.

شهرستان نوشهر با جمعیتی ۱۴۰ هزار نفر از سه نقطه شهری و ۱۲۰ نقطه روستایی در غرب مازندران قراردارد.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • ۲۲ نفر از اعضای شرکت هرمی در نوشهر دستگیر شدند
  • تجمع دانشجویان زنجانی برگزار می شود
  • کشف ۸ فقره سرقت در دیر/ سارق دستگیر شد
  • ۱۲۷۰ زائر زنجانی به حج تمتع اعزام می‌شوند
  • ۴۰ نفر از معلمان زنجانی با رهبر انقلاب دیدار می‌کنند
  • دو متهم به قتل وکیل بابلی دستگیر شدند
  • تدوین اطلس جامع منابع آلاینده در منطقه ۲ تهران
  • پاکبان پاک‌سرشتِ زنجانی
  • ارائه خدمات حقوقی به هزار مددجوی زنجانی‌
  • محمدسیفی بار دیگر طلای ووشو جهان را تصاحب کرد