Web Analytics Made Easy - Statcounter

۲۳۳ نماینده مجلس در بیانیه ای از برنامه های نوروزی صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران به ویژه پخش سریال «گاندو ۲» تشکر و قدردانی کردند.

به گزارش ایسنا، روح الله متفکر آزاد در جلسه علنی امروز (سه شنبه) مجلس شورای اسلامی بیانیه ۲۳۳ نماینده مجلس در قدردانی و تشکر از برنامه های نوروزی صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران را به شرح زیر قرائت کرد:

«امروز در عرصه جنگ بزرگ رسانه ای، صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران در خط مقدم قرار دارد و به معنای واقعی سربازان و افسران این جنگ، مدیران و برنامه سازان رسانه ای بزرگ هستند که با از خودگذشتگی و تلاش مضاعف و به رغم همه کمبودهای مالی و برخی بی مهری ها، ایستاده اند و مبتکرانه تلاش می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نوروز ۱۴۰۰ در حالی آغاز شد که بیش از یک سال از شیوع ویروس منحوس کرونا می گذشت و به همین دلیل بسیاری از مشاغل تعطیل و یا با محدودیت مواجه شدند در این راه کارشناسان و برنامه سازان شبکه های رادیویی و تلویزیونی و همچنین مراکز استانی صداوسیما با برنامه ریزی و تلاش شبانه ریزی مجدانه بر آن شدند که در ایام تعطیلات نوروز برنامه های سرگرم کننده، مفرح و آموزشی پخش کرده تا حافظ آرامش ملت ایران باشند. علاوه بر تأمین نشاط و شادابی خانه ها، اطلاع رسانی دقیق و بهنگام صداوسیما در مورد کرونا قابل تقدیر است.

جذب مخاطب بیش از ۸۲ درصد در ایام نوروز گواه این مدعاست که مدیران و برنامه سازان صداوسیما به رغم رقابت های نابرابر با امواج سهمگین دشمن در شبکه های ماهواره ای و فضای مجازی تلاش کردند و مردم را پای تلویزیون نشاندند تا در خانه مانده و شاهد برنامه های متنوع باشند.

رسانه ملی در نوروز امسال با تولید و پخش سریال های مختلف نظیر سریال موفق و پربیننده «ن.خ» که به هم وطنان عزیز کُرد می پرداخت تناسب بیننده های سریال های طنز را جابه جا کرد. همچنین صداوسیما با پخش سریال «گاندو ۲» بر آگاهی بخشی و بصیرت مخاطبان افزود تا مردم علاوه بر شادابی و نشاط آدابی سیاسی خود را بالا ببرند.

نوروز ۱۴۰۰ از نوروزهایی بود که مردم در آن هم طنز خوب دیدند و هم به واسطه اعیاد شعبانیه شاهد و مستمع برنامه های جذاب تلویزیونی و رادیویی در حوزه دینی و معارف اسلامی بودند. همچنین برنامه های امیدبخش در حوزه اقتصاد مقاومتی، آداب و رسوم، جهش تولید و حمایت از کارآفرینان در کنار انتشار پیام های دقیق در مورد کرونا در جهت حفظ سلامت ملت ایران نقش ایفا کرد.

دشمن برای چندمین بار حساب های کاربری بعضی از شبکه های برون مرزی صداوسیما را مسدود کرد. به عنوان مثال حساب کاربری پرس تی وی در فیسبوک مسدود شد اما صدای مقاومت انقلاب اسلامی در شبکه های برون مرزی رسانه ملی قطع نشد و صداوسیما هوشیارانه در برابر فضاسازی های رسانه ای ایستادند.

همه این تلاش ها ما را بر آن داشت که از فرزندان انقلاب در صداوسیمای جمهوری اسلامی تشکر و قدردانی کنیم. امیدواریم این برنامه ها در ماه رمضان و در آستانه انتخابات ۱۴۰۰ ادامه دار باشد.»

لینک کوتاه: asriran.com/003GOl

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: صداوسیمای جمهوری اسلامی پخش سریال برنامه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۹۷۰۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با نمایندگان مجلس در بروجرد و کوهدشت+گزارش

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، نمایندگان لرستان در مجلس شورای اسلامی از روند طرح های در دست اجرای حوزه انتخابیه خود دیدن کردند.

عباس کودرزی؛ نماینده بروجرد در مجلس شورای اسلامی در بازدید از طرح توسعه بیمارستان کوثر این شهرستان گفت: این طرح به زودی به بهره برداری می رسد.

نماینده مردم کوهدشت در مجلس شورای اسلامی به اتفاق ویز بهداشت از طرح های بهداشتی و درمانی این شهرستان دیدن کرد و خواستاز تسریع در تکمیل این طرح ها شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • انعکاس صدای انتخابات در رادیو
  • معرفی برنامه‌های رادیو برای دور دوم انتخابات
  • برنامه های رادیو برای دور دوم انتخابات معرفی شد
  • پاسخ به یک ابهام بزرگ درباره فصل جدید «پایتخت»
  • درخواست انتخاباتی یک نماینده مجلس از مردم
  • خبر مهم از متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان از زبان یک نماینده مجلس
  • اهمیت مرحله دوم انتخابات مجلس از مرحله کمتر نیست
  • قدردانی وزیر بهداشت از تلاش ماماها برای جوان‌سازی جمعیت
  • با نمایندگان مجلس در بروجرد و کوهدشت+گزارش
  • رکورد جدید ثبت شد | برقراری بیش از ۲۷۰۰۰ پرواز در ایام نوروز