Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-28@11:56:26 GMT

رئیس مجلس شورای اسلامی به خراسان شمالی خواهد آمد

تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۹۷۸۵۶

رئیس مجلس شورای اسلامی به خراسان شمالی خواهد آمد

علی جدی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد اظهار کرد: زمان سفر رئیس مجلس شورای اسلامی به استان خراسان شمالی اعلام نشده اما طی جلسه‌ای که دیروز دوشنبه با حضور محمدباقر قالیباف و نمایندگان مردم خراسان شمالی در مجلس شورای اسلامی برگزار شد جزئیات سفر بررسی و به زودی مشخص خواهد شد. 

وی ضمن اشاره به حضور کارشناسان مجلس در استان خراسان شمالی بیان کرد: محور بررسی‌های این تیم کارشناس، پیگیری مشکلات و مسائل موجود، انتخاب محل برگزاری جلسات وکیفیت بازدیدهای رئیس مجلس در استان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

نماینده‌ی مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: حضور این مقام مسؤول در خراسان شمالی از جهت بازدید میدانی و دقیق از مشکلات منطقه بوده و برخی مدیران و مسؤولان نیز در این بازدید همراهی خواهند کرد.

وی در ادامه گفت: ترجیح بر این است که یک برنامه در خصوص رساندن مطالبات مردم به رئیس مجلس صورت گیرد اما هنوز در این حیطه به نتیجه دقیق و قطعی نرسیده‌ایم. 

انتهای پیام/ج

منبع: فارس

کلیدواژه: خراسان شمالی رئیس مجلس قالیباف علی جدی مجلس شورای اسلامی خراسان شمالی رئیس مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۹۷۸۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت رئیس شورای شهر از سرمایه‌گذاران برای حضور در میمند

بهنام صیادنژاد در همایش بزرگداشت هفته گردشگری میمند به شرح برنامه‌های هفته بزرگداشت گردشگری میمند پرداخت و گفت: افتتاحیه برنامه‌های هفته میمند از ۶ اردیبهشت با راه اندازی ایستگاه استقبال و نمایشگاه آغاز شد و تا ۱۶ اردیبهشت ادامه دارد.

رئیس شورای اسلامی شهر میمند افزود: همایش پیاده روی خانوادگی جمعه ۷ اردیبهشت ماه برگزار شد و در ادامه گلباران قبور مطهر شهدا، تجلیل از خانواده معظم شهدا و تکریم از خانواده اولین شهید مدافع حرم جهانپور شریفی از برنامه‌های نهم دی ماه است.

او ادامه داد: آیین گلاب‌گیری به شکرانه برداشت گل محمدی جهت هدیه به عتبات عالیات در ۱۰ اردیبهشت، برگزاری شب شعر گل سرخ و رونمایی از کتاب میمند در ۱۱ اردیبهشت ماه، پیاده روی و طبیعت‌گردی در دامنه کوه پادنا در روز ۱۲ اردیبهشت از دیگر برنامه‌های هفته میمند است.

این مقام مسئول از برگزاری نخستین جشنواره عکس موبایلی با محوریت گل محمدی و گلاب میمند از سوی شورای اسلامی شهر میمند خبر داد و تاکید کرد: در پایان برنامه‌های روز میمند، جوایزی به برترین آثار این جشنواره، اهدا خواهد شد.

رئیس شورای اسلامی میمند در پایان سخنان خود از سرمایه گذاران برای حضور در این منطقه در راستای انجام فعالیت‌های اقتصادی به دلیل وجود ظرفیت‌های بیشمار میمند دعوت کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • دعوت رئیس شورای شهر از سرمایه‌گذاران برای حضور در میمند
  • ضرورت ارتقاء روابط با پاکستان پس از سفر رئیس جمهور
  • نشست نامزدهای دور دوم انتخابات با رئیس هیات نظارت بر انتخابات خوزستان
  • نامه مهم قالیباف به رئیسی
  • دو قانون مصوب مجلس از سوی قالیباف به دولت ابلاغ شد
  • وزیر کشور: ایران، محیای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس
  • وزیر کشور: ایران، محیای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • دور دوم انتخابات مجلس در هشت حوزه انتخابیه کشور تمام الکترونیک خواهد بود
  • یکی از راه‌های توسعه گیلان همدلی میان دولت و مجلس است
  • عملیات وعده صادق تابوی شکست‌ناپذیری اسرائیل را درهم شکست