Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کمیته تربیت بدنی و ورزش مجلس شورای اسلامی با حضور در فدراسیون کاراته با رئیس این فدراسیون دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش برنا، احمد راستیه نماینده  مردم شهرستان‌های شهرکرد، بن و سامان و رئیس کمیته تربیت بدنی و ورزش مجلس شورای اسلامی با حضور در فدراسیون کاراته با سید حسن طباطبایی رئیس این فدراسیون دیدار و گفت‌وگو کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ابتدای این دیدار طباطبایی رئیس فدراسیون کاراته با تبریک اعیاد نوروز و شعبانیه گزارشی از اخرین وضعیت این رشته ورزشی و عملکرد تیم‌های ملی کاراته مردان و بانوان ایران در راه کسب سهمیه المپیک توکیو ارایه نمود.

"تلاش برای کسب نتایج مطلوب در المپیک توکیو" و اشاره به "کمبودهای کاراته در زیرساخت ها" از جمله نداشتن سالن اختصاصی برای برگزاری مسابقات،اردوها و ... از دیگر مواردی بود که طباطبایی در جلسه با رئیس کمیته تربیت بدنی و ورزش مجلس شورای اسلامی مطرح نمود.

راستیه نماینده  مردم شهرستان‌های شهرکرد، بن و سامان نیز در این جلسه عنوان داشت: به واسطه فعالیت‌های ورزشی‌ام در رشته کاراته، خودم را از اعضای این خانواده بزرگ می‌دانم. علاقه ام به کاراته تا اندازه‌ای است که در جریان برخی اخبار و اتفاقات این رشته ورزشی نیز قرار دارم.

رئیس کمیته تربیت بدنی و ورزش مجلس شورای اسلامی با اشاره به عملکرد خوب تیم های ملی کاراته ایران در راه کسب سهمیه المپیک عنوان داشت: امیدوارم تیم ملی کاراته مردان و بانوان ایران با حداکثر سهمیه در المپیک شرکت کند و در توکیو نیز به گونه‌ای عمل کند که نقش مهمی در مدال‌آوری کاروان ورزش کشورمان ایفا کند.

عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال 1400 در این دیدار همچنین خواستار توجه بیشتر فدراسیون کاراته به کاراته شهرکرد، بن و سامان نیز شد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کاراته فدراسیون کاراته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۹۶۹۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه ۲۰۰ میلیونی و یک اخطار برای تراکتور

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال رأی خود را در خصوص دیدار تیم‌های تراکتور و ذوب آهن اصفهان صادر کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، دیدار تیم‌های تراکتور و ذوب‌آهن اصفهان در هفته بیست و سوم لیگ برتر برگزار شد و کمیته انضباطی رأی خود را به شرح زیر صادر کرد:

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حمایت کمیته ملی المپیک از دوومیدانی‌کاران
  • برگزاری اردوهای تیم ملی دوومیدانی با حمایت کامل کمیته ملی المپیک
  • مالک استقلال در خانه کشتی رویت شد (عکس)
  • مناف هاشمی: مجلس ردیف بودجه رویداد‌های بین المللی را حذف کرد/ بالای ۳۵ سهیمه المپیک خواهیم داشت
  • ممنوعیت حجاب در المپیک پاریس برای زنان فرانسه!
  • کیومرث هاشمی: با زحمات فدراسیون ژیمناستیک، سهمیه المپیک کسب شد
  • کیومرث هاشمی: کسب سهمیه المپیک توسط الفتی اتفاق بزرگی برای جامعه ورزش است
  • تقدیر وزیر ورزش از مهدی الفتی بعد از کسب سهمیه المپیک
  • شوک بزرگ به کمیته المپیک در سال المپیک!
  • جریمه ۲۰۰ میلیونی و یک اخطار برای تراکتور