Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@20:51:27 GMT

۱۵۷ پروژه توزیع برق در کرمان افتتاح شد

تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۹۷۵۱۱

۱۵۷ پروژه توزیع برق در کرمان افتتاح شد

به گزارش ایرنا، مدیرعامل شرکت توزیع برق جنوب استان کرمان در آیین افتتاح همزمان پنج طرح بزرگ توزیع نیروی برق کشور گفت: امروز به نمایندگی از شرکت های توزیع برق منطقه سه کشور شامل استان های یزد، هرمزگان، سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی و کرمان یک هزار و سه طرح با اعتبار ۳۹۵ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان افتتاح و به بهره برداری می رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عبدالوحید مهدوی نیا افزود: با افتتاح طرح های امروز در حوزه منطقه سه شرکت توزیع برق ۵۲ هزار مشترک جدید به مشترکان این شرکت اضافه می شوند و ۷۷ روستا نیز برقدار خواهند شد.

وی تصریح کرد: همچنین ۸۷۰ کیلومتر شبکه فشار متوسط، یک هزار و ۲۳۰ شبکه فشار ضعیف،  تعداد یک هزار و ۳۰۰ پست توزیع به ظرفیت ۱۸۰ مگا آمپر و تعویض یک هزار و ۴۱۰ کیلومتر سیم مسی به شبکه کابل خودنگهدار در این پویش و در منطقه سه شرکت های توزیع برق کشور بهره برداری شد.

مدیرعامل شرکت توزیع برق جنوب استان کرمان بیان کرد: طرح هوشمند سازی مراکز اتفاقات(هما) نیز در حوزه شرکت های توزیع برق منطقه سه کشور دست اجرا است که امکان ارتباط دو سویه با مشترکین و رصد و نظارت بر خاموشی ها را فراهم می سازد.

در این ارتباط رضا اردکانیان وزیر نیرو با قدردانی از اقدامات شرکت های توزیع برق منطقه سه کشور، گفت: طرح های افتتاحی در حوزه منطقه سه اقدام مثبتی در جهت رفاه و توسعه مردم این مناطق است.

در نخستین پویش هر هفته _ الف _ ب _ ایران در سال ۱۴۰۰،  همزمان پنج طرح بزرگ شبکه توزیع نیروی برق کشور در قالب هشت هزار و ۱۴۲ پروژه توسعه، احداث، اصلاح و بهینه سازی شبکه برق با مجموع سرمایه گذاری ۲ هزار و ۹۰۰ میلیارد تومان در ۳۱ استان کشور به بهره برداری رسید.

این آیین با حضور معاون امور عمرانی استانداری کرمان، جمعی از مدیران صنعت آب و برق استان کرمان در سالن کنفرانس شرکت توزیع برق شمال استان کرمان برگزار شد.

برچسب‌ها شركت توزيع نيروی برق کرمان جنوب کرمان صنعت آب و برق افتتاح طرح پویش هرهفته_الف_ب_ایران شركت‌ توزيع نيروی برق پروندهٔ خبری افتتاح طرح‌های آب و برق در کرمان و یزد

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرمان صنعت آب و برق کرمان صنعت آب و برق افتتاح طرح پویش هرهفته الف ب ایران شركت توزيع نيروی برق اخبار کنکور شرکت های توزیع برق شرکت توزیع برق استان کرمان یک هزار منطقه سه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۹۷۵۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از دومین باشگاه کوهنوردی در زرند

حاج عباس ایرانمنش از یادگاران دوران دفاع مقدس و رئیس شورای اسلامی شهر زرند در حاشیه آیین افتتاح این باشگاه کوهنوردی گفت: رسیدن به قله هدف بسیار شیرین و لذت‌بخش است.

وی به سختی‌های کوهنوردان برای صعود به هر قله اشاره کرد و افزود: یک گروه کوهنوردی با تلاش و علاقه برای صعود کردن به قله فعالیت و تلاش می‌کند.

وی تصریح کرد: بیش از ۵۰۰ کوهنورد در شهرستان زرند در حال فعالیت هستند که افتتاح این باشگاه نقطه امیدی برای پیشرفت روزافزون در این رشته و همچنین پرورش استعداد‌های نهفته است.

در مراسم افتتاحیه جمعی از خانواده‌های معظم شهدای ورزشکار، ایثارگران و علاقه‌مندان به ورزش حضور داشتند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • از اجرای ۱۲۰ پروژه تا افتتاح یک باغ بانوان طی دو ماه آینده در منطقه ۵ شیراز
  • بخش تحقیق و توسعه شرکت آوان بهمن شیمی افتتاح شد
  • کمبود ۳۰ درصدی فضای ورزشی در کهریزک/ خانه کشتی افتتاح می‌شود
  • نیاز ۲۰ میلیاردی برای تکمیل شبکه آبیاری «حوضیان»
  • درخشش تکواندوکاران کرمانی در المپیاد استعداد‌های برتر منطقه ۶ کشور
  • شرکت‌های تامین سرمایه بهبود شبکه برق تعریف شود
  • حل دو مشکل اصلی در بزرگراه آزادگان | فاز دوم فتح-باغستان تا پایان شهریور افتتاح می شود
  • افتتاح و آغاز عملیات اجرایی بیش از ۵ هزار واحد نهضت ملی مسکن
  • زنجیره افتتاح پروژه‌ها در شهر اصفهان آغاز می‌شود/ تشکیل شوراها موجب جهش در مدیریت شهری شد
  • بهره برداری از دومین باشگاه کوهنوردی در زرند