Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-29@12:31:43 GMT

نگرانی مرغداران از کاهش قیمت‌ به زیر نرخ مصوب

تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۹۷۵۴۵

نگرانی مرغداران از کاهش قیمت‌ به زیر نرخ مصوب

به گزارش تابناک به نقل از تسنیم، علی صابری، قائم مقام انجمن ملی شرکت های زنجیره ای تولید گوشت مرغ اظهار کرد: تشکیل قرارگاه مرغ برای رفع مشکلات و ایجاد مجموعه منسجم مناسب است و باعث می شود که استاندارها بی دلیل جلوی خروج مرغ از استان خود را نگیرند و برای تنظیم بازار خود وزارت جهادکشاورزی تصمیم واحدی بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود:مشکل بازار مرغ به خاطر عدم اصلاح قیمت مرغ بود و اینکه برای تولید کننده توجیه اقتصادی وجود نداشت هر چند که رقم 24900 تومانی فعلی مرغ نیز 2 هزار تومان کمتر از قیمت پیشنهادی انجمن بود اما اکنون مجادله ای سر قیمت وجود ندارد و همه باید کمک کنند تا بازار مرغ روی آرامش ببیند.

قائم مقام انجمن ملی شرکت های زنجیره ای تولید گوشت مرغ ادامه داد: با توجه به افزایش تولید حتی این این نگرانی وجود دارد قیمت مرغ در فاصله زمانی یک تا دو هفته آینده به زیر قیمت مصوب خود برسد.

وی تصریح کرد: به نظر می رسد که نگرانی برای تامین مرغ مورد نیاز در ماه مبارک رمضان وجود نداشته باشد زیرا تولید بالا است و قیمت ها از نرخ مصوب عدول نکند.

صابری اظهار داشت: البته به فردای تامین نهاده های دام و طیور اعتباری نیست و این نگرانی درباره وضعیت تامین آنها در آینده نیز وجود دارد اما وضعیت تامین نهاده ها در 3 ماه گذشته مناسب بوده است.

وی همچنین درباره اختصاص ارز به واردات نهاده ها اظهار داشت: ارز اختصاصی به واردات نهاده های دامی حذف شود بهتر است زیرا دیگر دولت نمی تواند در قیمت گذاری مرغ و واردات نهاده ها دخالت داشته باشند و در این شرایط بازار خود تنظیم می شود.

صابری در پاسخ به اینکه میزان جوجه ریزی افزایش یافته است گفت: جوجه یک روزه جوجه و گوشت مرغ به اندازه کافی است اما به گیر و به بند ها و تصمیم گیری جداگانه استانداران باعث به هم ریختن توزیع در بازار می شود.

وی گفت: در صورتی که مردم به دلیل نگرانی از مشکلات دوباره توزیع اقدام به ذخیره سازی خانگی مرغ نکنند مشکلی برای تامین این محصول نخواهیم داشت.

منبع: تابناک

کلیدواژه: اعمال ماه شعبان حمید صفت سند همکاری 25 ساله ایران و چین کارت اعتباری سهام عدالت علی صابری قیمت مرغ اعمال ماه شعبان حمید صفت سند همکاری 25 ساله ایران و چین کارت اعتباری سهام عدالت نهاده ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۹۷۵۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۲/۱۰

امروز در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم ۳ میلیون و ۳۸۸ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۴۰ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان است. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، هم‌اکنون در بازار آزاد، قیمت طلای 18 عیار هر گرم 3 میلیون و 388 هزار تومان، قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح قدیم 37 میلیون تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید نیز 40 میلیون و 400 هزار تومان است.

بازارساز ترمز رشد ارز را کشید/خبری از افزایش قیمت دلار نیست

 

در بازار سبزه‌میدان، قیمت نیم‌سکه بهار آزادی 23 میلیون و 500 هزار تومان، ربع‌سکه بهار آزادی 14 میلیون و 300 هزار تومان و سکه یک‌گرمی 6 میلیون و 500 هزار  تومان تعیین شده است و به فروش می‌رسد.

هر مثقال طلا در بازار داخلی، 14  میلیون و 680 تومان ارزش‌گذاری شده است؛ ضمن اینکه قیمت هر اونس طلا در بازارهای جهانی 2341 دلار است.

قیمت روز ارزهای مبادله‌ای/ دلار کاهشی شد

 

در معاملات امروز (دوشنبه10 اردیبهشت 1403) مرکز مبادله ارز و طلای ایران، هر اسکناس دلار آمریکا با کاهش نسبت به روز کاری قبل به‌نرخ 44 هزار و 314 تومان و حواله دلار نیز به‌نرخ 41 هزار و 376 تومان معامله می‌شود.

قیمت هر اسکناس یورو در مرکز مبادله ایران نیز با کاهش نسبت به روز کاری قبل به 47 هزار و 423 تومان و نرخ حواله یورو به 44 هزار و 279 تومان رسیده است.

از سوی دیگر، اسکناس درهم امارات نیز با کاهش نسبت به روز کاری گذشته، 12 هزار و 66 تومان ارزش‌گذاری شده است و نرخ حواله درهم نیز 11 هزار و 266 تومان است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۲/۱۰
  • نزول طلا و ارز ادامه دارد | افزایش تیراژ تولید خودرو
  • متعهد به خرید داخلی مرغ از مرغداران
  • ریال عربستان در بازار آزاد ۱۶۵۶۰ تومان
  • نهاده‌های مورد نیاز مرغداران تامین شد
  • مرغ؛ از «تولید و تامین بازار داخل» تا «ارزآوری و صادرات»
  • افزایش ۲۷درصدی خرید مرغ مازاد مرغداران/ کریدورهای صادراتی فعال شود
  • نفت در مدار رشد؟
  • وابستگی به واردات نهاده‌های دامی با جایگزینی علوفه کم آب کاهش می‌یابد
  • خرید روزانه هزار تن مرغ از مرغداران داخلی